2016-05-09, 11:02
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Chemtrailsförnekarna bevisar chemtrails eftersom dom inte skulle bry sig om chemtrails händer..

Sluta att svamla och svara i stället på mina frågor:

Vad var det för strimmor jag såg nyss? Air France som låg stadigt på 40000 feet. Strimmorna låg kvar i cirka 5 sekunder.

Varför kan vatten inte kondensera eller frysa på hög höjd?

Finns cirrusmoln?
Citera
2016-05-09, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Varför kan du inte svara på frågan hur man kan veta vad som är contrails och vad som är chemtrails?

Om du har läst mina inlägg - och för all del inlägg som andra här har skrivit - så borde du vid det här laget ha fått svar nog. Tycker du inte det själv också? Det borde du tycka.
Citera
2016-05-09, 11:05
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Allt det jag skrev var relevant.

Du verkar ha glömt att svara på mina frågor.

Jag har inte riktigt förstått exakt vad det är du tror på. Vissa hävdar att chemtrails skapas av hemliga flygplan medan andra hävdar att det är vanliga passagerarplan som skapar dem. Vad tror du?

Idag såg jag 5-6 flygplan som skapade långa kvardröjande strimmor som med tid blandades ihop med cirrusmolnen på himlen. Anser du det var chemtrails jag såg eller var det vanliga contrails?

Varför kan du inte svara på frågan hur man kan veta vad som är contrails och vad som är chemtrails?
Citera
2016-05-09, 11:06
Medlem
Yppsilons avatar
Citat:
När det gäller grova massutrotnings-projekt som chemtrails, så gör inte de kriminella bakom regeringarna.. studier om sitt brott eftersom det skulle resultera i att 90% av mänskligheten inte utrotades som planerat.

Om folk i Vietnam gjorde studier på agent orange som sprayades över djungeln under andra världskriget så skulle det inte suttit människor i träden..

vilket betyder att det precis som i andra världskriget , idag inte är logiskt för mördarna att berätta för sina offer hur dom blir mördade med chemtrails eftersom dom då skulle skydda sig från att bli mördade.

Som tur är så har ateisterna lärt sig att blindt tro på teorier istället för att läsa studier och se fysiska bevis för att dom blir sprayade.

Vänta inte på studier innan du tar hand om dig själv, är mitt enda tips.
Se på de fysiska bevisen i form av videos istället för att vänta på erkännanden från mördarna..

för att snabbt skydda dig mot attacken som kallas för chemtrails, som de flesta människor på Jorden inte kan överleva eftersom dom är för nerdummade och skulle aldrig kunna greppa att regeringar sprayar över "sin" befolkning som dom bryr sig så mycket om.

Eller fortsätt tro på politiker som inte säger något om sina brott, fortsätt gå efter politikern bara, gå utför stupet för politikern vet bättre än er.

Inga anekdoter nu.

Kan du länka till studier som bevisar vad du säger.
Citera
2016-05-09, 11:18
Medlem
Vad har en f.d. FBI special agent och chef att säga om kemiska spår/chemtrails?

Svar: sprayandet och utsläppandet - benämnt "death dumps" - utgör folkmord och förgiftning! Utfört av FN! Enorma omärkta flygplan används! Det hela måste stoppas!

Länk: https://www.youtube.com/watch?v=Gk0DrAf6wUc
Citera
2016-05-09, 11:26
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Vad har en f.d. FBI special agent och chef att säga om kemiska spår/chemtrails?

Svar: sprayandet och utsläppandet - benämnt "death dumps" - utgör folkmord och förgiftning! Utfört av FN! Enorma omärkta flygplan används! Det hela måste stoppas!

Länk: https://www.youtube.com/watch?v=Gk0DrAf6wUc

Så de strimmor som kommer från vanliga passagerarplan är inte chemtrails?
Citera
2016-05-09, 11:51
Medlem
Citat:
Det finns väldigt mycket bevis som säger att ett svagt djur i naturen inte överlever länge innan den blir mat åt ett rovdjur högre upp i näringskedjan..

människan är den enda som tar hand om de svaga och förlänger de svaga och lidandes liv.. för dom är rädda för döden. Det händer aldrig i naturen där lidande djur får sina liv avslutade fort.. så dom kan börja om i en ny kropp och ett nytt liv.

Människan tror antagligen att det finns nån gud som tar hand om människan när människan glömmt bort vad det innebär att vara en människa.. när människan blivit för svag för att överleva sig själv helt enkelt..

men som chemtrails bevisar så finns det ingen som kan rädda människor som tar ett medvetet val att inte vara medvetna människor längre.

90% av mänskligheten är för svaga mentalt för att överleva nånting som chemtrils, och sin egen ignorans som är anledningen till att rovdjur högre upp i kedjan sprayar chemtrails, och gör sig redo för att äta upp de mentalt svaga människorna som inte kunde ta hand om sig själva, men trodde att staten skulle ta hand om dom så länge dom betalade skattepengar.

Mänskligheten är som ett svagt djur i naturen, människan kan aldrig överleva sin egen ignorans med tanke på att människan totalförstört alla ekosystem på Jorden på bara några hundra år..

att vara människa innebar medvetenhet och logiskt tänkande bland annat.. medans de flesta människor trodde att livet gick ut på att vara omedveten framför en tv, och tänka så lite som möjligt.

Chemtrails visar bara att slutet är inom räckhåll för alla chemtrailsförnekare som gav upp att vara människa för länge sen.

Vad tror du skulle hända med en fågel som glömmde bort vad det innebär att vara fågel?

Vad tror du häder med en fisk som glömmer bort att fiskar simmar?

Dom överlever inte eftersom naturen inte arbetar som rädda människor.

Detsamma gäller en människa som slutar vara medveten och tänka logiskt, människan är då som ett skadat eller svagt djur som glömmt bort vad deras liv går ut på.. och kommer då bli mat åt djur högre upp i näringskedjan.. som de insekter som sprayar chemtrailsen, och ska äta upp alla som inte slutat äta djur när dom kommer hit ur röken som skymmer solen som bibeln beskrev det.

Jag måste fråga, har du haft en el. flera case där jorden el. mänskligheten ska gå under
Citera
2016-05-09, 12:00
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Jag måste fråga, har du haft en el. flera case där jorden el. mänskligheten ska gå under

Nä det finns bara en mänsklghet som kan förstöra ekosystemen på Jorden och utrota sig själv.

Oroa dig inte, skulle det vara sannt så skulle himmlen vara fylld med chemtrails eftersom stora hemlösa insekter skulle arbetat för att flytta in på Jorden om människor förblev för nerdummade för att överleva förstörelsen av alla ekosystem på Jorden.

Med andra ord så kan du slappna av eftersom du kommer se chemtrails som skymmer solen innan dessa insekter kommer dyka upp, men ser du inget på himmlen så kan du bara slappna av och fortsätta konsumera, förbränna bensin och äta djur trots att dom tre aktiviteterna är det som dödar alla ekosystem på Jorden, vilket kommer vara anlendingen till att mänskligheten inte överlever sig egen ignorans..

och även anlendingen till att chemtrails täckt himmlen i över 13 år.

Som sagt chemtrailsförnekare bevisar chemtrails..

det är därför dom har svårt att ta åt sig av fakta om chemtrails.
Senast redigerad av KungPungPat 2016-05-09 kl. 12:13.
Citera
2016-05-09, 12:15
Medlem
Citat:
Nä det finns bara en mänsklghet som kan förstöra ekosystemen på Jorden och utrota sig själv.

Oroa dig inte, skulle det vara sannt så skulle himmlen vara fylld med chemrails eftersom stora insekter skulle arbetat för att flytta in på Jorden om människor förblev för nerdummade för att överleva förstörelsen av alla ekosystem på Jorden.

Med andra ord så kan du slappna av eftersom du kommer se chemtrails som skymmer solen innan dessa insekter kommer dyka upp, men ser du inget på himmlen så kan du bara slappna av och fortsätta konsumera, förbränna bensin och äta djur trots att dom tre aktiviteterna är det som dödar alla ekosystem på Jorden, vilket kommer vara anlendingen till att mänskligheten inte överlever sig egen ignorans..

och även anlendingen till att chemtrails täckt himmlen i över 13 år.

Som sagt chemtrailsförnekare bevisar chemtrails..

det är därför dom har svårt att ta åt sig av fakta om chemtrails.

Men varför förstår du inte en enkel fråga, jag försöker igen.................

Du driver i dina inlägg om CHEMTRAIL en domedags förutsägelse.

Min fråga är:

- Är detta den första domedags förutsägelsen eller har du haft fler innan denna.
Citera
2016-05-09, 12:33
Medlem
Yppsilons avatar
Citat:
Det finns väldigt mycket bevis som säger att ett svagt djur i naturen inte överlever länge innan den blir mat åt ett rovdjur högre upp i näringskedjan..

människan är den enda som tar hand om de svaga och förlänger de svaga och lidandes liv.. för dom är rädda för döden. Det händer aldrig i naturen där lidande djur får sina liv avslutade fort.. så dom kan börja om i en ny kropp och ett nytt liv.

Människan tror antagligen att det finns nån gud som tar hand om människan när människan glömmt bort vad det innebär att vara en människa.. när människan blivit för svag för att överleva sig själv helt enkelt..

men som chemtrails bevisar så finns det ingen som kan rädda människor som tar ett medvetet val att inte vara medvetna människor längre.

90% av mänskligheten är för svaga mentalt för att överleva nånting som chemtrils, och sin egen ignorans som är anledningen till att rovdjur högre upp i kedjan sprayar chemtrails, och gör sig redo för att äta upp de mentalt svaga människorna som inte kunde ta hand om sig själva, men trodde att staten skulle ta hand om dom så länge dom betalade skattepengar.

Mänskligheten är som ett svagt djur i naturen, människan kan aldrig överleva sin egen ignorans med tanke på att människan totalförstört alla ekosystem på Jorden på bara några hundra år..

att vara människa innebar medvetenhet och logiskt tänkande bland annat.. medans de flesta människor trodde att livet gick ut på att vara omedveten framför en tv, och tänka så lite som möjligt.

Chemtrails visar bara att slutet är inom räckhåll för alla chemtrailsförnekare som gav upp att vara människa för länge sen.

Vad tror du skulle hända med en fågel som glömmde bort vad det innebär att vara fågel?

Vad tror du häder med en fisk som glömmer bort att fiskar simmar?

Dom överlever inte eftersom naturen inte arbetar som rädda människor.

Detsamma gäller en människa som slutar vara medveten och tänka logiskt, människan är då som ett skadat eller svagt djur som glömmt bort vad deras liv går ut på.. och kommer då bli mat åt djur högre upp i näringskedjan.. som de insekter som sprayar chemtrailsen, och ska äta upp alla som inte slutat äta djur när dom kommer hit ur röken som skymmer solen som bibeln beskrev det.

Ännu en gång, jag ber dig inga anekdoter.

Utan har du oberoende underlag som styrker dina påståenden?
Citera
2016-05-09, 12:37
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Men varför förstår du inte en enkel fråga, jag försöker igen.................

Du driver i dina inlägg om CHEMTRAIL en domedags förutsägelse.

Min fråga är:

- Är detta den första domedags förutsägelsen eller har du haft fler innan denna.

Sen jag fattade att människor förvandlar skogar till sophögar så har jag fattat att det tillslut kommer bli för mycket sophögar och för lite skog..

så för mig är inte frågan om det händer, utan när mänskligheten utrotar sig själv.

Jag har trott många gånger efter chemtrails började regna ner för 13 år sedan, att vi kommit till den punkten då sophögarna blivit för många för att ekosystemen ska överleva..

och visst var det så.. chemtrails händer på grund av människors ignorans och brist på förståelse och kontakt med naturen.

Men dommedagen hände inte tidigare som du kanske märkte, det var medias lögner som skapade hets runt två fejkade dommedagar år 2000 och 2012, så att ni ska vara trötta på att höra på sånnt där "trams" när den tredje och riktiga gånger händer.

Har du inte haft en aning om att mänskligheten tillsamans med alla ekosystem kommer dö när sophögarna blir fler än träden?
Senast redigerad av KungPungPat 2016-05-09 kl. 12:41.
Citera
2016-05-09, 12:49
Medlem
madtops avatar
Citat:
Jag har trott många gånger efter chemtrails började regna ner för 13 år sedan, att vi kommit till den punkten då sophögarna blivit för många för att ekosystemen ska överleva..

Hur ser man skillnad på en contrail och en så kallad chemtrail?

Jag såg nyss ett passagerarplan som höll konstant höjd och som lämnade strimmor efter sig. Hur vet man om det är contrail eller chemtrail?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in