2016-05-08, 19:16
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Vet inte hur man tänker.

Tror dock att geoengineering fyller flera funktioner. Kanske prioriterar man en eller ett par saker och skiter i resten.

Vilka saker kan man bara spekulera i.

Vet dock med 100 procents säkerhet att detta land är ett riktigt skitland som skiter fullständigt i sina s.k. medborgare, åtminstone i vissa av dem. Detta trots att dessa medborgare inte har gjort något ont överhuvudtaget.

Man tror bokstavligt talat att man kan göra vad man vill mot vissa människor. Man är fega avskum som inte borde ha någon makt överhuvudtaget. Man är riktiga jävla psykopater. Sannolikt förvärras det hela av att dessa maktpsykopater blivit hjärntvättade sedan barnsben, måhända kan även grav inavel spela in. Jag skäms uppriktigt talat över att bo i detta land. Flyktingar, fly inte hit.

Jag har inte riktigt förstått exakt vad det är du tror på. Vissa hävdar att chemtrails skapas av hemliga flygplan medan andra hävdar att det är vanliga passagerarplan som skapar dem. Vad tror du?

Idag såg jag 5-6 flygplan som skapade långa kvardröjande strimmor som med tid blandades ihop med cirrusmolnen på himlen. Anser du det var chemtrails jag såg eller var det vanliga contrails?

Varför kan du inte svara på frågan hur man kan veta vad som är contrails och vad som är chemtrails?
Citera
2016-05-08, 19:33
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Idag såg jag 5-6 flygplan som skapade långa kvardröjande strimmor som med tid blandades ihop med cirrusmolnen på himlen. Anser du det var chemtrails jag såg eller var det vanliga contrails?

Varför kan du inte svara på frågan hur man kan veta vad som är contrails och vad som är chemtrails?

Ja idag var chemtrailsbesprutningen så extrem att jag stannade inne tills dom slutade spraya.. himmeln var helt disig.. men det skulle varit helt molnfritt annars.

Det är chemtrails när spåren ligger kvar på himmlen i 30minuter upp till flera timmar.. det är contrails när det är ett litet kort sträck efter planet, contrails försvinner på cirka 30 sekunder eftersom det är ånga.
Citera
2016-05-08, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Insekterna gör er tjocka och sockriga just nu så att dom kan äta upp er snart. Så ät mycket på McDonalds för där har tillåmed sallden massa socker i den.. så ni smakar gott som de bodskapdjuren ni är.
Eller trodde du att det var för människors skull socker finns i salladen?
Socker är skadligt för människor, men insekter behöver socker för att leva.

Det är värt att notera att chemtrailsförnekare aldrig har en egen åsikt om chemtrails, det är alltid nån annan som vet bäst och har åsikterna åt dom.. och dom kan aldrig avgöra om det är en lögnare eftersom bevisen som är synliga är inte bevis enligt dom som chemtrailsförnekare tror på.

Det blir därför omöjligt att få en chemtrailsförnekare att se chemtrailsbevisen för vad dom är.. för chemtrailsförnekaren ser inte dig som nån som vet mer och ska ha åsikter åt dom om chemtrails.

Endast "riktiga vetenksapsmän" som helst står i tvn när dom pratar, får ha åsikter åt chemtrailsförnekarna som inte har några åsikter om chemtrails eftersom media inte har nå åsikter om chemtrails.

Svara kort nu.

1. Hur ska man bevisa att något inte finns, då det inte går kan ingen bevisa chemtrail.
2. I vilka program har du sett vetenskapsmän förneka chemtrail

PS sen handlar tråden om chemtrails existens och då kan man inte kräva att alla andra ska bevisa att det inte finns DS
Citera
2016-05-08, 20:05
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Svara kort nu.

1. Hur ska man bevisa att något inte finns, då det inte går kan ingen bevisa chemtrail.
2. I vilka program har du sett vetenskapsmän förneka chemtrail

PS sen handlar tråden om chemtrails existens och då kan man inte kräva att alla andra ska bevisa att det inte finns DS

Man får kolla på himmlen och avgöra själv om sträcken dunstar på 30 sekunder eller om dom ligger kvar på himmlen.. för det är det enda man kan göra för att se om det är ett contrails eller chemtrail.
Ser man bara ett sträck men inget flygplan så är det ett chemtrail eftersom det inte finns nånting som ett flygpln naturligt kan lämna efter sig förutom contrals, som dunstar direkt och därför aldrig ligger kvar på himmlen när flygplanet flygit över horisonten.

Ni säger ju att det inte finns bevis för att ni saknar kunskap om skillnaden mellan contrails och chemtrails.. så det finns inget mer att säga eller diskutera när man har fantasier om att contrails ligger kvar på himmlen i över 30 minuter.

Ni chemtrailsförnekare har dragit fram nå propagandadynga som säger att chemtrails är typ contrails som fastnat på himmlen på grund av cirrusmoln.. helt ologiskt men det är vad chemtrailsförnekarna har snappat upp för att undvika att förstå den simpla vetskapen att contrails dustar på 30 sekunder, vilket gör att ett sträck som ligger kvar på himmlen i 30 minuter.. är ett chemtrails som planet sprayade ur rumpan.
Citera
2016-05-08, 20:13
Medlem
Citat:
contrails försvinner på cirka 30 sekunder eftersom det är ånga.

Om man kan se något på himmelen så är det inte (vatten)ånga!
Vattenånga är ju transparent/osynligt!

Det man kan se är små vattendroppar som bildats när ånga kondenserat.
Dropparna kan sväva omkring i timmar (ofta i form av moln, ibland som kondensations-strimmor efter flygplan), men under vissa omständigheter (temperatur, luftfuktighet) kan dom avdunsta snabbt och övergår då i osynlig ånga.

/T
Citera
2016-05-08, 20:44
Medlem
Smekfarfars avatar
Citat:
Ja idag var chemtrailsbesprutningen så extrem att jag stannade inne tills dom slutade spraya.. himmeln var helt disig.. men det skulle varit helt molnfritt annars.

Det är chemtrails när spåren ligger kvar på himmlen i 30minuter upp till flera timmar.. det är contrails när det är ett litet kort sträck efter planet, contrails försvinner på cirka 30 sekunder eftersom det är ånga.

Vi har ältat detta in absurdum tidigare i tråden, men jag försöker igen.

Contrails är vatten som fryser till iskristaller och sedan ligger kvar eller försvinner med varierande hastighet, beroende på rådande luftförhållanden. Det är inte vattenånga.

Något annat som består av iskristaller, och som också stannar kvar på himlen mer än 30 sekunder, är moln.

Om iskristallerna i contrails alltid försvinner inom 30 sekunder, varför gör inte molnen det?
Citera
2016-05-08, 20:46
Medlem
madtops avatar
Citat:

Så din personliga analys är att om vatten inte övergår till gas inom 30 sekunder så är det inte vatten?

Varför förångades inte cirrusmolnen som var strax bredvid strimmorna?

Och nej, contrails består inte av vattenånga. Vattenånga är osynligt. Du är en fullständigt obildbar idiot som inte ens lyckats ta till dig detta.

Citat:
Ursprungligen postat av poppilo
Alla insatt vet att chemtrails existerar,

TungPung är ett väldigt tydligt exempel på att chemtrails-troende är långt ifrån "insatta". Jag skulle vilja sträcka mig så långt som att säga att de som tror på chemtrails är fullständiga idioter som är totalt obildningsbara.

Fakta: Vatten kan behålla sitt aggregationstillstånd fast eller flytande mycket längre är 30 minuter.
Bevis: Häll upp ett glas vatten och ta tid... Eller titta på molnen. Eller gräv ned dig i snön.

Fakta: Contrails består inte av vattenånga.
Bevis: Koka upp en kastrull med vatten och titta på vattenångan.
Senast redigerad av madtop 2016-05-08 kl. 20:55.
Citera
2016-05-08, 20:47
Medlem
Yppsilons avatar
Citat:
Uppenbarelseboken kapitel 9 handlar om utomjordingarna som ska komma ur chemtrailsen som skymmer solen.. för att äta upp människorna som trodde universum var livlöst och meningslöst.

By Dr. Mercola
Aluminum has been long known to be neurotoxic, with mounting evidence that chronic exposure is a factor in many neurological diseases, including dementia, autism, and Parkinson's disease.
First Case Study to Show Direct Link Between Alzheimer’s and Aluminum Toxicity http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2014/03/22/aluminum-toxicity-alzheimers.aspx

Du får väl fråga dig själv hur aluminium kommit in a kroppen på alla dementa människor i Sverige.. och andra länder.

sen får du hitta på en ursäkt åt dig själv, som gör att du slipper bry dig om svaret på den frågan.

Jag bad dig om en studie som styrker dina påståenden.

Mercola självreferar och är alltid ett tecken på inavel.

Lägg av med hubrisen.

Vilka studier som handlar om detta kan du länka till.
Citera
2016-05-08, 20:51
Medlem
madtops avatar
Citat:
Man får kolla på himmlen och avgöra själv om sträcken dunstar på 30 sekunder eller om dom ligger kvar på himmlen..

Menar du på fullt allvar att moln som finns kvar längre än 30 sekunder inte är moln!?!

Du är utan tvekan en idiot. Du är själva mallen för en icke fungerande hjärna.
Citera
2016-05-08, 22:30
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Menar du på fullt allvar att moln som finns kvar längre än 30 sekunder inte är moln!?!

Du är utan tvekan en idiot. Du är själva mallen för en icke fungerande hjärna.

Het ånga dunstar i kall luft.
Finns ingen het ånga som kan komma från en flygplansmotor, som sen förvandlas till cirrusmoln gjorda av vatten..
het ånga från en flygplansmotor förångas på 30 sekunder.. därför kan vi se videos där både chemtrails och contrails skapas samtidigt.. vilket bevisar att chemtrails inte är contrails , det är två helt olika saker.

Om du lyssnar på flygplanspiloter så förklarar dom det för dig.

Visst får du kalla mig för en idiot, jag hade tagit åt mig om jag inte hade sanning och bevis på min sida.

Jag sjunker inte ner till den nivån och kallar dig för idiot dock, jag vet ju nämligen att chemtrails händer och varför, så att skriva fula ord om mina medmänniskor är inte vad jag tänker slänga energi på i dessa sista dagar då vi alla blir dömmda utifrån våra handlingar.
Om du är en idiot så "tror" jag du bevisar själv för dom som kan tänka.. och de andra spelar det ingen roll med för dom kommer inte överleva hur som helst utan förmåga att avgöra vilken av två sidor om talar sanning.. vilket chemtrailsbevisen bevisar, precis som dom som inte kan se bevisen, dom bevisar sin egen utrotning i form av sin ignorans.

Ett djur som är för svagt eller sjukt i naturen.. blir snabbt en matbit åt ett rovdjur högre upp i näringskedjan..

Detsamma gäller människan som glömmt bort vad det innebär att vara människa.. människan har gått ifrån naturen och sen mot naturen.. mänskligheten är därför ett av dom svaga som inte kommer överleva sin egen utrotning som kommer från ignoransen om bland annat chemtrails och förstörelen av ekosystemen på JOrden.

chemtrails som är just rovdjur från en annan planet.. som mitt framför ögonen på alla människor.. sprayar långa sträck över hela himmlen..
medans endast 1 av 10 människor lyckades hitta de enda logiska bevisen i videointervjuer med flygplanspiloter som talar om contrails..

9 av 10 människor var därför för mentalt svaga för att överleva en attack från ett organiserat rovdjur högre upp i näringskedjan.. dvs de stora insekterna som beskrivs i uppenbarelseboken kapitel 9, där även chemtrails står med om jag inte minns fel.. det står symboliskt i bibeln så de religiösa människorna inte ska fatta att det är dom om är människorna som ska bli uppätna för att dom är syndarna som bibeln beskriver lol. Rök som skymmer solen står det.. chemtrails betyder det säger jag.. för symboliskt sett så är det inte så mycket artificiellt som skymmer solen förutom avgaser och chemtrails. utomjordingarna kommer ur röken som skymmer solen står det i bibeln..

så det är tur att ni inte sett något som skymmer solen än.. för jag själv har kollat på chemtrails i 13 år nu.

Ray Kurzveil som promotar transhumanism officiellt .. han har officiellt sagt att dom ska skapa en värld där naturligt liv inte existerar.. en värld där allt är gjort av små nanonrobotar..
enligt bevis så är chemtrail nanorobotar som har sprayats ut ur flygplan över stora markytor på Jorden under många år.

Ray Kurzveil har sagt att dom inte bryr sig om vad människor tycker om transhumanism, dom ska skapa deras robtvärld ändå, och han själv kan inte vänta tills hans medvetande blir inlagt i en dator.. som betyder att dom ska ta hans hjärna och ha den i en burk och använda hjärnan som en slav i en evighet.. som även det står med i bibeln på samma ställa som chemtrails står med.. symboliskt.

Mvh
Senast redigerad av KungPungPat 2016-05-08 kl. 22:36.
Citera
2016-05-08, 22:46
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Het ånga dunstar i kall luft.
Nej. ånga kondenseras, till vattendroppar och/eller iskristaller i kall luft.
Det är vatten som dunstar till ånga, varmare vatten/luft ger snabbare förångning.
Citera
2016-05-08, 22:51
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Finns ingen het ånga som kan komma från en flygplansmotor, som sen förvandlas till cirrusmoln gjorda av vatten..
http://www.hallbartflyg.se/flyget-och-miljon/

Citat:
Flygplansmotorer släpper förutom koldioxid även ut en mindre mängd kväveoxid och vattenånga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in