2016-05-08, 07:55
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yppsilon
Hehe vart i bibeln står detta? Och vart ifrån har du fått att de har aluminium i hjärnan som de andas in? Hur går det till egentligen.

Snälla länka inga-lång svammel. Om du kan, skriv sakligt och länka till studier som styrker dina påståenden.

Uppenbarelseboken kapitel 9 handlar om utomjordingarna som ska komma ur chemtrailsen som skymmer solen.. för att äta upp människorna som trodde universum var livlöst och meningslöst.

By Dr. Mercola
Aluminum has been long known to be neurotoxic, with mounting evidence that chronic exposure is a factor in many neurological diseases, including dementia, autism, and Parkinson's disease.
First Case Study to Show Direct Link Between Alzheimer’s and Aluminum Toxicity http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2014/03/22/aluminum-toxicity-alzheimers.aspx

Du får väl fråga dig själv hur aluminium kommit in a kroppen på alla dementa människor i Sverige.. och andra länder.

sen får du hitta på en ursäkt åt dig själv, som gör att du slipper bry dig om svaret på den frågan.
Senast redigerad av KungPungPat 2016-05-08 kl. 07:58.
Citera
2016-05-08, 09:02
Medlem
KungPungPats avatar
Kolla statistiken under de senaste 13 åren för dessa : many neurological diseases, including dementia, autism, and Parkinson's disease.

Om chemtrails händer och innehåller aluminium så ska det synas på antalet människor som drabbats av : many neurological diseases, including dementia, autism, and Parkinson's disease.

Sen har du ett eget val att göra..

det som hännt med folk som har alzeimers är antagligen att aluminium-mängden i kroppen nådde en viss gräns vilket gjorde att sjukdommen bröt ut och dom glömmer bort allt och slutar kunna ta hand om sig själva..

och vi har alla massa metaller i kroppen eftersom vi andats samma luft.

så frågan man har att ställa sig själv är om man vill satsa sitt liv på att sträcken på himmlen är contrails trots statistiken på alzeimers och alla dokumentärer och människor, politiker och forskare, bevis och teorier.. som alla pekar på att det är chemtrails som hänt under ganska många år nu.

Eller om man vill avgifta metallerna ur kroppen för att vara på säkra sidan.

Jag själv ska köra en metalldetox för det är det som jag har hört, bland annat, att man bör göra om man vill överleva nått som chemtrails som är att andas in nanorobotar och metalldamm.

Gör vad ni vill. Men tro inte ni kan övertala tv-tittare om att det finns en verklighet utanför den propaganda som media målar upp framför de djupt troende ateisterna.
Senast redigerad av KungPungPat 2016-05-08 kl. 09:11.
Citera
2016-05-08, 09:21
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat

Du får väl fråga dig själv hur aluminium kommit in a kroppen på alla dementa människor i Sverige.. och andra länder.

Sluta vara så utvecklingsstörd. Det finns inget aluminium i dementa personer och det finns inget aluminium i moln. Demens är en åldersrelaterad sjukdom. Att fler blir dementa beror på att fler blir gamla nog för att drabbas. Varför blir vi äldre om insekter hela tiden försöker döda oss?
Lär dig något riktigt från riktiga vetenskapsmän istället. Här är dokumentären om molnforskare som nämnts tidigare. Inget aluminium där uppe. Men dina fina, hemliga flygplan kanske släpper ut sin gifter på ett sätt som gör att de når marken utan att passera den region de här forskarna verkar....
Ett labb bland molnen
Citera
2016-05-08, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sadoman
Sluta vara så utvecklingsstörd. Det finns inget aluminium i dementa personer och det finns inget aluminium i moln. Demens är en åldersrelaterad sjukdom. Att fler blir dementa beror på att fler blir gamla nog för att drabbas. Varför blir vi äldre om insekter hela tiden försöker döda oss?
Lär dig något riktigt från riktiga vetenskapsmän istället. Här är dokumentären om molnforskare som nämnts tidigare. Inget aluminium där uppe. Men dina fina, hemliga flygplan kanske släpper ut sin gifter på ett sätt som gör att de når marken utan att passera den region de här forskarna verkar....
Ett labb bland molnen

Alla drabbas! Du och jag! Gammal som ung!

Vad gäller yngre, betänk t.ex. den kraftiga ökningen av autism och ADHD på senare år!
Alla dessa neurologiska sjukdomar tros vara kopplade till aluminium. Den kraftiga ökningen skulle kunna förklaras av flygaska/sprayning.

Herndon:

"Nevertheless, mention should be made of perhaps the least appreciated coal fly ash potentially water-extracted toxin, chemically mobile aluminum. Although aluminum is abundant in the Earth’s crust, it is highly immobile. Consequently, our planet’s biota, including humans, have not developed natural defense mechanisms for exposure to chemically mobile aluminum. It is a matter of grave concern that aluminum in a chemically mobile form can be readily extracted from coal fly ash with rainwater or in situ with body fluids. Aluminum is implicated in such neurological diseases as autism spectrum disorder (ASD), Alzheimer’s disease, Parkinson’s disease, and attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) [33–37] all of which have markedly increased in recent years. Aluminum is thought to impair fertility in men [38] and is also implicated in neurological disorders of bees and other creatures [39–41].

---

Dock kan man försöka motverka effekterna exempelvis med hjälp av kosten och tillskott. Särskilt chlorella sägs binda och rensa ut skit.
Senast redigerad av Julma-O 2016-05-08 kl. 10:17.
Citera
2016-05-08, 10:50
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Alla drabbas! Du och jag! Gammal som ung!

Tala för dig själv. Jag är frisk som en nötkärna. Mystiskt att somliga inte drabbas alls och lever tills de blir över 100 och samtidigt är kristallklara i knoppen. Förklara det om alla blir drabbade.

Citat:
Vad gäller yngre, betänk t.ex. den kraftiga ökningen av autism och ADHD på senare år!
Alla dessa neurologiska sjukdomar tros vara kopplade till aluminium. Den kraftiga ökningen skulle kunna förklaras av flygaska/sprayning.

Ökning av vad exakt? Faktiska neurologiska sjukdomar? Eller vår tendens att sätta etiketter på precis varenda person? ADHD är inget nytt. Det har alltid funnits. Vi har bara satt namn nyligen. Förr var barn med ADHD bara en strulig unge. Emil i Lönneberga skulle vara ett ADHD barn i dag och blivit fullproppad med prozac. Så det är knappast en kraftig ökning. Och det finns betydligt fler eventuella förklaringar. Mycket socker i maten har en effekt på barn som ger hyperaktivitet. Dålig kost i övrigt och dåligt luft påverkar också. Det finns inget som säger att något av det har avsiktliga orsaker.
Citera
2016-05-08, 11:18
Medlem
Citat:
Tala för dig själv. Jag är frisk som en nötkärna. Mystiskt att somliga inte drabbas alls och lever tills de blir över 100 och samtidigt är kristallklara i knoppen. Förklara det om alla blir drabbade.

Du kan vara drabbad utan att veta om det. Aluminium ansamlas under åren. Så vad vet du egentligen om hur du mår? Om framtiden?

Dessutom drabbas alla olika. Herndon:

"The extent of adverse health consequences from aerosolized coal fly ash depends on a variety of factors including age, physical condition, individual susceptibility, concentration and exposure duration."

Citat:
Ökning av vad exakt? Faktiska neurologiska sjukdomar? Eller vår tendens att sätta etiketter på precis varenda person? ADHD är inget nytt. Det har alltid funnits. Vi har bara satt namn nyligen. Förr var barn med ADHD bara en strulig unge. Emil i Lönneberga skulle vara ett ADHD barn i dag och blivit fullproppad med prozac. Så det är knappast en kraftig ökning. Och det finns betydligt fler eventuella förklaringar. Mycket socker i maten har en effekt på barn som ger hyperaktivitet. Dålig kost i övrigt och dåligt luft påverkar också. Det finns inget som säger att något av det har avsiktliga orsaker.

Ok, men när började man sätta namn då? När har den kraftiga ökningen av autism och ADHD skett?
Citera
2016-05-08, 12:07
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Du kan vara drabbad utan att veta om det. Aluminium ansamlas under åren. Så vad vet du egentligen om hur du mår? Om framtiden?

Om jag är drabbad utan att veta om det så är jag inte drabbad.
Jag är inte oroad över aluminium. Om det oroar dig så borde du vara väldigt oroad. Aluminium finns överallt. Dricker du läsk på burk får du i dig aluminium. Lagar du mat i aluminiumkokkärl så får du i dig aluminium. Har du något surt i maten, som vinäger, så tar du upp aluminium. Dricker du apelsinjuice, som transporteras i aluminiumtäckta kärl, så får du i dig aluminium. Äter du snabbmat, där packeteringen ofta är av aluminium, så får du i dig aluminium. Det är kört för dig. Det är kört för oss alla med så mycket aluminium i vår omgivning. Aluminium från luften är en väldigt, väldigt blygsam källa i sammanhanget. Det borde vara kört för oss. Men konstigt nog så dör vi inte alla direkt. det är för att aluminium helt enkelt inte är så giftigt.

Citat:
Dessutom drabbas alla olika. Herndon:

"The extent of adverse health consequences from aerosolized coal fly ash depends on a variety of factors including age, physical condition, individual susceptibility, concentration and exposure duration."

Vad pratar idioten om? Vad drabbas man av? Ja, aska är ohälsosamt. Invånare i London 1952 kan berätta om det. Men vad är den ohälsosamma komponenten exakt? Vad puckot Herndon borde undersöka är kvicksilvret som finns i stora mängder i aska från kraftverk. Det är det riktiga giftet. Inte aluminium. Varför använder inte rymdinsekterna kvicksilver (och bly) som har alla de effekter på hjärnan du och Pungen påstår aluminium har? Kan inte rymdinsekterna nånting om kemi? Är de idioter? Varför är alla så kallade konspiratörer så korkade?

Citat:
Ok, men när började man sätta namn då? När har den kraftiga ökningen av autism och ADHD skett?

ADHD "skapades" 1987. Eventuell ökning sen dess, trots att "sjukdomen" beskrivits utan att ha namngetts sedan 1700 talet, får du berätta om. För så här står det i Wikipedia:

Kortfattat:
I afrika, om en unge uppför sig illa, så får ungen stryk. I USA får ungar, med samma beteende, Prozac...
Senast redigerad av Sadoman 2016-05-08 kl. 12:11.
Citera
2016-05-08, 12:33
Medlem
Citat:
Om jag är drabbad utan att veta om det så är jag inte drabbad.
Jag är inte oroad över aluminium. Om det oroar dig så borde du vara väldigt oroad. Aluminium finns överallt. Dricker du läsk på burk får du i dig aluminium. Lagar du mat i aluminiumkokkärl så får du i dig aluminium. Har du något surt i maten, som vinäger, så tar du upp aluminium. Dricker du apelsinjuice, som transporteras i aluminiumtäckta kärl, så får du i dig aluminium. Äter du snabbmat, där packeteringen ofta är av aluminium, så får du i dig aluminium. Det är kört för dig. Det är kört för oss alla med så mycket aluminium i vår omgivning. Aluminium från luften är en väldigt, väldigt blygsam källa i sammanhanget. Det borde vara kört för oss. Men konstigt nog så dör vi inte alla direkt. det är för att aluminium helt enkelt inte är så giftigt.

Vad pratar idioten om? Vad drabbas man av? Ja, aska är ohälsosamt. Invånare i London 1952 kan berätta om det. Men vad är den ohälsosamma komponenten exakt? Vad puckot Herndon borde undersöka är kvicksilvret som finns i stora mängder i aska från kraftverk. Det är det riktiga giftet. Inte aluminium. Varför använder inte rymdinsekterna kvicksilver (och bly) som har alla de effekter på hjärnan du och Pungen påstår aluminium har? Kan inte rymdinsekterna nånting om kemi? Är de idioter? Varför är alla så kallade konspiratörer så korkade?

ADHD "skapades" 1987. Eventuell ökning sen dess, trots att "sjukdomen" beskrivits utan att ha namngetts sedan 1700 talet, får du berätta om. För så här står det i Wikipedia:

Kortfattat:
I afrika, om en unge uppför sig illa, så får ungen stryk. I USA får ungar, med samma beteende, Prozac...

Ok, försöker kortfattat tolka dig:

- Det du inte vet om finns inte!
- Aluminium finns överallt!
- Vi dör inte direkt av aluminium, då det inte är så giftigt!
- Herndon är ett pucko!
- Alla konspiratörer är korkade!
- ADHD och autism har inte ökat kraftigt!

---

Grattis till dagens hittills roligaste inlägg! Visste inte att du var egentligen var komiker.
Personligen undviker jag allt som har med aluminium att göra, ja i den mån det går då.
Senast redigerad av Julma-O 2016-05-08 kl. 13:17.
Citera
2016-05-08, 14:06
Medlem
Citat:
Grattis till dagens hittills roligaste inlägg! Visste inte att du var egentligen var komiker.
Personligen undviker jag allt som har med aluminium att göra, ja i den mån det går då.

Hur ser dödsantalen ut de senaste 14 åren? En kraftig uppgång bör man förvänta sig.
Varför skulle det ligga i någons intresse att ge Parkinsons, Alzheimers och ADHD? Ingen av sjukdomarna påverkar födelsetalen anmärkningsvärt.
Prenumererar du på KungPungPats teori om att chemtrails är till för att minska befolkningsmängden? De har i så fall valt oerhört dåliga sjukdomar.
Citera
2016-05-08, 14:07
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Ok, försöker kortfattat tolka dig:

- Det du inte vet om finns inte!
- Aluminium finns överallt!
- Vi dör inte direkt av aluminium, då det inte är så giftigt!
- Herndon är ett pucko!
- Alla konspiratörer är korkade!
- ADHD och autism har inte ökat kraftigt!

Bravo. Och gratulerar till det mest intelligenta inlägget du gjort. Det är bara den första punkten som är fel. Vad jag menade var att jag vet när, och om, jag är sjuk. Jag är inte sjuk. Därför är det inget som gör mig sjuk. Hänger du med? Och självklart existerar saker även om man inte vet att de existerar. Som Higgs bosonen. Den har funnits sedan universum föddes utan att vi vetat om det. Det finns säkert saker som vi inte vet att det finns. Men det är väldigt lite vi inte vet...
Citera
2016-05-08, 16:09
Medlem
Citat:
Vet inte hur man tänker.

Tror dock att geoengineering fyller flera funktioner. Kanske prioriterar man en eller ett par saker och skiter i resten.

Vilka saker kan man bara spekulera i.

Vet dock med 100 procents säkerhet att detta land är ett riktigt skitland som skiter fullständigt i sina s.k. medborgare, åtminstone i vissa av dem. Detta trots att dessa medborgare inte har gjort något ont överhuvudtaget.

Man tror bokstavligt talat att man kan göra vad man vill mot vissa människor. Man är fega avskum som inte borde ha någon makt överhuvudtaget. Man är riktiga jävla psykopater. Sannolikt förvärras det hela av att dessa maktpsykopater blivit hjärntvättade sedan barnsben, måhända kan även grav inavel spela in. Jag skäms uppriktigt talat över att bo i detta land. Flyktingar, fly inte hit.

Ingenting i detta inlägg berörde mina frågor eller chemtrails överhuvudtaget.
Jag antar att vi därmed är överens om att chemtrails syfte inte är att minska befolkningsmängden.

Menar du att chemtrails enda funktion är geoengineering? Till vilket ändamål i så fall?
Citera
2016-05-08, 18:29
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ett labb bland molnen

Insekterna gör er tjocka och sockriga just nu så att dom kan äta upp er snart. Så ät mycket på McDonalds för där har tillåmed sallden massa socker i den.. så ni smakar gott som de bodskapdjuren ni är.
Eller trodde du att det var för människors skull socker finns i salladen?
Socker är skadligt för människor, men insekter behöver socker för att leva.

Det är värt att notera att chemtrailsförnekare aldrig har en egen åsikt om chemtrails, det är alltid nån annan som vet bäst och har åsikterna åt dom.. och dom kan aldrig avgöra om det är en lögnare eftersom bevisen som är synliga är inte bevis enligt dom som chemtrailsförnekare tror på.

Det blir därför omöjligt att få en chemtrailsförnekare att se chemtrailsbevisen för vad dom är.. för chemtrailsförnekaren ser inte dig som nån som vet mer och ska ha åsikter åt dom om chemtrails.

Endast "riktiga vetenksapsmän" som helst står i tvn när dom pratar, får ha åsikter åt chemtrailsförnekarna som inte har några åsikter om chemtrails eftersom media inte har nå åsikter om chemtrails.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in