Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Menar du på fullt allvar att moln som finns kvar längre än 30 sekunder inte är moln!?!
Du är utan tvekan en idiot. Du är själva mallen för en icke fungerande hjärna.
Het ånga dunstar i kall luft.
Finns ingen het ånga som kan komma från en flygplansmotor, som sen förvandlas till cirrusmoln gjorda av vatten..
het ånga från en flygplansmotor förångas på 30 sekunder.. därför kan vi se videos där både chemtrails och contrails skapas samtidigt.. vilket bevisar att chemtrails inte är contrails , det är två helt olika saker.
Om du lyssnar på flygplanspiloter så förklarar dom det för dig.
Visst får du kalla mig för en idiot, jag hade tagit åt mig om jag inte hade sanning och bevis på min sida.
Jag sjunker inte ner till den nivån och kallar dig för idiot dock, jag vet ju nämligen att chemtrails händer och varför, så att skriva fula ord om mina medmänniskor är inte vad jag tänker slänga energi på i dessa sista dagar då vi alla blir dömmda utifrån våra handlingar.
Om du är en idiot så "tror" jag du bevisar själv för dom som kan tänka.. och de andra spelar det ingen roll med för dom kommer inte överleva hur som helst utan förmåga att avgöra vilken av två sidor om talar sanning.. vilket chemtrailsbevisen bevisar, precis som dom som inte kan se bevisen, dom bevisar sin egen utrotning i form av sin ignorans.
Ett djur som är för svagt eller sjukt i naturen.. blir snabbt en matbit åt ett rovdjur högre upp i näringskedjan..
Detsamma gäller människan som glömmt bort vad det innebär att vara människa.. människan har gått ifrån naturen och sen mot naturen.. mänskligheten är därför ett av dom svaga som inte kommer överleva sin egen utrotning som kommer från ignoransen om bland annat chemtrails och förstörelen av ekosystemen på JOrden.
chemtrails som är just rovdjur från en annan planet.. som mitt framför ögonen på alla människor.. sprayar långa sträck över hela himmlen..
medans endast 1 av 10 människor lyckades hitta de enda logiska bevisen i videointervjuer med flygplanspiloter som talar om contrails..
9 av 10 människor var därför för mentalt svaga för att överleva en attack från ett organiserat rovdjur högre upp i näringskedjan.. dvs de stora insekterna som beskrivs i uppenbarelseboken kapitel 9, där även chemtrails står med om jag inte minns fel.. det står symboliskt i bibeln så de religiösa människorna inte ska fatta att det är dom om är människorna som ska bli uppätna för att dom är syndarna som bibeln beskriver lol. Rök som skymmer solen står det.. chemtrails betyder det säger jag.. för symboliskt sett så är det inte så mycket artificiellt som skymmer solen förutom avgaser och chemtrails. utomjordingarna kommer ur röken som skymmer solen står det i bibeln..
så det är tur att ni inte sett något som skymmer solen än.. för jag själv har kollat på chemtrails i 13 år nu.
Ray Kurzveil som promotar transhumanism officiellt .. han har officiellt sagt att dom ska skapa en värld där naturligt liv inte existerar.. en värld där allt är gjort av små nanonrobotar..
enligt bevis så är chemtrail nanorobotar som har sprayats ut ur flygplan över stora markytor på Jorden under många år.
Ray Kurzveil har sagt att dom inte bryr sig om vad människor tycker om transhumanism, dom ska skapa deras robtvärld ändå, och han själv kan inte vänta tills hans medvetande blir inlagt i en dator.. som betyder att dom ska ta hans hjärna och ha den i en burk och använda hjärnan som en slav i en evighet.. som även det står med i bibeln på samma ställa som chemtrails står med.. symboliskt.
Mvh