2016-05-08, 13:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grissly
Jag tror alla filmer och bilder är fejk.
OK, tror du att attacken skedde alls? Har wtc någonsin funnits eller står det kvar?
Alla vittnen ljuger förstås också antar jag? Tusentals människor som såg detta ske (särskilt attack nr 2)?

jag tror du driver med oss..
Citera
2016-05-08, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
OK, tror du att attacken skedde alls? Har wtc någonsin funnits eller står det kvar?
Alla vittnen ljuger förstås också antar jag? Tusentals människor som såg detta ske (särskilt attack nr 2)?

jag tror du driver med oss..
Jag tror tusentals människor dog. Men jag tror inte tornen rasade pga flygplan.
Och mig veterligen var det färre än 20 som uppgav att dom hört och sett flygplanen flyga in i tornen.
Citera
2016-05-08, 14:00
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Jag tror tusentals människor dog. Men jag tror inte tornen rasade pga flygplan.
Och mig veterligen var det färre än 20 som uppgav att dom hört och sett flygplanen flyga in i tornen.
Vart har du fått den uppenbart felaktiga uppgiften ifrån?

Här har du en länk till fler än 20 personer som filmar ett flygplan.
https://www.youtube.com/watch?v=EFiEgwLQVJk

Menar du att någon av dessa personer inte anser att dom filmat ett flygplan så är det bara att plocka fram källa på det.
Citera
2016-05-08, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Vart har du fått den uppenbart felaktiga uppgiften ifrån?

Här har du en länk till fler än 20 personer som filmar ett flygplan.
https://www.youtube.com/watch?v=EFiEgwLQVJk

Menar du att någon av dessa personer inte anser att dom filmat ett flygplan så är det bara att plocka fram källa på det.
Jag tror filmerna med flygplan är fejk, ja.
Citera
2016-05-08, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Fast det syns ju inga explosioner innan hålet redan finns där...
Om det var en missil så måste jag fråga hur hålen efter vingarna uppkom?
Kan vingspetsar skära igenom stålbalkar?

Man kan ju fråga sig vad det var för typ av vingar och var syns de virvlar som blir när flygplan flyger
Citera
2016-05-08, 15:14
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Jag tror filmerna med flygplan är fejk, ja.
Det var inte svar på frågan. Var har du fått uppgiften om att färre än 20 som uppgav att dom hört och sett flygplanen flyga in i tornen?
Citera
2016-05-08, 15:16
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg

Man kan ju fråga sig vad det var för typ av vingar och var syns de virvlar som blir när flygplan flyger
Man kan ju även fråga sig varför du byter ämne och börjar prata om vingspetsar helt plötsligt?
Citera
2016-05-08, 15:22
Bannlyst
Citat:
Det var inte svar på frågan. Var har du fått uppgiften om att färre än 20 som uppgav att dom hört och sett flygplanen flyga in i tornen?
Här bl a.
http://www.checktheevidence.co.uk/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=134&Item id=60
Citera
2016-05-08, 15:27
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Du ser inte ett plan explodera (en explosionsliknande krasch) in i betongklumpen? Vad ser du?
Du har ju redan fått en bild som visar vad man ser:
http://oi67.tinypic.com/ace7o7.jpg

Vart i dessa fyra bildrutor som visar kollisionen ser du det explosionsliknande som man enligt dig borde se i en sämre vinkel, på längre avstånd, med sämre upplösning, med sämre bildfrekvens?

Om du tror att bilden är manipulerad eller utelämnar något så kan du själv granska filmen här:
https://www.youtube.com/watch?v=1vXUtZLBwrE&feature=youtu.be&t=11s

Säg till när du hittar något i bilderna som inte överensstämmer med filmen, du är ju tydligen extra begåvad på det området.
Citera
2016-05-08, 15:39
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Här bl a.
http://www.checktheevidence.co.uk/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=134&Item id=60
Läsförståelse är inte din starkaste gren va?

Källan du hänvisar till har fokuserat på ett litet urval av alla personer som fanns i området.
Källan gör inte gällande att färre än 20 personer totalt skulle ha sett eller hört planen, tvärtom gör han gällande att "There were 33 witnesses who were further than ½ mile from the WTC Complex and reported seeing plane 2 before impact. As a percentage of the total of those who were further than ½ mile from WTC Complex, this was 19%."

Var 5:e hörd och granskad person som befann sig längre än 800 meter bort vid den andra kraschen har alltså sagt att dom såg planet före kraschen.

Men tack, då är det bekräftat att du bygger din tro på oförstånd och felaktiga uppgifter. Vilken enorm överraskning...
Citera
2016-05-08, 16:32
Bannlyst
Citat:
Läsförståelse är inte din starkaste gren va?

Källan du hänvisar till har fokuserat på ett litet urval av alla personer som fanns i området.
Källan gör inte gällande att färre än 20 personer totalt skulle ha sett eller hört planen, tvärtom gör han gällande att "There were 33 witnesses who were further than ½ mile from the WTC Complex and reported seeing plane 2 before impact. As a percentage of the total of those who were further than ½ mile from WTC Complex, this was 19%."

Var 5:e hörd och granskad person som befann sig längre än 800 meter bort vid den andra kraschen har alltså sagt att dom såg planet före kraschen.

Men tack, då är det bekräftat att du bygger din tro på oförstånd och felaktiga uppgifter. Vilken enorm överraskning...
Såg och hörde. Färre än 20.
Citera
2016-05-08, 16:40
Medlem
Citat:

Ja.

Citat:
Man kan ju fråga sig vad det var för typ av vingar

Flyplansvingar.

Citat:
och var syns de virvlar som blir när flygplan flyger

Ibland syns de, ibland inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera