Citat:
Ursprungligen postat av
Hallowen
Du skriver samma sak i varje inlägg med minimala förändringar.
Det är inte ett måste att skriva, om du inte kommer på något nytt så ge fan i att skriva.
Kommer du på något som andra bör läsa, utelämna då det du alltid skriver och var kort och koncis med vad du vill skriva.
Du kan börja svara på frågor du får:
1: <h<Hur många har dött av chemtrail, hur har man konstaterat att det är döds ordsaken.
2. Var har du fått din information om dödstalen ifrån
Nähä.. ibland skriver jag att du ska bli uppäten av utomjordingarna som sprayar chemtrails, så jag skriver inte samma hela tiden.
Men jag håller mig till sanningen iaf, hur svår den än kan vara att greppa så har jag alltid sagt att vad jag vill aldrig får påverka min förmåga att se bevisen framför ögonen.
Chemtrails är bevis framför ögonen på alla, jag vela inte acceptera det först.. men efter 10-års-sträcket så blir det svårt att förneka verkligheten framför ögonen.
Jag trodde vi alla skulle dö bara för att chemtrails hände medans 90% av befolkningen går runt som zombies och tror att himmlen ser normal ut..
sen fick jag reda på att inte alla människor skulle dö.. bara 90% av dom idioterna som förnekar chemtrails och allt annat som händer i verkligheten som media aldrig nämnde.
Alla dom som inte detoxar kroppens metaller som kommer från chemtrails, dom kommer stryka med i detta tredje och sista världskrig som startade för 13 år sedan när chemtrailsen började regna ner som chemtrailsen som innehöll agent orange gjorde under andra världskriget.
Och ni chemtrailsförnekare tror att en krigpropagandamaskin även kallad media.. ska berätta för er att dom utrotar er genom att servera giftiga tillsatser i luft, vatten och mat..
där lär ni tänka om eftersom ni skulle skyddat er mot attacken om ni visste att det var en attack i tredje världskriget som gjorde att vita sträck syns på himmlen och innehållsförteckningen är fylld med nummer och koder som symbolserar dessaa giftigatillsatser som ska utrota stora delar av befolkningen.. med befolkningens hjälp att göra det.
Folk kommer lida för deras brist på kunskap sägs det, och chemtrails och gifterna i maten är där det syns tydligt redan idag.. och på det mentala planet.
Chemtrailsförnekare är fortfarande som barn mentalt, nån måste ta hand om dom .. media måste berätta för dom om himmlen är fylld med chemtrails, och säger media ingenting.. då finns inga chemtrails.. så enkelt är det.. propagandamaskinen skulle aldrig ljuga i ett krig som det sista lol.