Citat:
Vad tycker ni om att Trump är så obrydd om miljön? Kollade lite förstrött på "Rally in Charleston, WV (5-5-16)". Där snackar han om att han inte tror på att hårspray förstör ozonlagret eftersom man använder det inomhus
Hur som helst förstör väl inte drivgasen i sprayflaskor ozonlagret längre så skit samma men han framstår ju som korkad.
Sedan pratar han om att man ska öka kolbrytningen. Elda kol låter ju rätt tråkigt. Förstås tråkigt för gruvarbetarna om man går ifrån kol, men man får väl driva en företagsvänlig politik så det skapas nya jobb för dem.
Jag gillar att Trump rör om men jag blir så besviken på honom jämt och ständigt för det ena dumma uttalandet efter det andra.
Hur som helst förstör väl inte drivgasen i sprayflaskor ozonlagret längre så skit samma men han framstår ju som korkad.Sedan pratar han om att man ska öka kolbrytningen. Elda kol låter ju rätt tråkigt. Förstås tråkigt för gruvarbetarna om man går ifrån kol, men man får väl driva en företagsvänlig politik så det skapas nya jobb för dem.
Jag gillar att Trump rör om men jag blir så besviken på honom jämt och ständigt för det ena dumma uttalandet efter det andra.

Du förstår inte ironi va? Han skämtar för att underhålla sin publik. Det är det som gör honom till den specielle kandidaten!
Men det är också en liten känga till Obama, Hillary och alla andra miljönisse förespråkare som gör idiotiska förslag om hur man skall förändra klimatet om och om igen.
Citat:
Jo självklart är det ju så också, han får ju mest publicitet och nyhetsbyråer och människor runt om i hela världen vill se honom. Väldigt många skiter fullständigt eller har noll koll på vad Hillary vill utan tycker hon "verkar" bra. De flesta i omvärlden är inte intresserade av henne men väldigt många tycker att Trump är ett hopp mot övriga etablissemang i andra länder och vill se en president i USA som förespråkar mer icke-pk politik. Jag själv är en av dessa.
Egentligen bryr jag mig inte ett jota om vad som händer i USA mer än att det påverkar ekonomin iofs., sen är det lite spännande att följa valet med alla tal och röstningar precis som att valvakorna i Sverige är intressanta att följa. Men framförallt är jag väldigt mån om att en framtida amerikansk president ändrar det sjuka pk samhället vi har i Sverige och Europa!