Citat:
Ursprungligen postat av
Lofn
Vad tycker ni om att Trump är så obrydd om miljön? Kollade lite förstrött på "Rally in Charleston, WV (5-5-16)". Där snackar han om att han inte tror på att hårspray förstör ozonlagret eftersom man använder det inomhus

Hur som helst förstör väl inte drivgasen i sprayflaskor ozonlagret längre så skit samma men han framstår ju som korkad.
Sedan pratar han om att man ska öka kolbrytningen. Elda kol låter ju rätt tråkigt. Förstås tråkigt för gruvarbetarna om man går ifrån kol, men man får väl driva en företagsvänlig politik så det skapas nya jobb för dem.
Jag gillar att Trump rör om men jag blir så besviken på honom jämt och ständigt för det ena dumma uttalandet efter det andra.

Detta är väl det sämsta med Trump skulle jag säga.
Det överväger inte allt det bra, långt ifrån och ingen kan ju vara perfekt, men detta är synd.
Citat:
Ursprungligen postat av
seeeg321
Som sagt Trump verkar inte vara intresserad av att ha en man eller kvinna minoritet som VP.
A
nd I like him. But, uh, not necessarily with respect to any position. But it could happen.
BAIER: Do you think he would say yes if you asked him?
TRUMP:
Well, not necessarily to that one
Han har sagt nej till Susana martinez, Ben Carson och nikki haley.
Så det är mest media som vill att han ska välja en från minoritet grupperna.
Tyvärr verkar Trump satsa på taktiken hittills och på den vita rösten. Han vill inte ha GOP endorsement utan köra på själv. Kommer ju aldrig fungera.

Men herregud vad du tjatar om att Trump måste bli mer PK.
Fattar du inte varför Trump har vunnit allt hitintills?
Visst kan han göra som du säger och lura till sig några miljoner svarta röster, men han kommer ju då samtidigt förlora dubbelt så många vita röster om han gör så, förstår du inte det?
Idioter kommer rösta på Clinton oavsett färg/kön på Trumps VP, intelligenta människor som lyssnar på vad kandidaterna faktiskt säger kommer välja Trump oavsett, svart, vit, brun eller gul.
Trump kommer välja den rätta VP, oroa er inte.