Citat:
Ursprungligen postat av
patriot8
Enligt eran definition är det väl rasistiskt att värna om sin nation och slå vakt om det som gör den unik? Om man inte vill att sin nation ska bli mångkulturell, är man mao "rasist"?
Hur kommer det sig att det inte är europeiska länders ensak om de vill vara mångkulturella eller inte? Varför ska globala aktörer infiltrera vår statsapparat, massmedia, näringsliv och kulturliv och förmå våra nationer att etniskt och kulturellt förintas? Och hur kan detta ses som "antirasism"?
Ni "antirasister" är så dumma.. Ni förstår inte att ni går de värsta rasisternas, de som verkligen hatar folk av annan ras, ärenden.
Kosmopoliterna förgriper sig på mänskligheten, på ett aldrig tidigare skådat sätt. Det är var och ens skyldighet och rättighet att med all till buds medel bekämpa denna elit.
Att demonstrera mot dessa, och deras hundar, var precis det Motståndsrörelsen gjorde i Borlänge. "Till kamp mot storfinans och folkförrädare".
Det enda sättet att bekämpa dessa på är genom att maktfördelningen återigen hamnar i händerna hos det egna folket, genom globalismen och den kortsiktighet som växer i dess skugga kan dessa aktörer jobba ostört.
Ett splittrat samhälle är vad de vill ha. En värld där det inte längre finns några folk, där människorna har blivit berövade sin historia, sitt arv, sin kultur, sin identitet, allt av verkligt värde, till förmån för materialismen. Där kan goyim, "boskapet", fungera som slavar i klorna på herrarna över detta konsumtionssamhälle - oförmögna till att resa sig upp och göra revolution.
Dom ser att Europa, inte minst Norden, har potential. Många vetenskapsmän och andra framstående människor har vi genom åren bidragit med. Vi har skapat starka, högutvecklade samhällen, vars homogenitet i befolkningen gjort det möjligt för oss att samarbeta, känna samhörighet, skapa en enighet hos vår befolkning - vilket samhällets fundament vilar på.
De ser att vi har förmåga att stå på egna ben. Att utgöra ett hot mot deras agenda.
Det är därför vi nu måste förintas.
Kolla på filmen jag länka. Det är sådana som henne som är anledningen till att demonstrationen i Borlänge behövde hållas. Om det inte var för sådana som "Barbara" så skulle världens folk i det stora hela leva i harmoni med varandra och dess natur, vi skulle ha en värld av fria, självständiga, nationer som styrs av och för de egna folken. Där faktumet att det finns olika raser inte ses som något "fult" och "rasistiskt", och där ingen liten internationell klick av världsförgiftare behöver "rädda världen" genom att lägga den under sig och sprida deras doktriner, som t.ex mångkultur och marxism (två sidor av samma mynt.)
Då skulle personer som "Tess" aldrig gjort kommunist/blackpowernäven, hon skulle levt i sin egen nation med sitt eget folk, och om hon skulle vara på besök i Norden skulle vi respektera hennes särart, likt hon förväntas respektera våran.
Men tycker du en helt främmande människa är lika mycket värd som din egen mamma? Om du skulle få välja mellan att rädda någon helt främmande eller din mamma, vem skulle du valt?
Nej, enligt min upppfattning är det inte samma sak att värna om sin nation som att vara rasist.
Nej man är inte rasist för att man inte vill ha mångkultur. Men rasisterna vill inte veta av andra raser.
Visst är det enskilda europeiska ländernas eget val om de vill vara mångkulturella eller inte.
Ja Putin ska hålla tassarna borta. Det är rätt att Sverige har ett språkråd för att hålla undan anglofieringen.
Utan vallonerna hade vi inte lärt oss hantera malmen.
Tess lever i sin egen nation. Vad jag förstått är hon lika mycket svensk som jag är.
Troligen min mamma, detta oavsett vilken ras hon anses ha eller i vilket land hennes föräldrar är födda i.
I vilket fall som helst är bilden av Tess framför de tre vitaklädda männen en bild som sprids över hela världen. Förklara det om du kan.