Citat:
Ursprungligen postat av
impuls2014
Kan den här polisen och sahlin ha nån kärleksaffär tillsammans, hon får polisen överförd att arbeta direkt för henne, samtidigt betalar polisen då högre lön till honom för detta och han får även en uppdrag utöver hos Mona som ger han det dubbla betalda, dessa pengar står riksdagen för och det är inte mona som betalar dessa. Lyckas dom få polismannen att köpa huset så är det ju så att säga staten som betalar det i slutändan. Och mona och man kan bo där ihop med sina höga inkomster. Som älskarinnor
Ja det är väl det som är i fokus nu, var kommer alla pengar ifrån?
Härligt land det här, vi har en svetsarlärling (som aldrig blev svetsare) som statsminister. Kulturministern är en blåst kvinna som har barnprogrammet Disneyklubben som främsta merit. Fifflar-Mona som aldrig slutar att förvåna. Jag orkar inte ens räkna upp hur korkad och skenhelig Romson är. Lillgamla Fridolin som nu generat gömmer sin kolbit som han ivrigt viftade med innan valet. Utrikesminister Wallström som gjort sig ovän med hela världen. Islamister i regeringspartierna som vägrar skaka hand med kvinnor och umgås med terrorister.
Mona passar perfekt in. Korkad, fifflare och lever livet på en räkmacka. Hade hon inte fötts in i såsseadeln så hade hon varit före detta urinoarstäderska men nu sjukskriven p.g.a. elallergi eller annan fejksjukdom.
Undrar hur många i Aftonbladets aktuella artikelserie "Klassresan" som känner igen sig i månas liv? Det är städerskor som går upp tidigt varje dag och som får ut kanske 16000 kr/mån. Måna tjänar skyhögt för att göra typ ingenting samtidigt som hon fifflar och skaffar fördelar för sin toyboy. Nu snackar vi medelårskris av rang. Hur tänkte hon nu? Att hon skulle glida omkring i sportbilen och sedan dricka mojitos med sin latinlover på terrassen i sin 10 millarvilla?
Det är plågsamt och pinsamt att se och höra hennes bortförklaringar. Hade hon haft ett uns av intelligens så hade hon sagt som det är. Ja, jag är kär och jag gjorde fel. Jag vill leva med min nya man i Saltis. Nu kanske det inte är så men det är en möjlig förklaring på hennes hjärnsläpp.