2016-05-05, 01:51
Medlem
dark horses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Man måste ställa sig frågan hur en person med medelinkomst har råd att köpa bostad för tio miljoner samt betala 18000 i avgift varje månad, köra lyxbil, betala försäkringar för allt, ha råd med övriga högprofil-kostnader osv.

Gissar på näsgodisaffärer som sidoinkomst.
Så du menar att det inte räcker med flit, sparsamhet och hederlighet?
Vart är världen på väg?
Vem vet han kanske jobbar extra som städare på kvällarna, går upp tidigt och delar ut tidningar innan han ger sig av till dagens knog hos den Nationelle samordnaren.
Citera
2016-05-05, 01:54
Medlem
Torstenhastagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Han tror också att vi snart igen får se en comeback av Mona Sahlin.
Jag tror att hon har ett starkt stöd bland många, så jag tror att hon har goda chanser att få nya toppjobb. Hon har ett ganska bra cv om man bortser från de här händelserna. Hon kommer nog att komma tillbaka."

unvis.it/http://www.expressen.se/nyheter/expert-hon-kommer-nog-att-komma-tillbaka/

Fyfan för detta land alltså... Själv fick man inte fortsatt arbete när man skrev av en timme på lönen för att ta en timmes rast pga solsting (jobbade på en återvinningsstation, var 30+ i skuggan.) medans stolpskott som får lön av oss skattebetalare kan ta ut en månadslön som man själv tjänar på typ ett år. Och samtidigt håller dom på med skattefiffel, åker gräddfil i bostadskön, skämmer ut Sverige å det grövsta och gör sig ovän med halva världen. ( Sahlin, Wallström etc.)
Och när dom väl sitter där med handen i kakburken så erbjuds dom ett nytt toppjobb som dom definitivt inte har kunskapen eller utbildningen till... Eller en rejäl jävla fallskärm på några miljoner..

Det är ju nästan så att man hoppas att Ryssland invarderar Sverige och avsätter hela Kalle Ankagänget som styr detta land.
Citera
2016-05-05, 01:54
Medlem
ace_secs avatar
Vem tar nu över Mona?

Angeles Bermudez Svankvist?
Henrik Arnstad?
Henrik Schyffert?
Senast redigerad av ace_sec 2016-05-05 kl. 02:40.
Citera
2016-05-05, 01:56
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Du är nog lite ute och cyklar. GP, Sydsvenskan, HD, DN, SVD, DN m.fl har tagit upp det.

Cirka 12 timmar för sent.
Citera
2016-05-05, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dark horse
Så du menar att det inte räcker med flit, sparsamhet och hederlighet?
Vart är världen på väg?
Vem vet han kanske jobbar extra som städare på kvällarna, går upp tidigt och delar ut tidningar innan han ger sig av till dagens knog hos den Nationelle samordnaren.
Oja, det tillför hela 4000 i månaden. Så är det nog.
Citera
2016-05-05, 01:58
Medlem
PatrickB8mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Yes! Mona Shalin sluta aldrig att fiffla.

Sossarna slutar ALDRIG att fiffla !

"Jag är baske mig ingen ohederlig person! Jag är ingen fifflare"
-Mona Sahlin

Citera
2016-05-05, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cleit
Hon må vara obegåvad men tillräckligt begåvad ändå för att kunnat fortsätta lura hela Sverige i över 20 år och fortsätta kunna ha politiska uppdrag samt vara en utsugare på skattepengar.
Det räcker att lägga huvudet på sned och prata bebisspråk, samt ljuga duktigt. T o m Göran Persson gav Måna credit för hennes verbala talang. Men tillade att hon inte direkt har någon hjärnkapacitet (tankeverksamhet) att skryta om.
Citera
2016-05-05, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Vem tar nu över Mina?

Angeles Bermudez Svankvist?
Henrik Arnstad?
Henrik Schyffert?

Henrik Arnstad ligger bra till, han är ju Stefan Löfvens högra hand och även turas om med EXPO att skriva hans tal.
Henrik Schyffert kommer på andra plats, han avstår väl nån månads Netflix och ett par pizzor för att klara av invandringen?
Citera
2016-05-05, 02:03
Medlem
ace_secs avatar
Intressant att Aftonbladet bara skriver om intyget.

INGENTING om hennes tusen lögner till reportern, falska inbetalningarna och skatteskulderna.
Bara Melin (?) som skriver lite om det. Men alltså EJ på nyhetsplats!

Aftonhoran har idag ÅTERIGEN visat vilken totalt genomusel tidning de är! *spyr*
Citera
2016-05-05, 02:04
Medlem
Kan den här polisen och sahlin ha nån kärleksaffär tillsammans, hon får polisen överförd att arbeta direkt för henne, samtidigt betalar polisen då högre lön till honom för detta och han får även en uppdrag utöver hos Mona som ger han det dubbla betalda, dessa pengar står riksdagen för och det är inte mona som betalar dessa. Lyckas dom få polismannen att köpa huset så är det ju så att säga staten som betalar det i slutändan. Och mona och man kan bo där ihop med sina höga inkomster. Som älskarinnor
Citera
2016-05-05, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impuls2014
Kan den här polisen och sahlin ha nån kärleksaffär tillsammans, hon får polisen överförd att arbeta direkt för henne, samtidigt betalar polisen då högre lön till honom för detta och han får även en uppdrag utöver hos Mona som ger han det dubbla betalda, dessa pengar står riksdagen för och det är inte mona som betalar dessa. Lyckas dom få polismannen att köpa huset så är det ju så att säga staten som betalar det i slutändan. Och mona och man kan bo där ihop med sina höga inkomster. Som älskarinnor
Det har ju hänt förr att kändisar blivit kära i sina livvakter. Men i detta fallet så tror jag att det rör sig om att chilenaren har någon hållhake på Mona. Annars skulle väl inte ens hon vara så genomkorkad att begå denna typ av brott? Fast visst, kärlek kan ju också göra en blind men det sägs att chilenaren har ung vacker fru så jag tvivlar...
Citera
2016-05-05, 02:23
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impuls2014

Ja det är väl det som är i fokus nu, var kommer alla pengar ifrån?

Härligt land det här, vi har en svetsarlärling (som aldrig blev svetsare) som statsminister. Kulturministern är en blåst kvinna som har barnprogrammet Disneyklubben som främsta merit. Fifflar-Mona som aldrig slutar att förvåna. Jag orkar inte ens räkna upp hur korkad och skenhelig Romson är. Lillgamla Fridolin som nu generat gömmer sin kolbit som han ivrigt viftade med innan valet. Utrikesminister Wallström som gjort sig ovän med hela världen. Islamister i regeringspartierna som vägrar skaka hand med kvinnor och umgås med terrorister.

Mona passar perfekt in. Korkad, fifflare och lever livet på en räkmacka. Hade hon inte fötts in i såsseadeln så hade hon varit före detta urinoarstäderska men nu sjukskriven p.g.a. elallergi eller annan fejksjukdom.

Undrar hur många i Aftonbladets aktuella artikelserie "Klassresan" som känner igen sig i månas liv? Det är städerskor som går upp tidigt varje dag och som får ut kanske 16000 kr/mån. Måna tjänar skyhögt för att göra typ ingenting samtidigt som hon fifflar och skaffar fördelar för sin toyboy. Nu snackar vi medelårskris av rang. Hur tänkte hon nu? Att hon skulle glida omkring i sportbilen och sedan dricka mojitos med sin latinlover på terrassen i sin 10 millarvilla?

Det är plågsamt och pinsamt att se och höra hennes bortförklaringar. Hade hon haft ett uns av intelligens så hade hon sagt som det är. Ja, jag är kär och jag gjorde fel. Jag vill leva med min nya man i Saltis. Nu kanske det inte är så men det är en möjlig förklaring på hennes hjärnsläpp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in