2016-05-04, 14:11
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iduna
För några inlägg sen påstod du att det var 100% säkert att det var denne D**id. Dina garantier är av noll och intet värde, således. Ungefär i Sahlins klass, skulle jag säga.

Det var innan bilen dök upp. Nu är nog samtliga härinne rörande överens om Chilenaren =)
Citera
2016-05-04, 14:11
Medlem
Idunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Kolla hans linkedin!

Det är han! 100%

https://se.linkedin.com/in/da*n*iel-norl*ander-11*27*4982/ro

Så här lät det då. Nolla!
Senast redigerad av Siegfrid 2016-05-05 kl. 10:11.
Citera
2016-05-04, 14:12
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Fortfarande NADA på Aftonbladet. Nu är tydligen nagelsjukdomar mer breaking news än detta.

Neeeeejdå. Inte mörkar Aftonbladet nånsin. Nej nej...

Hon blev räddad av Olle Ljungergs död som de går ut med hårt i Aftonbladet
Citera
2016-05-04, 14:12
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iduna
Så här lät det då. Nolla!

Mycket är framgrävt sedan dess. Mer än dig gubben lille
Citera
2016-05-04, 14:14
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Ær det inte dags att Mona tar en "time out" (igen) før att fundera øver sina val..?

Tänkte precis skriva det. Sen när det hela har blåst över så får hon ett nytt välbetalt jobb någonstans.
Citera
2016-05-04, 14:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TengilW68
"Nån gång kan jag berätta allt om allt" säger Sahlin i Expressen-intervjun. De orden avslöjar hennes situation. Just nu kan hon eller vill hon alltså inte berätta allt om allt rörande detta. Sahlin vet att något väldigt jobbigt är på väg att brisera i hennes ansikte.

Det handlar om hur han fick jobbet. Det är där Sahlin vet att hon har gjort fel. Man ger inte jobb till sin knullkompis i det här landet.
Gissningsvis så har väl inte Sahlin idag en kk, hon är nästan 60 år och sexdriften avtar med åren. Nu ska vi mera fokusera på hennes mentala status. Det finns människor i hennes ålder som drabbats av demens. När det kommer till sahlin kan det väl, i vanlig ordning, vara ett utslag av hennes otroliga naivism.

Med ett iq långt under medelvärdet och ett naivistiskt synsätt på livet, därtill sina egna tillkortakommanden, så blir det nog vad vi ser här.
Citera
2016-05-04, 14:20
Medlem
dark horses avatar
Tror inte på sexaffär här, när man tittar på hans Facebook så har han som det verkar fru och som är både yngre och ser mycket bättre ut än Mona. Han ser ut som han tillbringat en och annan timme på gymmet. Det finns inte så mycket att sol och våra hos den pensionsfärdiga sossepolitruken.
Citera
2016-05-04, 14:21
Medlem
MrTomtes avatar
MS verkar ju inte ha något företag men om jag fattat det hela rätt så behöver man inte ha ett företag för att kunna anställa någon. Däremot så måste man anmäla sig till SKV. Detta hade MS naturligtvis inte gjort.

"När du första gången ska betala ut ersättning för arbete ska du göra en anmälan till Skatteverket så att du blir registrerad i arbetsgivarregistret".
http://www.skatteverket.se/foretagorganisationer/arbetsgivare/registrering.4.18e1b10334ebe8bc80003496.html

Jag undrar om HLS verkligen varit anställd av MS eller var den delen av hennes intyg som rörde hennes ersättning till HLS bara taget helt ur luften för att det skulle se bättre ut? Kan det vara så att MS egentligen gjort 2 fel i sitt intyg dvs dels den felaktiga lönesumman och dels att felaktigt ange att hon själv gav honom ersättning? Kan det vara så att alla hennes inbetalningar till SKV bara varit för att få det att se ut som att hon inte ljög mer uppenbart?
Citera
2016-05-04, 14:24
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTomte
MS verkar ju inte ha något företag men om jag fattat det hela rätt så behöver man inte ha ett företag för att kunna anställa någon. Däremot så måste man anmäla sig till SKV. Detta hade MS naturligtvis inte gjort.

"När du första gången ska betala ut ersättning för arbete ska du göra en anmälan till Skatteverket så att du blir registrerad i arbetsgivarregistret".
http://www.skatteverket.se/foretagorganisationer/arbetsgivare/registrering.4.18e1b10334ebe8bc80003496.html

Jag undrar om HLS verkligen varit anställd av MS eller var den delen av hennes intyg som rörde hennes ersättning till HLS bara taget helt ur luften för att det skulle se bättre ut? Kan det vara så att MS egentligen gjort 2 fel i sitt intyg dvs dels den felaktiga lönesumman och dels att felaktigt ange att hon själv gav honom ersättning? Kan det vara så att alla hennes inbetalningar till SKV bara varit för att få det att se ut som att hon inte ljög mer uppenbart?

Han har givetvis aldrig varit anställd av henne. Det har heller aldrig någonsin varit tanken. Det är en efterhandskonstruktion!
Citera
2016-05-04, 14:25
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dark horse
Tror inte på sexaffär här, när man tittar på hans Facebook så har han som det verkar fru och som är både yngre och ser mycket bättre ut än Mona. Han ser ut som han tillbringat en och annan timme på gymmet. Det finns inte så mycket att sol och våra hos den pensionsfärdiga sossepolitruken.

Måna har pengar, världens bästa både glid- och potensmedel.

Att gamla oattraktiva gubbar måste erbjuda pengar är det ju ingen som ifrågasätter och samma sak gäller för uttorkade, hängiga Måna.
Citera
2016-05-04, 14:31
Medlem
Klart Mona har legat med mestisen/indianen för pengar. Maktfolk har stressigt liv och stress avleds med sex bäst. Maktfolk har media på sig hela tiden, så de passar på att hosta upp mycket pengar och lyx för att få knulla, inte minst om man är ful och krokig som Mona Sahlin, som vi alla vet står bakom importen av "röda" vänster-indianer och mestiser under 80-talet till Sverige.
Citera
2016-05-04, 14:32
Medlem
MrTomtes avatar
Citat:
Han har givetvis aldrig varit anställd av henne. Det har heller aldrig någonsin varit tanken. Det är en efterhandskonstruktion!

Det är även vad jag tror men jag ser inte att den vinklingen kommer fram så tydligt. En annan sak jag finner en aning märkligt är att MS bara skrev 1 intyg och inte 2. Jag menar enligt MS handlar det ju om 2 olika anställningar där den ena har med Riksdagen att göra och den andra bara har med MS som privatperson att göra. Att då ange ersättning från MS till HLS på ett myndighetspapper blir ju fel ur så många olika vinklar att det blir svårräknat. Nåja... en obetydlig detalj i det stora hela...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in