2016-05-04, 11:04
Medlem
seattles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Han måste vara jävligt bra på att knulla helt enkelt.

Kärlek på jobbet för D*niel och Mona kanske, som baske mig inte är en oärlig person och ingen fifflare?

Citat:
D*niel N*rlander
Huvudsekreterare
Ansvarar för samordnarens operativa verksamhet.

Direkttelefon: 08-405 18 70
d*niel.n*rlander@regeringskansliet.se
http://www.samordnarenmotextremism.se/kontakt/
Senast redigerad av seattle 2016-05-04 kl. 11:47.
Citera
2016-05-04, 11:09
Medlem
Galvestonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blown
Nu går drevet emot Mona, media sitter på mer smuts!

http://www.expressen.se/nyheter/sahlin-betalade-efter-expressens-fragor/

Mona har inte betalat skatter och arbetsgivaravgifter på hans lön. Hon har inte heller betalat sina egna skatter, så de är tagna till kronofogden.

I egenskap av anarkokapitalist så tycker jag att hennes agerande är hedervärt. Inte fan har staten att göra med hur hon betalar för sin säkerhet. Men jag tror inte Mona själv är lika imponerad av sitt egna beteende som jag

Jag undrar hur Löfven känner sig inför långhelgen. Han har inte haft ett roligt jobb på länge, stackarn...

Hahaha, alltså seriöst? Vad fan sysslar hon med? Hon måste vara världens sämsta på krishantering.

Vidare är det ju intressant att hon hjälper livvakten tvätta pengar...😊
Citera
2016-05-04, 11:11
Medlem
Ränderna går inte ur, man beskyddar och stöder de sina. En sak jag under över om henne, varför flinar hon så skevt?
Citera
2016-05-04, 11:16
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Det kan inte vara någon annan än han.
Åtta pers jobbar på kontoret.
Uteslutningsmetoden.

HUR MÅNGA av de 8 kan ha exakt hans utbildning? Ens vara polis liksom?

Kombinera även med den här länken: http://www.pressreader.com/sweden/g%C3%B6teborgs-posten/20160315/281560879902411
Och hans FB
Och bilderna! =)

Det MÅSTE vara han

Utbildningen är väl dock inte åt livvaktshållet (även om detta kan sägas om vilken polis som helst). En polisintendent tjänar också mer än 43000 kr och för att ta tjänstledigt då blir det väl extra kosing.
Citera
2016-05-04, 11:19
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galvestonen
Hahaha, alltså seriöst? Vad fan sysslar hon med? Hon måste vara världens sämsta på krishantering.

Vidare är det ju intressant att hon hjälper livvakten tvätta pengar...😊

Jag tror som många andra att det handlar om en romans. En vanlig livvakt kan väl inte på hederlig väg ha råd med en R8 spyder och en 10-miljonersvilla? Mona har antagligen vräkt ut pengar ur statskassan över denna livvakt. På så sätt kan hon leva ett lyxigt dubbelliv och samtidigt framstå som en fin arbetarklasstjej utåt.

Sossarna har en trist dissonans att tas med. Allihop är rika som troll på skattepengar och har svindyra sommarstugor på Fårö och Gotland vid sidan av sina lyxiga övernattningsvåningar, men visar helst bara ett radhus i förorten.

Det kommer förhoppningsvis komma upp riktigt mycket smuts nu. Denna dubbelmoral är allmängiltig på nästan vilken sosse man än må syna, och partiet behöver ses i dagsljus. Det var allt för längesedan de granskades kritiskt. Jag antar att MP öppnade upp medielandskapets möjligheter att kritisera makten igen.
Citera
2016-05-04, 11:22
Medlem
BobWilliss avatar
Bilen han fräser iväg i när han inte vill svara på frågor, vad kostar den?
Citera
2016-05-04, 11:24
Medlem
andersaanderssonas avatar
1995 uttalade Mona Muslim dessa bevingade ord.

Jag är baske mig ingen ohederlig person.

Jag är ingen fifflare.

Undrar vilka bevingade ord hon ska mynta denna gången.

Det är häftigt att skriva falska intyg

Livvakten tog ut ett förskott på lönen. Det kan väl alla göra.
Citera
2016-05-04, 11:25
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attacherad
Det ser ut som att han är ganska välutbildad enligt LinkedIn. Att han dessutom tog steget från Polismyndigheten till Regeringskansliet borde ge en rejäl skjuts i lön. Men visst, det verkar onekligen magstarkt att beviljas ett lån på 10 miljoner endast ett år efter att man lämnat låglönesektorn polismyndigheten.

Nu är jag verkligen inte någon beskyddare till Mona eller konstapeln i fråga, men vet vi hur stort lån han har sökt?

Han och/eller hans sambo/fru kan ju faktiskt ha sålt annan bostad med vinst, ha ett mångmiljonarv eller ha föräldrar som skjuter till mångmiljoner.

Att bostaden kostar 10 miljoner behöver ju inte betyda att han lånar hela. Han kanske behöver låna 3 miljoner.
Citera
2016-05-04, 11:26
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobWillis

Nypris 1,8 miljoner om vi ska tro någons tidigare kommentar i tråden
Citera
2016-05-04, 11:27
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Nu är jag verkligen inte någon beskyddare till Mona eller konstapeln i fråga, men vet vi hur stort lån han har sökt?

Han och/eller hans sambo/fru kan ju faktiskt ha sålt annan bostad med vinst, ha ett mångmiljonarv eller ha föräldrar som skjuter till mångmiljoner.

Att bostaden kostar 10 miljoner behöver ju inte betyda att han lånar hela. Han kanske behöver låna 3 miljoner.

Det stod i Expressen att han hade lagt en miljon kontant till lägenheten. Han är ej gift. Och står ej skriven tillsammans med någon iaf.

Och en månadshyra på 18 000 utöver det. Plus försäkringar+el osv....
Citera
2016-05-04, 11:28
Medlem
BobWilliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Nypris 1,8 miljoner om vi ska tro någons tidigare kommentar i tråden
Då kanske det finns en hel del pengar i fickan på honom, betvivlar att han som polis skulle kunna leva ett lyxliv med ogederliga pengar.
Citera
2016-05-04, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BobWillis

Beggad från ca 770 000kr på Blocket idag.

http://www.blocket.se/hela_sverige/bilar?q=r8 spyder&st=s&l=0&cg=1020&st=s&ca=11&sp=1&w=3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in