2016-05-04, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1SHOT1KILL
Jag är extremt nyfiken vad gentjänsten skulle kunna tänkas vara.

Det är där Skvallret ligger.
Om gentjänsten är av sexuell art anser jag att den stackars livvakten är väl värd att kompenseras med 120K/mån.
Det är något skumt här. Ska den här Måna Muslim aldrig sluta att ställa till det för sig?
Det finns ett brott som heter osant intygande för övrigt...
Citera
2016-05-04, 10:39
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Är det inte aktuellt att hon blir erbjuden och accepterar två år till som nationell samordnare mot våldsbejakande extremism?
Det är ju inget jobb i vanlig mening. Det var en gentjänst åt socialdemokratiska partiet att slippa betala hennes lön (som då betalade statministerlön åt Joholt, Sahlin och mellanskillnaden mellan Löfvens lön och statsministerlön). Naturligtvis får hon ett nytt smörjobb på statskassans bekostnad. Annars får ju partiet betala hennes lön igen. Vad tror ni Löfven väljer?
Citera
2016-05-04, 10:48
Medlem
Floragatans avatar
Det är förhoppningsvis sista gången som Mona har möjlighet att fiffla på någon högre nivå. Uppgifter tyder på att detta bara är början på ett större drev.
Citat:
Nu är det alltså dags igen, och tipset verkar alltså stämma – men med en tråd i taget publicerad hos Expressen. Idag skriver tidningen om Mona och livvakten för första gången men det kommer mer – mycket mer – om jag inte har fått något om bockfoten…
http://iotakt.se/blogg/tjanster-och-gentjanster/
Citera
2016-05-04, 11:25
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floragatan
Om livvakten har rensat rören på Mona Sahlin bör han ha blivit rikligt belönad. Bara att umgås privat med Mona verkar vara påfrestande och deprimerande, att dessutom blanda in romantik och snuskigt sex framstår som outhärdligt och direkt skadligt för den sexuella förmågan.

Intressant av Antonsson, som aldrig har problem att dra åt tumskruvarna på såna som Sahlin och Löfven.

Allt tyder på att vi har en svensk version av Bodyguard på hög nivå. Tänk vad lite låtsasinsatser kring extremism kan föra med sig
Citera
2016-05-04, 11:42
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Filippa Reinfeldt hade (har?) ju en relation med en livvakt.

Färgad dessutom, härligt pik mot Fredde, så det är fler än Mona Sahlin som i så fall trillat dit.

Spännande tider.

"Det handlar om att Mona Sahlin trissat upp livvaktens lön på låtsas, har hjälpt honom att hitta en fin bostad och följt med på visningar – efter det att Mona Sahlin och maken Bosse sålde sin bostad i Nacka. Insinuationer?"
Citera
2016-05-04, 13:19
Medlem
rrpipers avatar
Snälla ge henne 1 års fängelse för sexköp.
Citera
2016-05-04, 13:34
Bannlyst
Nu vill jag veta vilket hus livvakten köpte på Solsidan ??
Citera
2016-05-04, 13:55
Moderator
Siegfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Bostadsrätt med slutpris 10 miljoner är inte ovanligt, men en avgift på 18000/månaden är extremt mycket.

Hittar inget i närheten av de siffrorna här:

https://www.booli.se/slutpriser/saltsjobaden/115821/?objectType=l%C3%A4genhet&sort=soldPrice&direction =desc
Senast redigerad av Siegfrid 2016-05-04 kl. 13:58.
Citera
2016-05-04, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Bild 2 ska tydligen visa huset.

http://www.expressen.se/nyheter/sahlin-skrev-falskt-intyg-at-sin-livvakt/
Citera
2016-05-04, 14:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Bostadsrätt med slutpris 10 miljoner är inte ovanligt, men en avgift på 18000/månaden är extremt mycket.

Hittar inget i närheten av de siffrorna här:

https://www.booli.se/slutpriser/saltsjobaden/115821/?objectType=l%C3%A4genhet&sort=soldPrice&direction =desc

Skall han gå tillbaka till 43 000 kronors lön efter arbetet hos Mona så blir det svettigt !!
Citera
2016-05-04, 16:20
Medlem
Mikojans avatar
Frågan kokar ner till om Mona Sahlin betalar sin KK med svenska folkets skattepengar. Det är långt ifrån en privat angelägenhet. Lite klartext vore inte fel.
Citera
2016-05-04, 20:46
Bannlyst
Vad är oddsen för att hennes nästa titel blir "nationell samordnare för skandaler i politiken"? Med sin historik har Mona spetskompetens!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in