2015-11-23, 21:42
Medlem
Hon är med nu i Pluras program på tv 3 hon förlorade sin son när han var 1 år, han bar på en dödlig gen
Citera
2015-11-23, 23:30
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techradar
Omöjligt att svara på det. Posten är värdelös eftersom man tvingas läsa artiklar för att få hum...

http://www.expressen.se/dinapengar/sahlin-och-pagrotsky-kan-fa-toppjobb-i-usa/

Tidigare statsminister? Det hade jag missat. När var hon det?
Citera
2015-11-24, 08:18
Medlem
Mona sahin likt en orm kisar hon med ögonen och hånler i mjugg när det går dåligt för hennes så kallade partikamrater. Hon var först att sätta kniven i juholt och vrida om när hon petades som partiordförande
Citera
2016-04-24, 00:02
Medlem
LeifD2s avatar
Mona Sahlins förordnande som extremist-konsult går ju i månadsskitet juni/juli. En lågoddsare är därför att hon blir ny bostands och IT-minister istälet för AKParen Memhet Kaplan.

Sahlin är ett säket kort. Man vet vad man får.
Citera
2016-04-24, 01:27
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Mona Sahlins förordnande som extremist-konsult går ju i månadsskitet juni/juli. En lågoddsare är därför att hon blir ny bostands och IT-minister istälet för AKParen Memhet Kaplan.

Sahlin är ett säket kort. Man vet vad man får.

Tror jag knappast.
Citera
2016-04-24, 11:40
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mifforeporter
Uppdraget som nationell samordnare mot våldsbejakande extremism tar ju slut nästa år så det passar ju bra då med ett nytt jobb som konsul.

Det tar slut i juni/juli men någon officiell representerande post knuten till regeringen är knappast aktuell. Sahlin är avpolletterad på goda grunder och är färdig för gungstolen enligt min uppfattning.
Senast redigerad av Moltas666 2016-04-24 kl. 12:09.
Citera
2016-04-24, 11:46
Moderator
Schlesiens avatar
Är det inte aktuellt att hon blir erbjuden och accepterar två år till som nationell samordnare mot våldsbejakande extremism?
Citera
2016-04-24, 12:07
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Är det inte aktuellt att hon blir erbjuden och accepterar två år till som nationell samordnare mot våldsbejakande extremism?

Den möjligheten finns alltid enligt min uppfattning såvida inte regeringen har något annat ess i rockärmen.
Citera
2016-05-04, 08:11
Moderator
Siegfrids avatar
Har utfärdat ett falskt intyg till sin livvakt om att han tjänade 120 000 kr/månaden som denne använde för att köpa en svindyr bostasdsrätt.

Kommer med konstiga förklaringar om att livvakten avlönas privat av henne.

http://www.expressen.se/nyheter/sahlin-skrev-falskt-intyg-at-sin-livvakt/

Citat:

Den intervjun sker klockan 15. Nu säger Mona Sahlin att hon skrivit fel på intyget till sin före detta livvakt.

– Om lönen han har från regeringskansliet så har jag skrivit fel. Den är på43 000 kronor och sen betalar jag honom sedan en tid tillbaka 60 000 kronor i månaden för att hjälpa mig med mina säkerhetsbedömningar inför framtiden.

Så den här statliga lönen på 60 000 kronor stämmer inte då?

– Nej, det är fel, det ska vara 43 000 kronor. Där har jag gjort fel.

Men du betalar alltså dessutom honom 60 000 kronor per månad plus sociala avgifter via ditt bolag?

– Sedan en kort tid tillbaka gör jag det ja.

Sedan hur länge?

– Det spelar väl ingen roll? Han har den lönen i dag och jag betalar den avgiften och förstås så betalar jag sociala avgifter.

– Jag har anställt honom. Jag betalar sociala avgifter. Punkt
Citera
2016-05-04, 08:55
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Jag är extremt nyfiken vad gentjänsten skulle kunna tänkas vara.

Det är där Skvallret ligger.
Citera
2016-05-04, 09:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Har utfärdat ett falskt intyg till sin livvakt om att han tjänade 120 000 kr/månaden som denne använde för att köpa en svindyr bostasdsrätt.

Kommer med konstiga förklaringar om att livvakten avlönas privat av henne.

http://www.expressen.se/nyheter/sahlin-skrev-falskt-intyg-at-sin-livvakt/

Varför skall den kvinnan ställa till det för sig i varje fråga ?

Jo det är nog vilstolen som väntar och sen några efterhandskonstruktioner ala Persson förstås.
Citera
2016-05-04, 09:45
Medlem
Floragatans avatar
Om livvakten har rensat rören på Mona Sahlin bör han ha blivit rikligt belönad. Bara att umgås privat med Mona verkar vara påfrestande och deprimerande, att dessutom blanda in romantik och snuskigt sex framstår som outhärdligt och direkt skadligt för den sexuella förmågan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in