2016-04-27, 00:33
Bannlyst
dejta en asiat så blir det inga problem
Citera
2016-05-04, 10:58
Medlem
Köpte en kukring som man kan dra åt och göra större. Red sling heter den. Vid största läget så har jag problem att få på den. Måste trycka ihop kuken allt eftersom för att få ner den till roten. Min kuk är 16,5 cm i omkrets och 5,5-6 cm bred, beroende på om jag mäter över ollonet eller över skaftet. Så det var 99 kr åt helvete.
Citera
2016-05-07, 00:01
Medlem
Kastrullen666s avatar
Mina erfarenheter med 16cm omkrets (vilket för övrigt är lika stort som tjejerna handleder eller större) är att de blir rejält överraskade (positivt) och verkar väldigt sugna De ONS jag haft vill gärna ha mitt nummer dagen efter om jag säger så
Citera
2016-05-07, 00:06
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -heng-med-lisa-
OBS SKRYTARE OCH SMÅKUKLÖGNARE UNDANBEDES!!!

Ni med stor kuk kan ni säga hur tjejen brukar reagera på att få se / uppleva er kuk? Det här är inte en sexuellt laddad fråga utan jag menar relationsmässigt. Blir hon helt överlycklig även om hon bara varit halvpå innan? Jag märker själv ingen skillnad på innan jag tar fram den och efter därför jag undrar

Ska man vara noga så har jag 18,6 cm kuk, men jag svarar ändå...

Tjejer kan påtala att min kuk är stor, men i övrigt har jag inte haft så stor nytta av min storlek. Däremot min tunga och min verbala förmåga.

Ganska skönt ändå att veta att kuken inte är liten. Vissa tjejer bedriver ju könskrigföring med kukstorlek. Här är jag immun...
Citera
2016-05-07, 00:08
Medlem
Kastrullen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Köpte en kukring som man kan dra åt och göra större. Red sling heter den. Vid största läget så har jag problem att få på den. Måste trycka ihop kuken allt eftersom för att få ner den till roten. Min kuk är 16,5 cm i omkrets och 5,5-6 cm bred, beroende på om jag mäter över ollonet eller över skaftet. Så det var 99 kr åt helvete.

Visa bild?! Blir typ lack på folk som säger sådär utan att lägga bild. Jag har en riktig grovis och snabbisar är typ helt uteslutet. Här är min kuk med ca 16cm omkrets. Boom!

http://postimg.org/image/rd9pgjn5t
Citera
2016-05-07, 00:12
Medlem
Min kille har 17 och en halv cm och jag tycker det är jättestort.

När vi bestämnde att ha sex eller vad man ska säga blev jag skit rädd och tänkte " Hur ska jag få in den?" nej usch ..

Vi har vart ihop i 4-5 år och har fortfarade problem ..

Asså jag kan få blödningar,få ont och sånt :/
Citera
2016-05-07, 00:13
Awaiting Email Confirmation
Hallå är jag den enda kille som inte har mätt sin egen lr? Jag har aldrig förstått detta fenomen när snubbar mäter sina badboys och skriver ut det. Jag har den jag har och kör på den jag har, så tänker jag. Min badboy klarar jobbet fint.
Senast redigerad av Sedelpressaren 2016-05-07 kl. 00:16.
Citera
2016-05-07, 00:14
Bannlyst
Stora kular kan vara riktigt jobbigt. Tvåan går ju bort med storlukade. Vilket är skittrist. När det börjar bli extremt 25 cm är det fysiska jobbigt. Det visuella däremot yummy.

Nej normalkukade runt 18 till 20 mmmm
Citera
2016-05-07, 00:15
Medlem
Jag har problem med fruntimmer som är "grunda" - dvs man kan inte köra in till roten - vilket man ju vill. 24. Det ajas och skal bytas positioner...lol lol
Citera
2016-05-07, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bacto
Jag har problem med fruntimmer som är "grunda" - dvs man kan inte köra in till roten - vilket man ju vill. 24. Det ajas och skal bytas positioner...lol lol

Kör den mjukt i början sen tar hon gärna hela
Citera
2016-05-07, 00:20
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GladPilskEkorre
S

Nej normalkukade runt 18 till 20 mmmm

Det är inte normalkukat. Det är stort. Sedan har vi omkrets inte bara längd.
Citera
2016-05-07, 00:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det är inte normalkukat. Det är stort. Sedan har vi omkrets inte bara längd.

Äsch. Ska det vara under 18 kan man köra med staven
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in