2016-05-04, 03:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Habbakuk
Jag pratar om en ointelligent negress som gick med på en arrangerad bild för att hon inte hade något bättre för sig dvs ett lönearbete.

Expo-Dave eller vad fan han heter arrangerade det hela i hopp om att bli riktigt känd. Han är bara en i mängden av politiskt korrekta fåntrattar som sen länge åsidosatt pressetik och samhällsintresse.

Fast du snackar ju ur arslet. Du vet inget av detta. Hur vet du att hon är ointelligent? Hur vet du att David arrangerade bilden? Det tyngsta beviset på att det ska vara arrangerat har ju plockats isär tämligen enkelt i tråden.

Vill du förresten svara på min förra fråga?
Citera
2016-05-04, 03:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Fast du snackar ju ur arslet. Du vet inget av detta. Hur vet du att hon är ointelligent? Hur vet du att David arrangerade bilden? Det tyngsta beviset på att det ska vara arrangerat har ju plockats isär tämligen enkelt i tråden.

Vill du förresten svara på min förra fråga?

Jag ser rätt omgående att bilden är arrangerad. Tror inte ens att negressen förstår vad hon gör utan det är expo-dave som dirigerar i förhoppning om att få till det på något sätt.

Ursäkt, vilken fråga syftar du på, upplys mig.
Citera
2016-05-04, 03:30
Medlem
Citat:
Det var en dålig förolämpning. Vi vet alla, rasister eller ej att du (Expo-David?) eller vem fan du är inte är överdrivet ärlig. Bilden är arrangerad och folk i allmänhet ser falskheten i upplägget.

Stackars skojare som blev upptäckt. Spring tillbaka till din husbonde Aschberg och sök tröst.

Allt är väl arrangerat som inte passar din världsbild. Att NMR lyckas samla 300 från hela Sverige gör dem tuffa just då, ensamma smyger de i skydd av mörkret. Samma jävla töntar fast inte lika många var i Bollnäs och fåna sig för några år sedan. Likadant då, tuffa till sig ända tills några kommunister visade sig vara lika många. I Borlänge blev de skrämda av en kvinna, det är ju inte mycket att lita till om landet verkligen skulle behöva försvaras.
Citera
2016-05-04, 04:08
Medlem
Naturligtvis är den arrangerad, det är Expo som har hyrt in hela demonstrationståget. De är alla skådespelare
Citera
2016-05-04, 04:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av komocka
Naturligtvis är den arrangerad, det är Expo som har hyrt in hela demonstrationståget. De är alla skådespelare

Nä, det är Aschberg som arrangerat hela spektaklet. Han har även mutat polisledningen med äkta kosherkaffe som är torkad med kosherdiesel med garanterat höga halter av cancerframkallande kosherkolväten.

(Ett dumt svar på ett ännu dummare inlägg).
Citera
2016-05-04, 05:44
Medlem
Iselds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet
Den avdankade 42-åriga kulturmarxistiska pseudorevolutionären heter alltså Tess Asplund.

https://pbs.twimg.com/media/ChiHilpWgAEJHsL.jpg

https://www.facebook.com/asplund3?fref=nf

Hon är tydligen med i asylrörelsen i sthlm https://www.facebook.com/AsylrorelsenStockholm/posts/10202545840821712

.
Citera
2016-05-04, 05:47
Bannlyst
Citat:
Jag ser rätt omgående att bilden är arrangerad. Tror inte ens att negressen förstår vad hon gör utan det är expo-dave som dirigerar i förhoppning om att få till det på något sätt.

Ursäkt, vilken fråga syftar du på, upplys mig.

Okej. Men du vill inte bevisa det? Det är ju värt inget att bara säga att man vet något. Bara lågintelligent skräpargumentation.

Frågan: hur ser en arbetare ut? Sen kan du också berätta hur du vet att hon är lågintelligent och hur du vet att bilden är arrangerad.
Citera
2016-05-04, 05:47
Medlem
Hon har raderat eller gömt hela sin tidslinje.
Citera
2016-05-04, 05:49
Medlem
oldtimedrunks avatar
Skitesamma om bilden är arrangerad eller inte. Det är en menlös bild, de enda som tycker den bilden är "stark" är kommunistsvin och revolutionsromantiker.

Detta är alla som "nazisterna" kunde samla ihop, 300 personer. Såg till och med att nån expokille uttalade sig med belåtenhet i rösten just att detta är det enda nazisterna kan komma med om de kraftsamlar. Sverige har inget naziproblem, just därför är bilden trams oavsett om den är arrangerad eller inte.

Tess spelar tuff inför en obskyr skara marginaliserade män påhejad av hela etablissemanget och i skydd av svenska ordningsmakten.
Citera
2016-05-04, 05:53
Medlem
Neroes avatar
Citat:
Det var en dålig förolämpning. Vi vet alla, rasister eller ej att du (Expo-David?) eller vem fan du är inte är överdrivet ärlig. Bilden är arrangerad och folk i allmänhet ser falskheten i upplägget.

Stackars skojare som blev upptäckt. Spring tillbaka till din husbonde Aschberg och sök tröst.

En sak jag har lärt mig är att man ska vara faktabaserad. Du har inga bevis som stöder tesen att bilden skulle arrangerad. Därmed kan du inte heller prata i de termer du rör dig i.

Jag har sagt det förr - jag skulle så gärna sätta mig in i en hjärna som din. Hur man tänker som antiintellektuell och så vidare. Nåväl. Bara ett sidospår.

Sammanfattning: Presentera bevis.
Citera
2016-05-04, 05:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Okej. Men du vill inte bevisa det? Det är ju värt inget att bara säga att man vet något. Bara lågintelligent skräpargumentation.

Frågan: hur ser en arbetare ut? Sen kan du också berätta hur du vet att hon är lågintelligent och hur du vet att bilden är arrangerad.

Har jag skrivit något om arbetare och lågintelligenta? Du är så stenad att du inte kan skilja på inlägg.

Jag har förklarat varför jag anser bilden arrangerad och nej jag har inga bevis och du har inga motbevis.

Kom tillbaka när du är nykter.
Citera
2016-05-04, 05:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neroe
En sak jag har lärt mig är att man ska vara faktabaserad. Du har inga bevis som stöder tesen att bilden skulle arrangerad. Därmed kan du inte heller prata i de termer du rör dig i.

Jag har sagt det förr - jag skulle så gärna sätta mig in i en hjärna som din. Hur man tänker som antiintellektuell och så vidare. Nåväl. Bara ett sidospår.

Sammanfattning: Presentera bevis.

Jag har argumenterat för min sak. Kom med motbevis ist smarthuvud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in