2016-05-03, 21:45
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
"...följaktligen existerar det inte heller några effekter av dem".

Sannolikt har du fel. Flygaska innehåller exempelvis aluminium.

Men nu diskuterar vi inte vad flygaska innehåller utan om chemtrails. Och eftersom chemtrails inte existerar så är det tämligen självklart att det inte heller finns några hälsoeffekter från de imaginära strimmorna.

För övrigt blir jag lite förvirrad vad ni egentligen tror att chemtrails är. Du verkar tro flygaska medan andra med bestämdhet hävdar att det handlar om nanorobotar. Kan ni inte snacka ihop er innan vi börjar diskutera hälsoeffekterna?
Senast redigerad av madtop 2016-05-03 kl. 21:49.
Citera
2016-05-03, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Men nu diskuterar vi inte vad flygaska innehåller utan om chemtrails. Och eftersom chemtrails inte existerar så är det tämligen självklart att det inte heller finns några hälsoeffekter från de imaginära strimmorna.

För övrigt blir jag lite förvirrad vad ni egentligen tror att chemtrails är. Du verkar tro flygaska medan andra med bestämdhet hävdar att det handlar om nanorobotar. Kan ni inte snacka ihop er innan vi börjar diskutera hälsoeffekterna?

Varför ska vi "snacka ihop oss" om du ändå inte märker skillnad mellan chemtrails och contrails? Mellan sanning och lögn.

Förresten får väl alla ha sin egen åsikt.
Citera
2016-05-03, 22:09
Medlem
Citat:
"...hur misslyckade dina chemtrails är".

Mycket märkligt skrivet av dig.

---
SnakePlisssken; här har du förslag på en ny s.k. tagline. Du kan länka till dig själv och använda dina inlägg som varnande exempel: "Never go full retard!

Hur gick det, hittade du någon statistik på hur dödligheten ser ut idag jämfört med för tretton år sedan?
Jag antar att den kraftigt ökat om chemtrails existerar och dess syfte är att sänka befolkningsmängden med 90% som någon annan gjorde anspråk på.
Citera
2016-05-03, 22:25
Medlem
Smekfarfars avatar
Citat:
Varför ska vi "snacka ihop oss" om du ändå inte märker skillnad mellan chemtrails och contrails? Mellan sanning och lögn.

Förresten får väl alla ha sin egen åsikt.

Därför att din åsikt är irrelevant för det faktiska innehållet i strimmorna. Varför skriver du spaltmeter efter spaltmeter om du ändå inte tänker försöka att övertyga de som läser?
Citera
2016-05-03, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Det är insekterna som ligger bakom chemtrailsen.. det är inte dom som flyger flygplanen eftersom dom står uppe vid Saturnus med sitt trekantiga moderskepp medans dom försöker sätta en portal här på Jorden, vilket beskrivs i uppenbarelseboken kapitel 9, eller det beskrivs där vad som kommer hända med människorna som har massa karma när dom öppnar portalen och tar hit familjen insekt på smörgåsbord gjort av vilsna människor som inte fattar varför dom blev bodskapsdjur som torterades och åts upp precis som bodskapsdjuren som människorna åt utan att bry sig om djurens känslor.

Politiker är inte människor, dom är utomjordingar som ser ut som människor bara för att dom har mixtrat med DNA för att se ut som människor på utsidan.

Det är stor skillnad på chemtrails och contrails.. precis som det är stor sillnad på politiker och en människa, vilket jag själv tycker att både världskrig och chemtrails kunde ha berättat för alla följare som tror att politiker ska visa vägen till nån sorts arbetsutopia där ingen bryr sig om en chemtrailsfylld himmel.

Ursäkta mig, men jag har svårt att få ihop logiken i ditt resonemang. Men det kanske beror på att jag, under alla mina år på denna jord fått för många nanorobotar inplanterade i hjärnan? Dessutom hävdar jag med bestämdhet att mina föräldrar och svärföräldrar som alla var politiskt engagerade, var osedvanligt empatiska ock kloka Människor!!
Citera
2016-05-03, 22:38
Medlem
Citat:
Det är insekterna som ligger bakom chemtrailsen.. det är inte dom som flyger flygplanen eftersom dom står uppe vid Saturnus med sitt trekantiga moderskepp.

Vad har du för källa till ett trekantigt moderskepp vid Saturnus? Vad jag kan se finns inget om det i Uppenbarelseboken 9 kap.
Citera
2016-05-03, 23:42
Medlem
madtops avatar
Citat:

Med tanke på att du verkade vilja diskutera hälsoeffekterna av "chemtrails" så det är bra att veta vad de påstås innehålla. Jag tror hälsoeffekterna skiljer en del mellan t.ex aluminium och nanorobotar.

Vad anser du förresten om KungPungPat:s teorier om att rymdödlor ligger bakom chemtrailsen? Anser du det ligger någon sanning bakom det eller handlar det bara om en knasig konspirationsteori?
Citera
2016-05-04, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Med tanke på att du verkade vilja diskutera hälsoeffekterna av "chemtrails" så det är bra att veta vad de påstås innehålla. Jag tror hälsoeffekterna skiljer en del mellan t.ex aluminium och nanorobotar.

Vad anser du förresten om KungPungPat:s teorier om att rymdödlor ligger bakom chemtrailsen? Anser du det ligger någon sanning bakom det eller handlar det bara om en knasig konspirationsteori?

Tog aluminium bara som ett exempel.

Alla får ha sin egen åsikt, även KungPungPat. Har av olika skäl inte någon bestämd åsikt i just den frågan, åtminstone inte för tillfället. Dock anser jag att många saker som skrivs i Bibeln angående framtiden mycket väl kan stämma.
Senast redigerad av Julma-O 2016-05-04 kl. 08:27.
Citera
2016-05-04, 18:42
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av englad
Ursäkta mig, men jag har svårt att få ihop logiken i ditt resonemang. Men det kanske beror på att jag, under alla mina år på denna jord fått för många nanorobotar inplanterade i hjärnan? Dessutom hävdar jag med bestämdhet att mina föräldrar och svärföräldrar som alla var politiskt engagerade, var osedvanligt empatiska ock kloka Människor!!

Vad har du för källa till ett trekantigt moderskepp vid Saturnus? Vad jag kan se finns inget om det i Uppenbarelseboken 9 kap.

Du har andats nanorobotar i över 13 år nu, precis som alla andra, så visst lagras det och blir skadligt tillslut, om du inte detoxar metaller ur kroppen dvs, vilket inte många levande döa kommer att göra.
Men det är nog mer flour som gör att folk blir nerdummade eftersom flour är ett gift som påverkar hjärnan och gör att man får svårt att tänka. Kanske använder du för mycket flour och tittar på tv för ofta, för det är tyvär det som de flesta puckon gör innan dom blir puckon.

Det finns inte så mycket empatiskt och klokt med politik eftersom själen gör att alla människor vet skillnad mellan rätt och fel.. och det behöver därför inte skrivas ner på papper vad som är rätt och vad som är fel att göra. Och man blir lixom inte mer empatisk för att man blir politiker och skriver ner på papper att det är fel att mörda, för det enda man gör är att säga att folk inte kan veta skillnad mellan rätt eller fel om inte dom först skriver ner det på papper och ger pappret till alla troende människor som inte kan ta hand om sig själva.

Att vara empatisk kan ses som att inte vara politisk, eftersom att ha empati går ut på att sätta sig in i andra människors känslor.. medans politik går ut på att berätta för alla att man skrivit ner på papper skillnaden mellan rätt och fel.. för folk är för nerdummade för att veta skillnad på rätt och fel.. enligt politiker som valt sig själva till ledare på global skala lol. Och det är inte att sätta sig i i nån annans känslor, snarare tvärt om.

Nu har dom fått nog av trälarna dock, så nu sprayar dom chemtrails över trälarnas huvuden för att utrota 90% av trälarna, så dom kan göra slavrobotar av de resterane 10% av mänskligheten.

Så kan det gå, när man blindt följer nån som förespråkar att man gör nånting som är fel eftersom nån skrivit ner på papper att det är rätt.
Citera
2016-05-04, 22:53
Medlem
EddieCabots avatar
Citat:
Nu har dom fått nog av trälarna dock, så nu sprayar dom chemtrails över trälarnas huvuden för att utrota 90% av trälarna, så dom kan göra slavrobotar av de resterane 10% av mänskligheten.

Den som lever får se.

PS. Vad som står i 9 kap uppenbarelseboken, och i synnerhet din tolkning av det, är fortfarande betydelselöst.
Citera
2016-05-04, 22:55
Medlem
Citat:
Hur går det för dem med utrotningen?
Hur många har dött på grund av chemtrails, eller om effekten är fördröjd, när bör vi se att dödstalen ökar kraftigt?
Citera
2016-05-05, 09:17
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lorddesh
Hur går det för dem med utrotningen?
Hur många har dött på grund av chemtrails, eller om effekten är fördröjd, när bör vi se att dödstalen ökar kraftigt?

Dom håller på och serverar verktygen så du kan både andas, äta och dricka giftiga saker..
du kan även gå till vaccinbussen utanför ICA eftersom dom vill rädda dig från virus genom att injicera kvicksilverfyllda vacciner i ditt blodomlopp. Att många svenskar blev vaccinskadade när Sverige AB drog igång en massvaccinering är inget du behöver oroa dig för så länge du vaccinerar dig för att bli immun , så att läkaren som gav dig vaccinet slipper jobba med sjuka dig i framtiden.. så doktorn slipper tjäna alla pengar på att sälja medeciner och vacciner.

Just nu sprayar dom vacciner genom chemtrailsen, vacciner som ska ta bort folks själ..

sen ska dom släppa nått dödligt virus också eftersom det är därför dom gått ut i det offentliga och skrämmt folk med fågel och svinunfluensan.. som sen visar sig inte vara så farlig.. vilket gör att folket kopplar av och glömmer bort hur många svenskar som blev skadade av massvaccineringen mot det milda viruset.

Det är precis som med dommedagen.. man fejkar några dommedagar först bara för att lära människor att man inte ska tro på galna konspirationsteorier om dommedagar.. och då när folket minst anar det.. så blir domedagen synlig.

Med virus och vacciner är det samma sak.. man fejkar några farliga virus och injicerar så mycket vacciner i trälarna som möjligt.. sen släpper man ett riktigt virus när trälarna minst anade att ett dödligt virus kunde borja sprida sig inom mänskligheten bara för att typ alla människor har nedsatt immunförsvar på grund av sina dåliga matvanor.

Men andra ord så behöver du inte oroa dig, dina ledare ser till att du får avsluta ditt betydelselösa liv snart.. det är lixom deras jobb.. vilket chemtrails, vacciner och media kunde visat för dig för länge sen, om du var öppen för information om verkligheten istället för medias posetiva bild av vacciner, framtiden på JOrden och politiker som förespråkar vacciner och sprayar chemtrails framför ögonen på alla medans dom låtsas som att media skulle pratat om det om dom sprayade.

Med media så är det lixom det som man undviker att säga, som blir den viktiga pusselbiten som hjärntvättar folk till att tro att verkligheten framför deras ögon inte är verkligheten bara för att media inte nämnt något om verkligheten..

chemtrails är ett bra exempel på att göra nånting i verkligheten medans man låtsas som ingenting i media.. vilket får dom flesta människor att tro att dom inte ser en chemtrailsfylld himmel dagligen..

att media inte nämner chemtrails tar dock inte bort den chemtrailsfyllda himmlen som varit synlig under de senaste 13 åren..

media berättar bara vad du ska tro om chemtrailsen ovanför ditt huvud.. dvs du ska inte tro på dom eller ens nämna dom.. för om dom fanns skulle media berättat det.
Senast redigerad av KungPungPat 2016-05-05 kl. 09:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in