2016-05-03, 21:52
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Det är ingen bra bild hur som helst. Krävs lite mer för årets bild.
Mer än en rasifierad HBTQWERTY-negerhona som gör terroristtecken mot döttsknarkarnazister? Herregus, PK-Sverige fick multipla orgasmer, har aldrig sett något delas så många gånger på sociala medier av mina svenska vänner tidigare. Det är redan avgjort.
Citera
2016-05-03, 21:52
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Det är samma apa som brukar utmärka sig på folkets demonstration. I januari var hon med och överföll en grupp polska folketsdemonstration-deltagare och de puttade bort henne eller liknande. Efteråt blev sen intervjuad av Aftonbladet vilken hemsk "misshandel" intolerans hon hade råkat ut för. Förmodligen expo-davids knullkompis, som de åkte i samma bil som.
Citera
2016-05-03, 21:53
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Sluta larva dig. Att fotografen ber en polare spexa lite framför kameran och sen blir årets bild - är sjukt. Det måste du väl hålla med om?

Fast det vet vi inte om de gjort. Har du bevis på att de känner varandra? Jag tycker allt verkar legit, är inte alls 100 på det men jag lutar åt det tills motsatsen bevisas.
Finns ingen anledning för dem att mörka om de känner varandra, bilden är stark nog ändå.
Citera
2016-05-03, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Fast det vet vi inte om de gjort. Har du bevis på att de känner varandra? Jag tycker allt verkar legit, är inte alls 100 på det men jag lutar åt det tills motsatsen bevisas.
Finns ingen anledning för dem att mörka om de känner varandra, bilden är stark nog ändå.
Ja David har ju tagit profilbilder på henne tidigare i en studio så nog känner de varandra alltid.
Citera
2016-05-03, 21:56
Bannlyst
Klart att det är lite stage:at. Känns inte särskilt spontant. Tycker inte heller att bilden är så bra.
Citera
2016-05-03, 22:01
Medlem
WordWarriors avatar
Arrangerad bild som faller precis innanför ramen för vänsterns propagandistiska modus operandi. Fotograf och modell känner varandra sedan tidigare. Inget Pulitzer prize i år heller...Hela svenska MSM med brallorna nere. Igen...

Busted!
Senast redigerad av WordWarrior 2016-05-03 kl. 22:06.
Citera
2016-05-03, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacallanSWE
Hur/var är det fastställt att de känner varandra sedan tidigare?

Haha! Till och med min mormor, som aldrig har varit uppkopplad, skulle kunna googla fram det på 10 min.
Citera
2016-05-03, 22:06
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Ja David har ju tagit profilbilder på henne tidigare i en studio så nog känner de varandra alltid.

Nope, det har han inte. Det är redan klargjort i tråden.
David hade tagit en bild på en man som var med i en text som kvinnan var med i, hennes bild var privat. Står på bilden.
Citera
2016-05-03, 22:10
Medlem
Citat:
Nope, det har han inte. Det är redan klargjort i tråden.
David hade tagit en bild på en man som var med i en text som kvinnan var med i, hennes bild var privat. Står på bilden.
Det tror jag inte på! Var hur du DINA bevis?
Citera
2016-05-03, 22:11
Medlem
Citat:
Bilden är dock tyvärr för stark för att nån med känsla för feeling inte ska älska den oavsett om den är arrad eller ej
Som bild betraktad är den inte särskilt lyckad. Platt, livlös, ointressant och utan någon som kan locka fantasin. Dessutom måste man nog vara rätt desperat och svulten för att prata om att den har något symbolvärde.

Bilden som togs upp i inlägg #98 är betydligt intressantare.
Citera
2016-05-03, 22:11
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljuget
Klart att det är lite stage:at. Känns inte särskilt spontant. Tycker inte heller att bilden är så bra.
Det som stör mig mest med bilden är den hudfärgshandikappade kommunisten just till höger om mitten.
Citera
2016-05-03, 22:12
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickardrattradig
Haha! Till och med min mormor, som aldrig har varit uppkopplad, skulle kunna googla fram det på 10 min.

Tänker du på denna?
http://www.metro.se/metro-debatt/alla-behovs-i-kampen-mot-rasism-och-afrofobi-oavsett-hudfarg/EVHpdd!scyiKa0gxv/

Mannen till vänster har David fotat. Tess, till höger, är privat. Står under bilden.
Eller har du googlat fram annat? Om så är jag den första att lägga mig platt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in