Citat:
Ursprungligen postat av
Dofterna
Kan jag någonstans hålla med om. Bilden är dock tyvärr för stark för att nån med känsla för feeling inte ska älska den oavsett om den är arrad eller ej.
Är bara så satans till mig i byxorna över att NMRs stora manifestation för året slutar med att en bild som symboliserar kampen mot nazister sprids över världen.
Tack NMR, tack som fan.
Nu vet jag inget eller litet om NMR, men som flera redan sagt här; de enda modiga är männen och kvinnorna i NMR. Alla vet att ingen kommer kröka ett hår på hennes huvud oavsett om polisen varit närvarande eller ej. Läser du ofta att svenska män gruppvåldtar utländska kvinnor eller misshandlar dem?
Att förstöra en laglig demonstration kan inte vara lagligt. Hur skulle det se ut om vänstern och PK-partierna fick alla sina möten och demonstrationer förstörda men skrik, båttutor, trumpeter och allmän oordning?
Om ni nu tycker att sverigevänliga sidan är sådana vidriga människor så låt dem prata ifred och låt människor upptäcka det själva i så fall. Eller är det så att ni är livrädda för att folket faktiskt kommer sympatisera med sverigevänliga sidan?