Citat:
Ursprungligen postat av
IsaValkyria
Jag skulle just göra en hypnos på Youtube men då kände jag hur något la sig bakom mig i sängen eller nåt det åkte ner som ett duns bakom mig. blev nojig att det var nån som vänta på att ta min kropp å avbröt hehe kan det vara så??
Är din tallkottkörtel kalcificerad från flourtandkrämsanvändning eller medecinintag och dålig kosthållning så kan tallkottkörteln vara kalcificerad och då rekomenderar ingen att man astralreser eftersom tallkottkörteln är själens sittplats .. och själen är en sol som skyddar mot demoner eftersom demoner inte tål solenergier som är glorian runt huvudet på de få utvalda som kommer astralresa för dom kännde intresse för det.
Demoner har väldigt låga energier medans människor är multidimensionella och kan höjja upp energierna i kroppen så pass högt attt demoner inte kan komma i närheten.. så när man aktiverar tallkottkörteln så är man typ skyddad direkt av själen, enligt min teori.
Det som jag tror dom menar är farligt är om man inte ökar upp energierna i kroppen eller avkalcificerar tallkotten först, men astralreser ändå.. för då ligger kroppen helt oskyddad eftersom tallkotten är kalcificerad och skyddet är nere helt enkelt.
Att ha magneter runt sängen , kanske sova med magnetsmycken gör även det att demoner inte kan komma i närheten eftersom demoner är jätterädda för magneter.
Så jag skulle rekommendera lite magneter , men även en förståelse om att vårat högre själv antagligen väntar på oss såfort tallkotten aktiveras.. eftersom dom säger att våra högre själv är odödliga supervarelser i en högre dimension.. och dom vet allt om oss och försöker få oss att vakna i våra drömmar.. och dom skyddar oss i 4D..
det är tydligen därför det blir en synd att idolisera nån annan människa.. eftersom ens högre själv är den enda man egentligen vill idolisera och vara en del av.
Jag har också frågat mig själv hur man vet skillnad mellan en demon och ens högre själv, men det vet man nog helt enkelt för som sagt tror jag att våra högre själv väntar i 4D eller inna i kroppen, när tallkotten aktiveras.
Vårt högre själv vet allt om oss och våra tidigare liv, för våra högre själv är typ oss.. men i en högre dimension eller i framtiden.. vet inte riktigt hur det fungerar men det är för att det är vårat högre själv som ger den informationen.. dom försöker även ge oss medelanden genom symboliska drömmar.
Det jag tror och känner är att när en människa mediterar så ökar energierna upp så pass högt att demoner nog inte kan kommai närheten av en människas kroopp sålänge tallkotten inte är kalcificerad för då tror jag att solenergierna är instängda innanför skalet.'