2016-05-02, 10:36
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=Htu8FchIjg4
https://www.youtube.com/watch?v=tGZXbpVUUyo
https://www.youtube.com/watch?v=lMkK0JuJ9Qg

Tycker det verkar läskigt!

Vad tycker ni?

Något jag borde prova??
Senast redigerad av ConGOAT 2016-05-02 kl. 10:44.
Citera
2016-05-02, 15:55
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConGOAT
https://www.youtube.com/watch?v=Htu8FchIjg4
https://www.youtube.com/watch?v=tGZXbpVUUyo
https://www.youtube.com/watch?v=lMkK0JuJ9Qg

Tycker det verkar läskigt!

Vad tycker ni?

Något jag borde prova??

Gubben har inte astralrest eftersom man måste ha en avkalcificerad tallkottkörtel för att kunna astralresa, och för att den ska vara avkalcificerad så måste man vara ren från gifter i kroppen.. vilket inte en tjockis som är rädd har. Använder man flourtandkräm så är tallkottkörteln kalcificerad bara för att flour är ett gift som kalcificerar tallkotten.
Mitt råd är att inte lyssna på nån av gubbarna som förespråkar rädsla.. för ingen av dom har rent mjöl i påsen.

Rädsla blockerar rotchakran så man varken kan eller ska astalresa om man är rädd eftersom demoner behöver rädsla för att kunna kontrollera en människa.

om man inte kan avgöra om det är logiskt att lyssna på nån som försöker skrämma folk från att vara fri från tankar, vilket är att meditera.. då är man på tok för okunnig och rädd för att ens klara av att astralresa.. för som sagt man blockerar rotchakran om man är rädd, och är rotchakran blockerad så kan man inte astralresa innan den rädslan tagits bort och evergierna flödar normalt genom chakrapunkterna..

tallkottkörteln är den högste chakran medans rotchakran är den lägsta chakran, så man kan aldrig aktivera den högsta chakran om man blockerar den lägsta chakran samtidigt.

jag väljer bort rädslor, speciellt rädslor för skräckförespråkande tjockisgubbars teorier och att det skulle vara farligt att vara fri från tankar genom att meditera tills man astralreser när frekvensen höjjts tillräckligt i kroppen.

Att tänka konstant har dokumenterade bieffekter, tror jag.. men att vara fri från att tänka har däremot dokumenterade posetiva hälsoeffekter.
Senast redigerad av KungPungPat 2016-05-02 kl. 16:05.
Citera
2016-05-02, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Gubben har inte astralrest eftersom man måste ha en avkalcificerad tallkottkörtel för att kunna astralresa, och för att den ska vara avkalcificerad så måste man vara ren från gifter i kroppen.. vilket inte en tjockis som är rädd har. Använder man flourtandkräm så är tallkottkörteln kalcificerad bara för att flour är ett gift som kalcificerar tallkotten.
Mitt råd är att inte lyssna på nån av gubbarna som förespråkar rädsla.. för ingen av dom har rent mjöl i påsen.

Rädsla blockerar rotchakran så man varken kan eller ska astalresa om man är rädd eftersom demoner behöver rädsla för att kunna kontrollera en människa.

om man inte kan avgöra om det är logiskt att lyssna på nån som försöker skrämma folk från att vara fri från tankar, vilket är att meditera.. då är man på tok för okunnig och rädd för att ens klara av att astralresa.. för som sagt man blockerar rotchakran om man är rädd, och är rotchakran blockerad så kan man inte astralresa innan den rädslan tagits bort och evergierna flödar normalt genom chakrapunkterna..

tallkottkörteln är den högste chakran medans rotchakran är den lägsta chakran, så man kan aldrig aktivera den högsta chakran om man blockerar den lägsta chakran samtidigt.

jag väljer bort rädslor, speciellt rädslor för skräckförespråkande tjockisgubbars teorier och att det skulle vara farligt att vara fri från tankar genom att meditera tills man astralreser när frekvensen höjjts tillräckligt i kroppen.

Att tänka konstant har dokumenterade bieffekter, tror jag.. men att vara fri från att tänka har däremot dokumenterade posetiva hälsoeffekter.

Tack för ditt svar. Dock tycker jag du sitter inne på väldigt mycket ilska, det visar att du inte har alla chakran balanserade (hjärt chakrat) :-) Nåväl jag ska inte döma någon, jag är ingen guru och du är förmodligen längre på din spirituella resa än mig. Dessutom är inte third eye det högsta chakrat, det högsta chakrat är crown chakra, som bäst öppnas genom att meditera, helst i naturen.

Han förespråkar meditation, han mediterar väldigt mycket.

Men sen om han är the real deal.. vet ej..

Jag drar dock öronen åt mig åt fanatiker som försöker vara övertygande och förespråka rädsla.

Handlar inte om rädsla, demonerna vet hur du funkar som människa - dom känner dig dom hittar ett sätt att knäcka dig ändå, det enda som funkar är att lära känna sig själv och känner du dig själv finns det inte en jäkel som kan rå sig på dig, inte ens i det övernaturliga. Och det är väl där intensiv meditation och yoga kommer in, Astral resor vet jag faktiskt inte, det verkar inte vara för alla, man måste kunna projektera till de "högre" nivåerna och ytterst få klarar det, då ska man vara inprincip zen/buddah men varför en Zen/Buddah skulle Astral resa finns det ingen anledning - dom behöver inte det.
Senast redigerad av ConGOAT 2016-05-02 kl. 21:49.
Citera
2016-05-03, 08:14
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConGOAT
Tack för ditt svar. Dock tycker jag du sitter inne på väldigt mycket ilska, det visar att du inte har alla chakran balanserade (hjärt chakrat) :-) Nåväl jag ska inte döma någon, jag är ingen guru och du är förmodligen längre på din spirituella resa än mig. Dessutom är inte third eye det högsta chakrat, det högsta chakrat är crown chakra, som bäst öppnas genom att meditera, helst i naturen.

Han förespråkar meditation, han mediterar väldigt mycket.

Men sen om han är the real deal.. vet ej..

Jag drar dock öronen åt mig åt fanatiker som försöker vara övertygande och förespråka rädsla.

Handlar inte om rädsla, demonerna vet hur du funkar som människa - dom känner dig dom hittar ett sätt att knäcka dig ändå, det enda som funkar är att lära känna sig själv och känner du dig själv finns det inte en jäkel som kan rå sig på dig, inte ens i det övernaturliga. Och det är väl där intensiv meditation och yoga kommer in, Astral resor vet jag faktiskt inte, det verkar inte vara för alla, man måste kunna projektera till de "högre" nivåerna och ytterst få klarar det, då ska man vara inprincip zen/buddah men varför en Zen/Buddah skulle Astral resa finns det ingen anledning - dom behöver inte det.

Astralresor är inte för alla eftersom religionerna har förespråkat rädsla när det gäller en ond mansgud som heter gud,och som vill att du betalar pengar till svenska kyrkan genom kyrkskatten, om du inte ska bli slängd ner i helvetet av den onde mansguden..

ALLA som tror på skräckförespråkande gubbar kan inte astralresa eftersom dom har blockerat rotchakran genom att lyssna på skräckförespråkarna.

Rädsla blokerar rotchakran, sorg blockerar hjärtchakran och ljuger man för sig själv så blockerar man halschakran..

och idag är det tyvär inte många männskor som kan säga att om tagit bort känslor av rädsla, sorg och att man blindt tror på vilken lögn som helst..

Sorg, rädsla och lögner går hand i hand, och blockerar chakrapunkter i människor som inte förstår varför dom är medvetna och har fri vilja.
Citera
2016-05-05, 11:15
Medlem
Hej jag tycker detta var mycket intressant. Jag visste inte något om astrala resor innan jag läste här om det. Ändå har jag varit med om liknande detta faktiskt.. Det kkonstiga är att jag försökte inte eller mediterade inte heller. Men en gång när jag låg i sängen så åkte jag upp längs väggen upp till taket sen styrde jag in i köket och runt lite. Allt var lika tydligt och verkligt som det är i vaket tillstånd ingen skillnad alls så var verkligen häftigt! Nu har jag fått svar på vad som hände då.. Men nu vill jag att det ska hända igen! Men eftersom jag inte gjort något för att få det hända sist så vet jag inte hur jag ska framkalla det men ska pröva meditera å så 😊 tack för all info och erfarenheter ni delar med er av. Mycket bra gjort av er. tacksam. Äntligen en tråd som inte är förstörd av skeptiker jätte roligt 😉 tack❤
Citera
2016-05-05, 14:14
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IsaValkyria
Hej jag tycker detta var mycket intressant. Jag visste inte något om astrala resor innan jag läste här om det. Ändå har jag varit med om liknande detta faktiskt.. Det kkonstiga är att jag försökte inte eller mediterade inte heller. Men en gång när jag låg i sängen så åkte jag upp längs väggen upp till taket sen styrde jag in i köket och runt lite. Allt var lika tydligt och verkligt som det är i vaket tillstånd ingen skillnad alls så var verkligen häftigt! Nu har jag fått svar på vad som hände då.. Men nu vill jag att det ska hända igen! Men eftersom jag inte gjort något för att få det hända sist så vet jag inte hur jag ska framkalla det men ska pröva meditera å så 😊 tack för all info och erfarenheter ni delar med er av. Mycket bra gjort av er. tacksam. Äntligen en tråd som inte är förstörd av skeptiker jätte roligt 😉 tack❤

Det verkar som att flourtandkräm är den största boven till kalcificerad tallkottkörtel som inte går att använda tills den avkalcifcerats.. det är det som bibeln beskriver som bestens märke i pannan.
Så vill man kunna astralresa när man vill det så måste man avgifta gifterna i kroppen lixom och hålla sig fri från gifterna i mat, vatten och luft.. vilket kan innebära en stor livsförändring eftersom det är tillsatser i allt som inte är frukt och grönsaker.

Mina två astralupplevelser har varit just vid taket och väggen vid taket.. och från vad jag hör när jag lyssnar på astralresare på youtube,, är att många upplever att dom vaknar upp vid taket när dom astralreser.

Första gången astralreste jag för att jag skrivit ner på papper att jag vill astralresa.. vilket gjorde att det hände när jag somnade.

Andra gången bestämmde jag mig i sista sekund att vara medveten när min kropp somnar .. vilket gjorde att jag flög igenom typ en portal och vaknade uppe vid taket, min teori är att det var tallkottkörteln och själen som jag flög igenom.

Vissa astralresare säger just det att man helst inte ska meditera eftersom allt handlar om att få kroppen att somna medans man är medveten mentalt.. men det finns olika sätt att göra det och alla fungerar olika och har olika spirituella unikheter och vad som fungerar för dom. At slappna av i hela kroppen tills kroppen somnar.. medans man har tankar.. fungerar för att astralresa för vissa antar jag.

Lycka till på resandet men kom ihåg att skydda kroppen så inte nån tar över kroppen när du är ute och flyger för dom kan göra väldiigt sjuka saker om dom får chansen.. och det blir fler och fler demoner på JOrden just nu sägs det.. cirka 90% av mänskligheten som använder flour, dom bara väntar på att få sina kroppar övertagna av sjuka demoner som saknar själ.

Men andra ord så är just flouret en så pass viktig sak att det tillåmed står med i bibeln.. bestens märke i pannan- kalcificerad tallkottkörtel som blev av flour, kvicksilver och annat jävulsskap som tandläkare fått order om att göra mot de lättlurade.
Det står tillåmed vad som kommer hända med alla flouranvändande människor när vi kommer in i 4D med hela Jorden.. och tallkottkörteln är det enda skyddet som dom önskade att dom hade i 4D helt enkelt.
Senast redigerad av KungPungPat 2016-05-05 kl. 14:26.
Citera
2016-05-05, 19:43
Medlem
Jag skulle just göra en hypnos på Youtube men då kände jag hur något la sig bakom mig i sängen kände hut det åkte ner i madrassen.;bakom mig. blev nojig att det var nån som vänta på att ta min kropp å avbröt hehe kan det det så??
Senast redigerad av IsaValkyria 2016-05-05 kl. 20:04.
Citera
2016-05-05, 20:01
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IsaValkyria
Jag skulle just göra en hypnos på Youtube men då kände jag hur något la sig bakom mig i sängen eller nåt det åkte ner som ett duns bakom mig. blev nojig att det var nån som vänta på att ta min kropp å avbröt hehe kan det vara så??

Är din tallkottkörtel kalcificerad från flourtandkrämsanvändning eller medecinintag och dålig kosthållning så kan tallkottkörteln vara kalcificerad och då rekomenderar ingen att man astralreser eftersom tallkottkörteln är själens sittplats .. och själen är en sol som skyddar mot demoner eftersom demoner inte tål solenergier som är glorian runt huvudet på de få utvalda som kommer astralresa för dom kännde intresse för det.

Demoner har väldigt låga energier medans människor är multidimensionella och kan höjja upp energierna i kroppen så pass högt attt demoner inte kan komma i närheten.. så när man aktiverar tallkottkörteln så är man typ skyddad direkt av själen, enligt min teori.

Det som jag tror dom menar är farligt är om man inte ökar upp energierna i kroppen eller avkalcificerar tallkotten först, men astralreser ändå.. för då ligger kroppen helt oskyddad eftersom tallkotten är kalcificerad och skyddet är nere helt enkelt.

Att ha magneter runt sängen , kanske sova med magnetsmycken gör även det att demoner inte kan komma i närheten eftersom demoner är jätterädda för magneter.

Så jag skulle rekommendera lite magneter , men även en förståelse om att vårat högre själv antagligen väntar på oss såfort tallkotten aktiveras.. eftersom dom säger att våra högre själv är odödliga supervarelser i en högre dimension.. och dom vet allt om oss och försöker få oss att vakna i våra drömmar.. och dom skyddar oss i 4D..

det är tydligen därför det blir en synd att idolisera nån annan människa.. eftersom ens högre själv är den enda man egentligen vill idolisera och vara en del av.

Jag har också frågat mig själv hur man vet skillnad mellan en demon och ens högre själv, men det vet man nog helt enkelt för som sagt tror jag att våra högre själv väntar i 4D eller inna i kroppen, när tallkotten aktiveras.

Vårt högre själv vet allt om oss och våra tidigare liv, för våra högre själv är typ oss.. men i en högre dimension eller i framtiden.. vet inte riktigt hur det fungerar men det är för att det är vårat högre själv som ger den informationen.. dom försöker även ge oss medelanden genom symboliska drömmar.

Det jag tror och känner är att när en människa mediterar så ökar energierna upp så pass högt att demoner nog inte kan kommai närheten av en människas kroopp sålänge tallkotten inte är kalcificerad för då tror jag att solenergierna är instängda innanför skalet.'

Citera
2016-05-06, 09:43
Medlem
Jag har fått vissa förändringar i kroppen sista tiden tex gåshud pirr i ryggslutet. Vaknar upp flera gggr per natt. Pirr i benen. Ökad hunger sug efter äta typ hela tiden. Samt att det känns som någon styrker mig på huvudet ibland. Har detta något med andlighet att göra eller gifter eller jag vet inte vad? Nån som har känt liknande?
Citera
2016-05-06, 10:03
Medlem
Hej skrev tidigare men fick inget svar!

Har sedan barnsben fått sömnparalyz flera gånger i veckan. Det är riktigt skrämmande och jag har genom åren utvecklat ett sätt att ta mig ur när det händer. Jag blundar alltid när det händer för jag vill inte se otäcka varelser i mitt rum. De få gångerna jag har öppnat ögonen så har mitt rum varit något dunklare och man känner verkligen "det okändas" närvaro. Jag hör bizzara ljud och skakar kraftigt när jag blundar.

Det längsta tiden jag har försökt hålla i mig är cirka 2 minuter innan vibrationerna blev för kraftiga och ljuden mer bizzara. Är det vägen till astralprojektion? De gångerna jag har öppnat ögonen så har någongång gått runt i mitt rum men avbröt då det var för skrämmande.

Min fråga är hur länge man ska hålla i sig för att komma in i "Astral världen"? Vill försöka fullfölja processen när jag känner mig redo.
Citera
2016-05-06, 10:58
Avstängd
KungPungPats avatar
Det ni måste förstå är att det finns lagar när det gäller alla som har en själ.. fri vilja är en sån lag.. därför kan inte demoner göra nånting mot en människa som inte går med på det som demonen föreslår.

Så det man måste göra om man vill astralresa men har upplevelser som väcker känslor av rädsla.. är att förstå att man alltid har rätten att säga nej , och flyga vart man vill när man astralreser.. så jag tror människor har mer rättigheter än demoner, när det gäller att vara fri från massa onda demoner.

Det är tydligen så sägs det att när man säger att demoner ska försvinna så måste dom lyda eller brinna upp.. på grund av den lagen som den högste skaparen har skrivit när det gäller själar.. som alltid ska ha valet att välja rätt eller fel väg att gå i livet.. och därför finns fri vlja.. som man kan utöva eller ge upp.

Det verkar som att gudar har fri vilja, och människor är skapta med gudars DNA och det är just däför vi kan astralresa och har chansen att bli gudar om vi väljer att evolutioneras åt det hållet istället för bakåt i evolutionen och bli ett djur i sitt nästa liv.

De flesta människor vill inte vara medvetna människor , dom tycker det är jobbigt, och skulle helst vilja vara ett djur som inte hade fri vilja mellan två vägar hela tiden i livet.

Men en liten del av mänskligheten är väldigt intresserade av tallkottkörtlar och astralresor, medvetenhet och spirituel utveckling.. så pass intresserade att dom antagligen kommer astralresa och då bli en gud i sitt nästa liv.. en gud i en högre dimension som kallas för himmelriket i uppenbarelseboken, där det beskrivs hur en liten del av mänskligheten aktiverar sina tallkottkörtlar i de sista dagarna på Jorden.. guds barn.

Kan man inte bemästra rädsla, sorg och sånna negativa känslor.. så kommer man blockera chakrapunkter med dom känslorna, vilket gör att man inte kan aktivera nån tallkottkörtel eftersom chakrapunkterna måste rensas från emotinellt skräp innan energiernakan flöda genom alla chakras och få dom att aktiveras.

Det är just därför religiösa människor som lyssnar på präster som pratar om en ond mansgud som vill att folket betalar kyrskatten såkyrkan kan fixa i dom i himmelriket istället för att den onde mansguden slänger dom till helvetet..

religiösa människor och andra som tror på skräckförspråkande gubbar , har så mycket rädslor och sorg att dom aldrig kommer att kunna astralresa..
dessutom så känns kundalinienergierna som en stor orm av energi som ringlar sig genom chakrapunkterna..

och tro mig som kännt kundalini när jag säger att kristna människor antgaligen skulle behövt bära en blöjja om dom skulle känna kundalini eftersom det känns som en stor orm av energi som ringlar sig uppför ryggen..

så det är det som kyrkorna har gjort, dom har rånat alla deras följare på chansen arr aktivera tallkottkörteln och vara en av guds barn.. för att dom lyssnade på prästen som sa att den onde mansguden kanske slänger dom till helvetet om dom inte betalar.

Det är fri vilja och den där lagen som gör att prästen kan ljuga så grovt utan direkta komplikationer förutom karman som prästen skapat, som gör att prästen aldrig skulle kunna astralresa.

Präster är faktist dom som skrämmer folk mest när det gäller tallkottkörteln.. präster säger att man kommer i kontakt med demoner om man astralreser.. allt för att lura folk att vara rädda.. för rädsla är vad demoner behöver för att kontrollera nån.

Jag är ganska orädd av mig och jag har lixom aldrig ens sett en demon trots att jag har astralrest.

Tänk på det iaf, finns inget att vara rädd för förutom rädslan sälv lixom.. så tänk på att det okända inte blir okännt såfoort man blir medveten i 4D..

det är okännt varför viblir medvetslösa när vi somnar också faktist.. jag har frågat vissa astralresare vad folk gör när dom sover .. för jag tror att folk svävar uppe vid taket och stirrar in i väggen medvetslöst hela natten.. en astralresare sa att vi svävar runt inne i våra koppar oftast.

jag vet själv inte skillnad på 4D och insidan i våran kropp.. men man ska kunna astralresa som en liten prick inna i sin kropp, och det är i cellerna som våra skapare är .. även detta står med i bibeln.. templet som bibeln beskriver är våra kroppar.. och i templet kan man möta gud.. dvs genom astralresa i sin egen kropp kan man gå in i sina celler och där träffa diverse gudar.

Prästen sa såklart att det är kyrkan som bibeln menar med templet där gudar finns.

Men hur som helst, tänk på det.

Ta hand om er
Citera
2016-05-06, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atchok
Hej skrev tidigare men fick inget svar!

Har sedan barnsben fått sömnparalyz flera gånger i veckan. Det är riktigt skrämmande och jag har genom åren utvecklat ett sätt att ta mig ur när det händer. Jag blundar alltid när det händer för jag vill inte se otäcka varelser i mitt rum. De få gångerna jag har öppnat ögonen så har mitt rum varit något dunklare och man känner verkligen "det okändas" närvaro. Jag hör bizzara ljud och skakar kraftigt när jag blundar.

Det längsta tiden jag har försökt hålla i mig är cirka 2 minuter innan vibrationerna blev för kraftiga och ljuden mer bizzara. Är det vägen till astralprojektion? De gångerna jag har öppnat ögonen så har någongång gått runt i mitt rum men avbröt då det var för skrämmande.

Min fråga är hur länge man ska hålla i sig för att komma in i "Astral världen"? Vill försöka fullfölja processen när jag känner mig redo.

sömnparalys är startskottet till det astrala
jag har rest sen jag föddes och har sömnparalys
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in