2016-04-08, 18:43
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad pratar du om? Jag har endast pratat om:
1) Detta inlägg som jag ej förstår: (FB) Förekommer organiserad gang stalking?
2) Detta inlägg som skulle förklara varför du skrev så obegripligt: (FB) Förekommer organiserad gang stalking?

Det är de enda inlägg jag diskuterat - ingenting har jag "plockat ihop" eller "klistrat" i dina texter. Den enda av dina texter jag ens citerat är inlägg 2) - och då i sin helhet!

Släpp det nu - eller förklara vad du menade - och koncentrerar dig på ditt löfte:
En sak har du rätt i och det är att jag behöver korrektur läsa det jag skriver ,
Titta igenom vad du just skrev om granskningskommissionen, Palme etc och fundera på hur folk som inte läst hela tråden ska ha en susning vad du pratar om....

Du måste ju kunna 1+1 själv!.Ni har sabbat tråden , och FB och yttrandefrihet är inte mycket värt här ser man.
Citera
2016-04-08, 19:32
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Du måste ju kunna 1+1 själv!.Ni har sabbat tråden , och FB och yttrandefrihet är inte mycket värt här ser man.

Eller så talar du om att du tycker att 1+1 är 3. För det är verkligen inget vi förstår. Försök skriva begripligt.

Åter till topic:

Hur går det med dina försök att få tag på någon jurist och/eller medborgarrättsorganisation? Har du fått något napp? Någon progress?

Och hur är bevisläget? Något mer konkret än drönarbilden?
Citera
2016-04-09, 14:36
Medlem
Harfagers avatar
Finns många bra exempel här i tråden på hur man medvetet misstolkar och skarvar det utsatta skriver. De tom börjar nämna dit nick i andra trådar i nedlåtande ton tex " som harfager"

För den som inte fattar hur ryktens sprids på orter kan ju "översätta" detta till att ett gäng kommer in på ett fik där man vet att vederbörande kommer att passera och börjar sinsemellan börjar kommentera små högt vederbörande då denna passerar inför de andra gästerna. Sedan blir det de berömda ringarna på vattnet effekten speciellt om de stationerar ett par utav dessa på orten .

Pengar finns det , se bara på tex WT männen i PU där de tros varit ute och övat. Sedan alla som vill ha ett bekvämt jobb och enkel spaning ... Ytterligare många fler är rädda för att behöva stå för sina vansinniga metoder i sin iver att tex lösa palmemordet eller dölja mördaren eller bli fria från vettlösa misstankar är sådana som lägger tid och energi och pengar på att hålla detta som det är men de får helt enkelt döda mig för att tysta mig . Jag kan med deras gäng bara gå neråt och liera mig med dessa ? nä kunde lika gärna liera mig med nazister under ww2 , Stalins folk etc , och jag stannar inte min hjärna så abrupt och slutar tänka på lösningar som är bra.
Förstår att de tänker att vi har kört 20 år , men det kommer bli svårare för dem att köra 20 år till då jag nu ordar och jag vill att detta dras i en sanningskommission då det finns saker man bör göra bra och deras livsluft har varit att oroa folk och har kunnat göra vad de vill , men folk : det finns bättre sätt !!!!
Senast redigerad av Harfager 2016-04-09 kl. 15:19.
Citera
2016-04-09, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Finns många bra exempel här i tråden på hur man medvetet misstolkar och skarvar det utsatta skriver. De tom börjar nämna dit nick i andra trådar i nedlåtande ton tex " som harfager"

För den som inte fattar hur ryktens sprids på orter kan ju "översätta" detta till att ett gäng kommer in på ett fik där man vet att vederbörande kommer att passera och börjar sinsemellan börjar kommentera små högt vederbörande då denna passerar inför de andra gästerna. Sedan blir det de berömda ringarna på vattnet effekten speciellt om de stationerar ett par utav dessa på orten .

Pengar finns det , se bara på tex WT männen i PU där de tros varit ute och övat. Sedan alla som vill ha ett bekvämt jobb och enkel spaning ... Ytterligare många fler är rädda för att behöva stå för sina vansinniga metoder i sin iver att tex lösa palmemordet eller dölja mördaren eller bli fria från vettlösa misstankar är sådana som lägger tid och energi och pengar på att hålla detta som det är men de får helt enkelt döda mig för att tysta mig . Jag kan med deras gäng bara gå neråt och liera mig med dessa ? nä kunde lika gärna liera mig med nazister under ww2 , Stalins folk etc , och jag stannar inte min hjärna så abrupt och slutar tänka på lösningar som är bra.
Förstår att de tänker att vi har kört 20 år , men det kommer bli svårare för dem att köra 20 år till då jag nu ordar och jag vill att detta dras i en sanningskommission då det finns saker man bör göra bra och deras livsluft har varit att oroa folk och har kunnat göra vad de vill , men folk : det finns bättre sätt !!!!

Harfager !

Nu gick alla parametrar i topp, ett fullständigt obegripligt inlägg, fattar inte ett smack.

//MJ
Citera
2016-04-12, 13:27
Bannlyst
Jag är utsatt av en konspiration alla vill döda mig. Dem har beskjutit mig med strål vapen och förgiftat mitt dricks vatten. när jag badade var vattnet stickande och det kändes som om vattnet trängde in i kroppen. Efteråt var det som kalk i badkaret. Jag har chip i huvudet.

Mitt Ip adress är ändrad
Citera
2016-04-14, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZeroTranquility
Jag är utsatt av en konspiration alla vill döda mig. Dem har beskjutit mig med strål vapen och förgiftat mitt dricks vatten. när jag badade var vattnet stickande och det kändes som om vattnet trängde in i kroppen. Efteråt var det som kalk i badkaret. Jag har chip i huvudet.

Mitt Ip adress är ändrad

Min ip adress är fortfarande ändrad dem skyller på DCHL Server eller något.
Så ja organiserad gang stalkning existerar
Citera
2016-04-14, 17:51
Medlem
Citat:
Min ip adress är fortfarande ändrad dem skyller på DCHL Server eller något.
Så ja organiserad gang stalkning existerar

Kan det vara så att dina inlägg i Lisa Holm tråden ligger bakom
Citera
2016-04-17, 18:17
Medlem
EddieCabots avatar
Citat:

Mitt Ip adress är ändrad

Verkar inte vara särskilt potenta vapen och gift du utsatts för. Du lever ju fortfarande. Hade det funnits ett syndikat som velat döda dig hade du fått cyanid i ditt vatten eller en kula i ansiktet så fort du stuckit ut huvudet genom dörren fattar du väl.
Citera
2016-05-02, 19:12
Medlem
ieshos avatar
På länken nedan finns tydliga bevis för att gangstalking är en verklighet:

(FB) Mordet på Olof Palme - 28 februari 1986
Citera
2016-05-03, 02:06
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
På länken nedan finns tydliga bevis för att gangstalking är en verklighet:

(FB) Mordet på Olof Palme - 28 februari 1986

Den där länken beskriver klart och tydligt hur grupper förföljer andra . De kan även förfölja folk för att skydda sig själva och gruppen.

Finns troligen flera liknande grupper/ medborgargarden som ser godtyckligt på vad som bör göras och är det då tex en kapten klänning person som styr någon utav cellerna så kan mycket skit hända för utsatta som denne är rädd ska snacka. De får( den utsatte) helt enkelt så många problem så att de inte hinner med att tänka så spela in ,för dagbok om man märker att något liknande är efter.
Citera
2016-06-11, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gangstalked
Gang stalking existerar, jag är själv utsatt, men det sker ihop med något som kallas för "e-harassment". Jag är medveten om att jag är paranoid och sjuk samtidigt dock vilket är poängen med det hela. Man vill göra offret psyksjuk, paranoid och isolerad från allt och alla. Det finns mycket teknologi i dagens läge som kan förändra hur du känner och mår och ge dig olika symptom. De kallas DEW's eller directed energy weapons. Man kan även sända röster in i någons huvud med hjälp av mikrovågor. Det kallas för Freys effet eller microwave auditory hearing. Man vet inte riktigt vad som är vad hela tiden och det känns som allt har med gang stalkingen att göra även fast det kanske inte alltid är så men jag är definitivt utsatt av både e-harassment och gang stalking. Jag vet varför och vart det kommer i från med. Jag mådde rätt dåligt redan innan det började och hängde på en hells angels bar rätt länge och umgicks med folk där när jag egentligen borde tagit det lugnt med drickat och tagit hand om mig själv. Det slutade med att jag söp ner mig riktigt rejält hela tiden och fick blackouts och betedde mig allmänt odrägligt och illa och gjorde och sa en del saker jag inte borde gjort. Så de bestämde sig för att göra detta mot mig, jag har till och med fått det berättat för mig. Man vill att jag ska veta, annars ger det inte samma effekt. Detta var i ett annat land än Sverige men det fortsatte I Sverige och fortsätter fortfarande. Jag fick även hotet att "we got friends everywhere" så det förvånar mig inte att det inte hjälpte att byta land.

http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/esp_sociopol_mindcon30a.htm
http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/mindcontrol2/part06.htm#A1
http://www.deepblacklies.co.uk/remote_behavioral_techology.htm

Min hemsida med blogg: gangstalking-and-electronic-harassment.webs.com/
http://archive.is/NQNSM

På min hemsida har jag samlat information om alla möjliga olika metoder och teknologier som existerar enligt min internet research. Jag har även samlat ihop information, länkar och referenser. Jag kan klart inte bevisa något eller säga exakt vad som används mot mig eller hur men tänkte att det kan vara intressant läsning och det är upp till var och än hur man tar till sig informationen. Jag har alla symptom som beskrivs i första länken där uppe.

Din berättelse stämmer in på mig jag har varit övervakad i flera år! Dem tycks heller inte ha någon plan dem vill bara förstöra eller som ett test objekt.
Människor vet vad man tänker.
Illamående och ränskita är vanligt!
Svårigheter att koncentrera sig!
Mina övervakare kommunicerar med mig fast ganska tyst men nu har dem bytt folk.
Dem bryter också mot alla lagar som finns fast dem säger att dem har rätt att övervaka en
Enligt min diagnos så har dem rätt och dem värkar också uppdatera något avtal eftersom.
Dem har satt in chip i mig och strålat mig för ett tag sen försökte dem skjuta mig.
Är man arbetslös eller har varit från arbetslivet ett tag och är jobbig eller lite udda då kan man bli target. Jag tror att det är för psykiatrin ska känna någon ting!
Dem vill inte ha friska människor som inte gör någonting!
Har också känt chipen i armen och tryckt sönder dem!
Alla människor vet vad du har gjort och gör!
Att saker dyker upp och försvinner från hemmet är också vanligt som nycklar!
Detta bryter grovt mot mänskliga rättigheter och är fortfarande väldigt hemligt
De flesta människor säger att man är sjuk men hur kan folk veta det man inte sagt eller visat för folk?
Citera
2016-06-11, 17:36
Medlem
bernad_laws avatar
Ge fan i att korsposta inlägg, tänk på regel 0.04. /Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in