Citat:
Ursprungligen postat av
thaiman
Du lilla Putte fnask
Först å främst har jag aldrig varit i Thailand, sedan har jag aldrig haft femtio förhållanden utan bjudit ett femtiotal på mat, lite skillnad eller gur? Ta dina jävla inbillade fantasier och självkonstruerade påhitt och far åt helvete.
Jävla sopa.
Vem vet. Du ägnar ju din tid med att säga emot dig själv om vartannat. De som läst här eller något annat forum vet ju att sanningen tar sig lite olika intryck i dina händer. Eller just det, du har ju aldrig skrivit på något annat forum. Fast ändå visste du mer än någon annan om ett av dem, när alla kränkta muppar försökte flytta sin beef hit till Flashback.
Det du klankar på andra för ena sekunden gör du själv i nästa. Fast jag misstänker att det är så tragiskt att du verkligen tror på det du skriver i stunden, vare sig det är för något eller raka motsatsen.
Ditt första inlägg, som ju skulle bli ditt sista, var det bästa.
"Jag tycker att de som skriver här inne är mer eller mindre barnsligt knäppa. Att nämna ställen vid namn tyder på att det fattas något uppe i det som skall vara tankebanorna, att skriva att "jag fick ta på hennes bröst" vittnar om någon som är totalt avsaknad av omdömme, och även erfarenhet förstås.
Dessa tjejer har för det mesta en synnerligen tragisk bakgrund, dom har kommit hit i tron att de ska få jobba seriöst och kunna sända hem lite slantar till sina familjer som lever i armod, de möter sina kunder för det mesta med ett brett leende och de är synnerligen tillmötesgående, men vad gör ni, kåtbockar? Jo ni utnyttjar situationen på ett dåligt och barnsligt sätt som gör att "farangen" får ett jättedåligt rykte, ni skulle bara höra vad som viskas bakom era sk.ryggar.
Inte nog med det, ni förstör för dessa kvinnor, att polis och social läser här och på många andra ställen är en självklarhet, och lika självklart är att om det är som ni skriver dessa ställen får slå igen inom en ganska snar framtid.
Om det finns en hel tarm kvar i huvet på er så sluta skriva en massa dravel här, då kanske ni kan få behålla era favoritställen, i annat fall får ni nog lägga till ganska mycket pengar för att komma åt dessa trevliga tjejer genom att ni måste åka till Thailand.
Jag skriver här mitt första inlägg, och förmodligen det sista också, men tänk på vad jag satt på pränt och skärp till er.
Snacka om hönsgård."