2016-04-14, 13:15
Moderator
Dretskols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvarkihamnen123
Frågan är: Är detta den bästa truppen Sverige har haft sedan bengan-boys?

Vet inte, kanske det. Men absolut i klass med den trupp som tog sig till final i London.

Citat:
Ursprungligen postat av DonDraper
Det luktade riktigt illa om Kristianstads vinst ikväll...

Oj, vad missade jag? Följde andra matchen.
Citera
2016-04-14, 17:36
Medlem
DonDrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dretskol

Oj, vad missade jag? Följde andra matchen.

Horribel domarinsats. De satte nivån direkt när de gav Björn Iveland en tvåa för en helt vanlig omfamning av monstret Pettersson. Sedan ryckte de undan mattan helt på RIK då de gav ett rent ut sagt befängt rött kort till Tobias Östanbäck efter minimal kontakt med Johan Jepson när denne gjorde mål.

Tobias Johansson fick en smäll och spelade med en fotskada sista delen av matchen. Med tio kvar satte Kristian O'Sullivan helt onödigt två raka armar i bröstet på Johansson som blev liggande i flera minuter. Tvåa på O'Sullivan för detta...Sedan buade den härliga Kristianstadpubliken ut Johansson resten av matchen. JA, jag är fortfarande bitter
Citera
2016-04-15, 19:51
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Sverige hamnade i tredje seedningspott och kan inte få Kroatien.

Frankrike – Polen
Slovenien – Danmark
Kroatien – Sverige
Tunisien – Brasilien
Tyskland – Qatar
Argentina – Egypten

Polen och Slovenien från dom första potterna vore att föredra, å andra sidan kan det vara bra att komma i en starkare grupp och kämpa för en en lättare kvartsfinal.

Grupperna lottas f.ö fram om två veckor, den 29 april. Vet inte riktigt vilken lottning som är mest gynnsam för Sverige, men jag ser helst att de slipper Frankrike och Kroatien (som ju lekte med Norge i den avgörande kvalmatchen) i en kvart. De sitter på berg av rutin och har minst ett par-tre rävar bakom örat.

Eftersom vi vet att Kroatien inte hamnar i samma grupp som Sverige, så hoppas jag att Frankrike gör det, så att vi åtminstone slipper dem i kvarten.

Frankrike, Slovenien, Sverige, Brasilien, Qatar och Argentina låter som en helt ok lottning i mina öron.

Polen, Danmark, Kroatien, Tunisien, Tyskland och Egypten i den andra gruppen således.
Citera
2016-04-29, 18:53
Medlem
Hunden007s avatar
lottningen börjar snart. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/sportbladetlive/sportlive1/

vilka lag hoppas ni Sverige får möta?
Citera
2016-04-29, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
lottningen börjar snart. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/sportbladetlive/sportlive1/

vilka lag hoppas ni Sverige får möta?

snart? det har dem sagt i 15 minuter nu fan värre en crowns ju dem höll ju tiden och hade bild iallafall
Citera
2016-04-29, 19:16
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=gLfQ18vewBg&feature=youtu.be

lottningen
Citera
2016-04-29, 19:21
Medlem
Hunden007s avatar
Så blev en bra för tjejerna Holland, Ryssland, Frankrike, Sydkorea och Argentina. Jäkla flopp Aftonbladet.
Citera
2016-04-29, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Så blev en bra för tjejerna Holland, Ryssland, Frankrike, Sydkorea och Argentina. Jäkla flopp Aftonbladet.

var är sjögren nu den lilla horungen? mobbade crowns för deras pk detta är ju fan ännu sämre aftonskit
Citera
2016-04-29, 19:25
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
var är sjögren nu den lilla horungen? mobbade crowns för deras pk detta är ju fan ännu sämre aftonskit

haha fyfan vilken flopp. dom sänder inte ens sjävlalottninge för dom hittade inte länken xD dom kunde väl sagt det.

Herrnas lottninge spelar ingen roll få Slovenien i Pott 2 är det viktigaste.
Citera
2016-04-29, 19:31
Medlem
Väldigt rättvisa grupper på herrsidan, men vi slapp storfräsarna. Som jag sa tidigare kan det både vara positivt och negativt. Nu måste vi vinna gruppen för att slippa Frankrike/Danmark/Kroatien i kvarten.
Citera
Medlem
Hunden007s avatar
Herrarna fick en mäh lottning. Polen, Slovenien, Tyskland och Egypten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Väldigt rättvisa grupper på herrsidan, men Grupp A fick storfräsarna.

en jävla drömlottning väl? däremot blir det tyngre i kvarten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in