Citat:
Ursprungligen postat av
sofiia1967
Måste bara skriva lite men ingen har erkänt någon batong förut ganska märkligt men nu är det bevisat att det kanske inte var några änglar där och det kanske inte var någon stackare där för att avstyra något bråk?och det har även kommit fram att änglarna var påtänd som troll och det är väl klart att om man ska avstyra bråk så givetvis tar man med fjäderbatong knogjärn slunger knivar och kort sagt beväpnad till tänderna och då helst tankad med droger och då även öl som farfar kommit med.och då även hotat några att dom ska få stryk och där efter får spö för att snorungar som ni säger slår till baka.ni kan sitta där med er skit men frågar mig varför skriver ni inte om hela förundersökning och tar bara det som är positivt för dom stackars änglarna.personligen så tycker jag att det är ynkligt och bra bevisar vilka råttor ni är.jag antar att ni fick en chock när ni fick se faciet av att änglarna har klivit i klaveret och kanske inte är så fina endå.eller fick ni fel information från tingsrätten eller vågar ni inte att inse fakta.ni kan även skicka hotbrev och säga att det är ett pris på vissa men jag kan lugna er där för det finns en skuld som kommer att indrivas på ett eller annat sätt.och där räcker det inte med någon undanflykt och det lär ju inte räcka med lögner heller så håll på ni er tid kommer så vila i. Frid jävla as!
Blaha, blaha ..... ( dom fick spö) nja!! "Ditt dum huvud" detta handlar inte om spö. MORD och försök till MORD främst. 😵🤒
Men när jag läst dina inlägg här så låter du som nån väldigt nära anhörig till pundarna (bröderna i synerhet) - är det rent av morsan?
Men sök lite hjälp då du verkar ha lite otur i tänkandet. Oau