Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-30, 10:44
  #481
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorkfru
Tyvärr så är det inte morsan den här gången men tycker inte att man hänger ut någon innan rättegången. Det som hände där var ett slagsmål som gick fel och inget annat . Men du som sitter och skriver så möt dom och säg det direkt till dom än att sitta bakom en skärm och spy galla men tror att du är en feg liten jävel som sitter där. Men ska säga dig en sak att bröderna brodin vara rena inget knark i kroppen medan dom andra var höga som hus så vem som är pundarsvin kan diskuteras och dom hadde med sig massor med vapen men förstår inte varför ni håller Andreas,Ida, Zebastian, Christian och Effe bakom ryggen är dom som dom heliga korna i Indien några små mönster barn? Enligt mig så är dom ett jävla pundarna pack för dom var höga men inte bröderna. Tänk lite på vad du skriver här inne och du det största drägget är du och du kanske med är ett pundar svin vad vet jag.




Har jag sagt att dom andra inte är drägg eller?
Tycker dock det här klippet styrker min uppfattning


https://www.youtube.com/watch?v=K8loCVbTruA
Citera
2016-04-30, 11:20
  #482
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorkfru
Tyvärr så är det inte morsan den här gången men tycker inte att man hänger ut någon innan rättegången. Det som hände där var ett slagsmål som gick fel och inget annat . Men du som sitter och skriver så möt dom och säg det direkt till dom än att sitta bakom en skärm och spy galla men tror att du är en feg liten jävel som sitter där. Men ska säga dig en sak att bröderna brodin vara rena inget knark i kroppen medan dom andra var höga som hus så vem som är pundarsvin kan diskuteras och dom hadde med sig massor med vapen men förstår inte varför ni håller Andreas,Ida, Zebastian, Christian och Effe bakom ryggen är dom som dom heliga korna i Indien några små mönster barn? Enligt mig så är dom ett jävla pundarna pack för dom var höga men inte bröderna. Tänk lite på vad du skriver här inne och du det största drägget är du och du kanske med är ett pundar svin vad vet jag.

Fortfarande blaha och ointelligenta meningar. Jag tycker självklart att alla mer elr mindre är drägg.
Men bröderna är dom ända jag känner till.

Hur får du MORD med knivskärningar, kniv stick i både bröst och hals region till ett slagsmål som gått fel?
Och om han som gjorde det kvällen till ära inte va drog påverkad och hans bror med va spelklar hjälper till med det övriga, och efteråt gör sig av med mordvapnet mm,mm. För mig blir det jävligt medvetet av dom här personerna att utgången blivit precis som det blivit!

Glöma sig bakom datorn? Vi sitter på en internet sida här. 🙄
Men det känns ganska bra att inte möta dig, för jag vet inte hur jag skulle hantera den situationen.

Lämnar tråden till ödet nu och önskar med hela min kropp att rättvisan skipas och att personer som ska dömas döms, hårt!

Oau
Citera
2016-04-30, 15:15
  #483
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelblomman
Åtalet är inlämnat idag och jag fick detta mejl från Kalmar tingsrätt när jag begärde ut fup:

"Hej!

Den som varken har utgivningsbevis eller är part i målet/ärendet har möjlighet att få dom/beslut, dagboksblad, stämningsansökan och eventuell häktningsframställan som pdf-dokument. Övriga handlinga skickas eller lämnas ut i papperskopia och debiteras enligt avgift för papperskopia enligt länken nedan"

Tack för infon.

Ska blir intressant o följa rättegången.
Får hoppas de är öppen rättegång .
Citera
2016-04-30, 21:18
  #484
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av singkalle
Tack för infon.

Ska blir intressant o följa rättegången.
Får hoppas de är öppen rättegång .

Den är nog öppen förutom i de delar som är belagd med sekretess såsom bilder från obduktion.
Citera
2016-05-03, 10:16
  #485
Medlem
Så, är det någon av alla som postat i denna tråd som känner sig sugen på ett besök till Kalmar tingsrätt och hämta ut fup?
Citera
2016-05-05, 10:31
  #486
Medlem
Är redigt sugen på att se den där fup'n med!
Så om någon känner sig manad att fixa fram den, vore jag evigt tacksam
Citera
2016-05-05, 15:07
  #487
Medlem
Jag kan garantera att alla inblandade kommer få sitt rättmätiga straff. Det kan jag garantera.
Citera
2016-05-05, 15:41
  #488
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wharghasm666
Jag kan garantera att alla inblandade kommer få sitt rättmätiga straff. Det kan jag garantera.
Jo, du sa det för en dryg vecka sedan.

Varför upprepa?
Citera
2016-05-06, 09:33
  #489
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leia45
Så fyra ska åtalas.. J*cke, J*hnny, D*a och I*a. Men N*thalie då? Verkar konstigt att hon bara släpps, var ju ändå hon som körde bilen... 🤔


Den enda kopplingen jag funnit till N*thalie är att mordvapnet ska ha gömts hos hennes föräldrar...

Får inte uppge mina källor men de är väldigt trovärdiga.
Citera
2016-05-06, 23:43
  #490
Medlem
Tropicanans avatar
Vet man ungefär när alla kommer få sin dom? Intresserad av hur länge dom kommer att få sitta inne.
Citera
2016-05-07, 10:55
  #491
Medlem
Som sagt jag kan garantera att ALLA inblandade kommer få sina rättmätiga straff, det kan jag garantera
Citera
2016-05-07, 11:14
  #492
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Den enda kopplingen jag funnit till N*thalie är att mordvapnet ska ha gömts hos hennes föräldrar...

Får inte uppge mina källor men de är väldigt trovärdiga.
Nää stämmer inte
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback