Citat:
Ursprungligen postat av
Martin.1972
Det finns värre snubbar än han och han har åkt 1v1 mot gnaget och annat pack. DU är bara en internetnolla som ingen känner som vill vara tuff på flashback! Du är en liten jävla springpojke har man hört och gör vad folk säger åt dig. Väx upp det är inte coolt att gå med 81 kläder när man är i din ålder haha din lilla jävla mask! Du vet inte ens vem räkåsnan är det vet jag och jag känner 1 som har golvat fanskapet 1v1.. . vem känner du? du känner alla men ingen känner dig. Så gå och fortsätt vad du höll på med istället för att sitta här vad det nu kan vara, just det du knullade din mamma för att hålla igång släkten
Det lät inte som att du snackade om ett tillfälle: "åkte på 1v1 fighter mot gnaget och annat löst folk".
Ingen har påstått att han aldrig åkt i backen, det är det bara grabbar i din tunga klass som lyckas med. Boxas man mycket så åker man således i backen en del, iallafall när det kommer till huliganbox.
Angående torsken mot WM så var det, om jag minns rätt 2003 (eller 2004) när Bajen lirade en cupmatch i Örebro, så valde man en boxplats i en helt annan stad än där själva matchen gick, vilket blev Karlskoga. Det här var, vad jag vet, första gången som en huliganfight blev anordnad på det sättet. Vi blev kallade "kickersgäng" av de andra Stockholmsligisterna, eftersom vi även anordnade box som inte ens var på matchdag. Ganska lustigt med tanke på hur scenen ser ut idag. Efter det boxet så skrev nerikes allehanda den kanske mest äkta rubriken någonsin: "Här slår huliganerna en tunnel på polisen".
Men Martin.1972, som jag gissar är född på 90-talet, har säkert en annan syn på historian.