Citat:
Ursprungligen postat av
salad
Det här är en ganska bra sida som behandlar det hela.
https://bajenfakta.wordpress.com/publik/
Ja, Hammarby hade högst publiksnitt i Sverige när de spelade i Superettan... verkligen medgångssupportrar då!
Den här tråden är så otroligt pinsam att läsa. Det sitter alltid runt 10 djurgårdare(?) och grinar om attacker och bara skriver skit om Bajen-huliganer. Förstår ni inte hur larvigt detta ser ut? Sluta skriv i en tråd på Flashback för att försöka få fram eran världsbild som sanning.
När man som neutral observatör går in i tråden så är det verkligen inte så att faktumet att det sitter 10st difare och skriver samma grejer styrker det ni säger, det gör snarare så att man tror på er mindre och mer på de som inte sitter och grinar dag ut och dag in.
Jag tror att DFG vägrar köra mot KGB som KGB säger iallafall, de har ju lagt upp på instagram osv hur många gånger som helst och sagt åt DFG att stämma träff men det verkar ju inte hända för att DFG som kallar sig för huliganer(?) känner sig så kränkta av huliganverksamhet som gått emot dem... väldigt larvigt hela grejen.
Sen verkar göteborgarna som skriver här vara helt världsfrånvända och tro att de är någon superliga vilket jag inte heller köper när de har sina fanboys som sitter här och hyllar dem.
AIK hör man inte mycket ifrån här och det genererar respekt från mig iallfall, samma gäller typ Hammarby.
Jag ser iallafall framför mig finniga max 20-åringar som sitter här och skriver larviga saker som aldrig har slagits i sitt liv men ändå känner att de har befogenhet att skriva vad som hänt och hur läget ligger till.