2016-01-30, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marciano
Har bara hört bajen i detta fall.

Som jag uppfattat det så är det folk ifrån samtliga fotbollsfirmor i STHLM samt lokala nazister som var ute och jagade gatubarn, och det får man tycka vad man vill om.
Men det är långt ifrån alla inom det olika firmorna som sammanslutit.

Det var även en samling av diverse firma folk samt lokala nazister för ett par år sedan under de så kallad Husby kravallerna med patrulleringar i förorterna, (samma typ av sammanslutning)
Men då "missade" patrullen att åk ut dit där det verkligen var kravaller
Patrulleringen gick då istället i ställen likt Örby, Hökarängen samt liknande områden där det inte var några bränder...

Bra initiativ tycker jag i alla fall!
Citera
2016-01-30, 00:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sionvise
Brigade.
Du kanske ska hålla käft istället.
Blir nog bättre så.
De sk gatubarnen som hänger i city är en black om foten även på grabarna i förorten.
Det var bara en tidsfråga innan nån lackade.
Den här gången var det grabbar nästa brorsor.
Du verkar inte ha fattat att HELA svenska folket ledsnat på skiten som vällt in sista året.

Vem fan är du och säga jag ska hålla käften din jävla pissluffare. Jag säger som det är ni vågar fan inte åka ut till riktiga förorten men attackerar några idioter om det är nu så kallade gatubarn.. Det räcker med ni går på fel folk så får vi se om ni är så jävla tuffa.

jävligt tufft attackera individer men i förorterna där är det annan femma. Jsg hade förstått om man går på alla. Det gäller även det organiserade brottsligheten där vi vet att firma killar gillar rövslicka utländska tunga kriminella nätverk. Iaf här på västkusten.
Senast redigerad av brigade 2016-01-30 kl. 00:19.
Citera
2016-01-30, 00:32
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyStreet
Är det DFG och FB som är och vevar idag eller?
Vi har skapat Brigaden, där alla fotbollsfirmor slåss under gemensam flagga. Vi testkör lite nu i vinter så vi är redo inför sommaren. Häng på du också - var uppmärksam ute på stan så kanske du ser något på lyktstolpar och dylikt.
Citera
2016-01-30, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Vi har skapat Brigaden, där alla fotbollsfirmor slåss under gemensam flagga. Vi testkör lite nu i vinter så vi är redo inför sommaren. Häng på du också - var uppmärksam ute på stan så kanske du ser något på lyktstolpar och dylikt.

Interessant. Är WM med? Några ultraskillar eller bara firmor?
Citera
2016-01-30, 00:48
Medlem
Revolution1936s avatar
Det borde vara vid firmornas intresse att man tar ställningstagande mot det här skiten. Här har vi gäng på hundratal som utför attacker mot civila i högerextremismens namn. Vi vet vad för typ av folk det rör sig om. Risken är att annars lär ni får ett nazirykte er igen som ni har försökt tvätta bort i snart 20 år och det är väl fan inte värt?.
Senast redigerad av Revolution1936 2016-01-30 kl. 00:51.
Citera
2016-01-30, 00:50
Medlem
fega råttor åk ut till förorterna om ni nu är så "tuffa" och ska hata invandrarna så jävla mycket och leka coola. Jag har flera invandrare som polare som aldrig gjort varken mig eller någon annan illa
Citera
2016-01-30, 00:51
Medlem
Clawdices avatar
Kan ingenting om eran verksamhet eller hur ni tänker, men hur kommer det sig att ni inte inriktar er på politiker, bankirer eller folk som Dan Eliasson, Wallenberg, Reinfeldt etc som skor sig på att samhället krackelerar? Skrämmer ni skiten ur dem så blir ju samhället tryggt för evigt.
Citera
2016-01-30, 00:54
Medlem
I Tyskland gick ju firmorna ihop för att jaga salafister, så nog är det väl möjligt att samlas även runt att spöa våldtäktsmän?
Citera
2016-01-30, 00:55
Medlem
flazbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amrabat
fega råttor åk ut till förorterna om ni nu är så "tuffa" och ska hata invandrarna så jävla mycket och leka coola. Jag har flera invandrare som polare som aldrig gjort varken mig eller någon annan illa
Nu handlar det här fallet inte om invandrare generellt, utan de krimvandrade gatubarnen från Marocko som härjar kring T-Centralen. Varför ska dom då åka ut till förorten?
Citera
2016-01-30, 00:58
Medlem
Vill dom verkligen nita marockanerna ostört borde dom omringa fåfängan och invänta att "barnen" går hem för att sova...
Citera
2016-01-30, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amrabat

De är skillnad på att ha någonting i mot kriminella invandrare och invandrare.
Citera
2016-01-30, 01:22
Medlem
Revolution1936s avatar
Eh va? Du kan inte på allvarligt menar att marockanska gatubarn anser vara farligare än Sveriges tyngsta kriminella gatugäng? Du menar att dom är beväpnade med granater,vapen, bazookas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in