2016-04-25, 08:59
Medlem
Smockads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
AIK/dif precis på Slussen 1 mot 1 asfalt är bra när man somnar
Så för att den ena killen håller på ett lag och den andra på ett annat, är det någon jävla huliganuppgörelse, istället för ett vanligt pundarslagsmål?

Herregud...
Citera
2016-04-25, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martin.1972
Rakoschna aka räkåsnan som åkte på 1v1 fighter mot gnaget och annat löst folk jojo tung lirare det där

Vem/vilka skulle han åkt mot????
Citera
2016-04-25, 09:21
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BajenSvin 123

Martin.1972 trollar och vill bara berätta hur lågt stående varelser alla kat c är, ingenting att bry sig om.
Citera
2016-04-25, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajenSvin 123

De som är inblandade vet, nu vet vi att du inte är en huligan, isf är du en färsking. Fråga åsnan själv.
Citera
2016-04-25, 12:43
Medlem
Citat:
De som är inblandade vet, nu vet vi att du inte är en huligan, isf är du en färsking. Fråga åsnan själv.

Jag har varit med under samma period som Rakoschna och jag ställer mig samma fråga. Vem ska ha klippt honom man mot man?
Citera
2016-04-25, 13:06
Medlem
IWasBornSixtySixs avatar
Vilken typ av familjebakgrund har ni som är mest inbitna slagskämpar?

Mod - tycker denna fråga är 100% relevant om man försöker förstå sig på dessa fotbollsfirmor.
Citera
2016-04-25, 15:23
Medlem
Doodis avatar
Citat:

Du är ett uppenbart troll. Han var helt klart en av de tyngsta fighters på hela den svenska scenen, och nu håller han sig (vad jag vet) till MMA och brottning. Finns många videos av honom på youtube.

Hur många 1v1-box har det ens varit genom åren? Det har varit när det blivit för hetsigt på tangentborden, vad jag vet. Det man minns bäst är den när gardan(aik) drog upp en pepparspray istället för att ta fighten, är det det 1v1-boxet du menar på att RAKOSCHNA skulle ha fått pisk i?
Citera
2016-04-25, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Du är ett uppenbart troll. Han var helt klart en av de tyngsta fighters på hela den svenska scenen, och nu håller han sig (vad jag vet) till MMA och brottning. Finns många videos av honom på youtube.

Hur många 1v1-box har det ens varit genom åren? Det har varit när det blivit för hetsigt på tangentborden, vad jag vet. Det man minns bäst är den när gardan(aik) drog upp en pepparspray istället för att ta fighten, är det det 1v1-boxet du menar på att RAKOSCHNA skulle ha fått pisk i?

Vad är hans alias inom MMA om man vill kolla youtubeklipp?
Citera
2016-04-25, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.Gekko
Vad är hans alias inom MMA om man vill kolla youtubeklipp?

Du kan enkelt hitta han genom nåt så basic som google där han står med andra kgb snubbar.
Citera
2016-04-25, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Jag har varit med under samma period som Rakoschna och jag ställer mig samma fråga. Vem ska ha klippt honom man mot man?

Om du nu har varit med så bör du veta! Jag bor inte ens i Sthlms och hur fan kan jag veta? Jo för jag vet det.
Citera
2016-04-25, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi

Nej tyvärr! Men enligt bajen så har bajen aldrig torskat en enda fight samt med 20 pers jagat iväg 100 talet aik huliganer. Ni bajare är sorgliga typer.
Citera
2016-04-25, 20:19
Medlem
Man fattar ju hur ofta du själv åker på lite däng när du ser det som en omöjlighet för en riktigt duktig fajter att aldrig blivit riktigt nedslagen 1v1. Det finns fler än denna kille, och som slagits mot hårt motstånd, så visst är det ovanligt, men det existerar.

Din bittra jävla mupp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in