2016-04-14, 19:15
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handshake
Massagesalonger misstänks ha sålt 2000 sextjänster
Är det någon här som varit på ett ställe i uppland?
http://www.gp.se/nyheter/sverige/massagesalonger-misst%C3%A4nks-ha-s%C3%A5lt-2000-sextj%C3%A4nster-1.189794

Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Man blir ju lite nyfiken på hur dom räknat fram siffran 2400?

Citat:
Ursprungligen postat av Starobrno
800 specialinkallade polismän - beskyddare av svenska medborgares säkerhet - som alla erbjudits hålligång tre gånger = 2400. Utredningskostnad 14 % av vår statsbudget.
Tack polisen/åklagarna för att ni gjort mitt liv lite säkrare

Citat:
Ursprungligen postat av Silveriller
Tja de har ju först konstaterat att det erbjuds sexuella tjänster genom att skicka dit civilklädda polismän för massage. De har säkert också spanat på salongerna för att se hur många kunder de har per dag. Sen har de förhört massöserna (som aldrig verkar hålla tyst i dessa fall) som kanske berättat att de säljer sextjänster till ca hälften av kunderna.

Då skulle beräkningen kunna bli något som:
2 salonger. Öppet 7 dgr i veckan. 1 års tid ger 2x365 dagar.
6-7 kunder per salong och dag. 50% sexköp. => Totalt 2400 sexköp.
typ

De har naturligtvis inte varit där för massage 2400 gånger.

Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Det är samma tillvägagångssätt som för salongen polisen gjorde tillslag mot i Solna. Där gick man dock bet i åtalet för koppleri i tingsrätten.
Förmodligen går det att få tillgång till förundersökningen redan nu. Någon som vill mejla rätten och fråga?

För övrigt verkar det vara samma förhållanden som på många andra salonger där massöser inte har någon annan inkomst än den från massagen och bor i salongen. Det verkar väcka stor förvåning enligt artikeln.

Vänligen diskutera det i den här tråden i stället:

(FB) Koppleri på Thaimassage i Uppsala

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2016-04-15, 05:55
Medlem
BlueStars avatar
OT och tjafsande raderat.

/Mod
Citera
2016-04-15, 22:56
Medlem
Hej, hur hanterar man hygienen före ett besök?

Kommer man direkt från jobbet så har man ju varit vaken i 10 timmar och luktar både röv och piss.
Citera
2016-04-15, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butterfree

Kommer man direkt från jobbet så har man ju varit vaken i 10 timmar och luktar både röv och piss.

I thaimassageguiden kan du se vilka ställen som har dusch. Välj ett av dem. Ibland frågar massösen ifall du vill duscha före, annars kan du fråga om får låna duschen, det brukar uppskattas att man visar sig renlig 😊.
Det är skönt att duscha efteråt behandlingen också. Det är skönt att kunna duscha av sig oljan, och ibland även svett 😅😅😜. Ibland kam man få hjälp att tvåla in sig också 🙃
Citera
2016-04-16, 08:20
Medlem
Delta78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butterfree

Hur hanterar du din hygienen innan du går till tandläkaren?
Citera
2016-04-19, 16:07
Medlem
Efter många års njutfulla besök på massageställen i Sthlm, blir man ju lite nyfiken på hur långt "extratjänsterna" kan sträckas:

1) Flera gånger har jag varit med om att tjejen tagit satsen i munnen, men aldrig att hon svalt. Är det någon som har betalat extra för att tjejen ska svälja (har själv varit för blyg för att be tjejen göra det)?

2) 4-handsmassage har man ju varit med om några gånger. Men har någon varit med om det omvända? Har någon gått på TM med en polare att få vara med om att ge tjejen en trekant?
Citera
2016-04-22, 10:00
Medlem
B-types avatar
Ni som skriver här på FBforumet skriver ni på tmg också?
Citera
2016-04-22, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type

Jag har gjort det en gång. Jag pratade med tjejen om TMG. Hon hade öppnat sin salong nyligen och ville ha lite reklam. Massagen var toppen, så jag kände för ett ge henne ett omnämnande.
Citera
2016-04-22, 16:47
Medlem
berra77s avatar
Citat:

Har skrivit en gång och då på uppmaning av massösen och hon fick en välförtjänt 5:a i betyg
Citera
2016-04-22, 22:51
Medlem
Citat:

Har skrivit två gånger. En gång för att det var riktigt bra, den andra gången för att jag blev lurad på pengar.
Citera
2016-04-25, 13:45
Medlem
berra77s avatar
En salong som jag besökt för något år sedan säger sig nu endast erbjuda sportmassage.

Vad kan detta vara ?

Min sjuka hjärna tänkte genast; "hopp över hård ribba"
Citera
2016-04-25, 23:05
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berra77
En salong som jag besökt för något år sedan säger sig nu endast erbjuda sportmassage.

Vad kan detta vara ?

Min sjuka hjärna tänkte genast; "hopp över hård ribba"

Sportmassage= Avrunkningen går på tid. Massösen sitter med din kuk i ena handen och ett stoppur i den andra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in