Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-02, 10:09
  #1
Medlem
0174Affes avatar
Är det någon som är förvånad? Har alltid misstänkt att det förekommer sex mot betalning på dom flesta thaimassagen i Sverige. Någon som vet något om detta?
http://www.unt.se/uppland/uppsala/tv...i-4136381.aspx

--------------- ------------ --------------
Åtal: (FB) Koppleri på Thaimassage i Uppsala. Åtal väckt 16-04-14 // Mod
__________________
Senast redigerad av HusvagnSvensson 2016-04-14 kl. 19:40.
Citera
2016-03-02, 10:09
  #2
Moderator
blomvattnares avatar
Lite citat:

Citat:
Det var strax efter lunch som civilklädda poliser tog sig in i lokalen. I samband med razzian greps två kvinnor som fördes till polishuset. En av dem misstänks för grovt koppleri, den andra för medhjälp till grovt koppleri.

– Det rör sig om en större insats som förberetts under en längre tid. Vi har haft lokalen under uppsikt och bedrivit spaning, säger Christer Nordström, Uppsalapolisens presstalesperson.
Citera
2016-03-02, 10:21
  #3
Avstängd
Vostalikass avatar
Nä tror ingen är så förvånad. Därimot tror jag inte det förekommer på de flesta utan endast på vissa mindre seriösa.
Citera
2016-03-02, 10:31
  #4
Avstängd
Vilken addres? Vad kostar det?
Citera
2016-03-02, 11:09
  #5
Medlem
0174Affes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vostalikas
Nä tror ingen är så förvånad. Därimot tror jag inte det förekommer på de flesta utan endast på vissa mindre seriösa.

http://www.unt.se/uppland/uppsala/sj...x-4136533.aspx
Citera
2016-03-02, 11:19
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vostalikas
Nä tror ingen är så förvånad. Därimot tror jag inte det förekommer på de flesta utan endast på vissa mindre seriösa.

Njadu.
Citera
2016-03-02, 12:19
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vostalikas
Nä tror ingen är så förvånad. Därimot tror jag inte det förekommer på de flesta utan endast på vissa mindre seriösa.

Hmmmmm
Det är väl bara att läsa vissa trådar här på Flashback för att konstatera att det är mer regler än undantag med extra tjänster....
Citera
2016-03-02, 12:47
  #8
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vostalikas
Nä tror ingen är så förvånad. Därimot tror jag inte det förekommer på de flesta utan endast på vissa mindre seriösa.
Tvärtom. Det förekommer på de flesta men inte på de få seriösa. Otroligt att polisen lägger ner stora resurser att slå mot ett sånt här ställe medan man är helt impotent när det gäller det nyimporterade skräpet.
Citera
2016-03-02, 13:18
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Tvärtom. Det förekommer på de flesta men inte på de få seriösa. Otroligt att polisen lägger ner stora resurser att slå mot ett sånt här ställe medan man är helt impotent när det gäller det nyimporterade skräpet.
Det är något att ha i åtanke nästa gång man gör en anmälan som omedelbart läggs ner för att det saknas resurser att utreda.
Men lägga stora insatser på att spana på vuxna människors ömsesidiga överenskommelser, det går bra det. Om massösens hand rör kuken har det blivit ett högprioriterat brott. Stannar den fem centimeter därifrån så är det inget kriminellt. Även om talibanfeministerna nog gärna skulle förbjuda allt vad thaimassage heter.
Sweden: The Saudiarabia of feminism som Assange sade...
__________________
Senast redigerad av adolfhilter 2016-03-02 kl. 13:31.
Citera
2016-03-02, 13:24
  #10
Medlem
nån som vet vilken salong det handlar om?
Citera
2016-03-02, 16:25
  #11
Medlem
Sawadee thaimassage på vaksalagatan 36d

http://www.sawadeemassage.se
Citera
2016-03-02, 17:01
  #12
Medlem
Blir nästan lite skadeglad om det handlar om Sawadee. Har blivit dåligt bemött där, känns som att allt handlar om cash där. Har t o m blivit uppmanad att betala införskott.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback