2016-04-09, 22:22
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Oj vad kansligt det var harinne, inte trodde man att prositutionsfanatiker skulle vara de storsta humanisterna pa flashback.

Tja

De flesta kan faktiskt ha medkänsla och lite empati även om de är sexköpare!

Du verkar inte va den typen som besitter dessa egenskaper och jag hoppas du inte hittar nån "thaihora"
Citera
2016-04-09, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delta78
Ett tips är ju annars att du håller fast vid de salonger du hittar, som har det du känner dig nöjd med. Och inte håller på och letar efter om "gräset är grönare på andra sidan".
Tack för tipset, men nu råkar det vara så att det jag gillar är när jag inte vet hur det ska gå... Tänder extra på det. Så letar efter så många som möjligt som faller in på mina krav, hehe.
Är alltså helst ensam i salongen/rummet av uppenbara skäl. När på dygnet brukar ni gå dit för att försäkra er om att det inte är så mycket folk? Undvika lunchtid 11-13? undvika 16-18?
Citera
2016-04-09, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handshake
Tack för tipset, men nu råkar det vara så att det jag gillar är när jag inte vet hur det ska gå... Tänder extra på det. Så letar efter så många som möjligt som faller in på mina krav, hehe.
Är alltså helst ensam i salongen/rummet av uppenbara skäl. När på dygnet brukar ni gå dit för att försäkra er om att det inte är så mycket folk? Undvika lunchtid 11-13? undvika 16-18?
Jag tycker lunch tid på helger är bra tid ofta tomt
Citera
2016-04-10, 00:23
Medlem
Förresten, om det finns ett ställe som erbjuder "tantra-massage" på sin hemsida... Vad kan man förvänta sig? Förstår ju vad "tantra" brukar betyda Det brukar bara vara olje eller traditionell/thai om jag minns rätt.
Citera
2016-04-10, 08:47
Medlem
Citat:

VI går dit när det är ÖPPET,,,,,

vad jag vet finns inga "säkra" tider
Citera
2016-04-13, 20:53
Medlem
Nytt jobb. Ny ort. Sumpan...tips och trix?
Citera
2016-04-14, 15:21
Medlem
Massagesalonger misstänks ha sålt 2000 sextjänster
Är det någon här som varit på ett ställe i uppland?
http://www.gp.se/nyheter/sverige/massagesalonger-misst%C3%A4nks-ha-s%C3%A5lt-2000-sextj%C3%A4nster-1.189794
Citera
2016-04-14, 15:51
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Massagesalonger misstänks ha sålt 2000 sextjänster
Är det någon här som varit på ett ställe i uppland?
http://www.gp.se/nyheter/sverige/massagesalonger-misst%C3%A4nks-ha-s%C3%A5lt-2000-sextj%C3%A4nster-1.189794
Man blir ju lite nyfiken på hur dom räknat fram siffran 2400?
Citera
2016-04-14, 16:20
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
800 specialinkallade polismän - beskyddare av svenska medborgares säkerhet - som alla erbjudits hålligång tre gånger = 2400. Utredningskostnad 14 % av vår statsbudget.
Tack polisen/åklagarna för att ni gjort mitt liv lite säkrare
Citera
2016-04-14, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Tja de har ju först konstaterat att det erbjuds sexuella tjänster genom att skicka dit civilklädda polismän för massage. De har säkert också spanat på salongerna för att se hur många kunder de har per dag. Sen har de förhört massöserna (som aldrig verkar hålla tyst i dessa fall) som kanske berättat att de säljer sextjänster till ca hälften av kunderna.

Då skulle beräkningen kunna bli något som:
2 salonger. Öppet 7 dgr i veckan. 1 års tid ger 2x365 dagar.
6-7 kunder per salong och dag. 50% sexköp. => Totalt 2400 sexköp.
typ

De har naturligtvis inte varit där för massage 2400 gånger.
Citera
2016-04-14, 17:29
Medlem
RuneRusks avatar
Det är samma tillvägagångssätt som för salongen polisen gjorde tillslag mot i Solna. Där gick man dock bet i åtalet för koppleri i tingsrätten.
Förmodligen går det att få tillgång till förundersökningen redan nu. Någon som vill mejla rätten och fråga?

För övrigt verkar det vara samma förhållanden som på många andra salonger där massöser inte har någon annan inkomst än den från massagen och bor i salongen. Det verkar väcka stor förvåning enligt artikeln.
Citera
2016-04-14, 17:31
Medlem
Något som vet ett ställe i Sthlm med omnejd som erbjuder massage efter 20?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in