2017-01-25, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Var i vårt avlånga land sker detta?

I Stockholms innerstad.
Ska tilläggas att jag är runt 30, vältränad och skulle väl knappast påstå att jag är snygg, men ful är jag iallfall inte.
Citera
2017-01-26, 07:09
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klusterknull
I Stockholms innerstad.
Ska tilläggas att jag är runt 30, vältränad och skulle väl knappast påstå att jag är snygg, men ful är jag iallfall inte.
Så länge du är ren, luktar gott och inte uppför dig som ett psykfall eller polis så borde du blivit erbjuden både det ena och andra för länge sedan (framförallt i Stockholms innerstad).

Sedan följ de vanliga rekommendationerna, dvs klä av dig naken, lägg ballen i söderläge så hon kommer åt den när hon masserar insidan av låren, få ribba eller åtminstone nån form av erigerat läge vid vändning, fråga aldrig efter extratjänster och var inte för på (en del håller på stönar och svankar, vilket säkert bara ser töntigt ut) så kommer hon garanterat att fråga dig om vad du vill ha mer.

Och självklart, uppför dig vänligt, visa respekt osv, det har du lärt dig redan som liten.

Lycka till!
Citera
2017-01-26, 15:11
Medlem
ross11365s avatar
Citat:
I Stockholms innerstad.

Du måste skämta! 99% av alla salonger i Stockholm erbjuder extra.
Citera
2017-01-26, 22:21
Medlem
Citat:
Fattar inte hur ni gör som tydligen blir avrunkade på varenda salong ni besöker? Går på thaimassage 2-3 ggr i månaden och har inte fått en fråga om hj eller något sexuellt alls en enda gång. OBS går till olika ställen. Tycker det vore kul om det hände, tror inte det skulle bli affär iofs. Finns det någon speciell "kod" på salonger eller har jag missat något?

Citat:
Ursprungligen postat av Jonur
Jag var på mitt första thaimassagebesök idag, en liten salong i en källare med 3st tjejer som satt och väntade. En timmes jobb för 300 spänn tycker jag låter som att man räknar med sidoinkomster men hon var inte ens i närheten av att nudda kuken en enda gång. Hur betér ni er för att få extraservice? Eller är jag otålig och borde gå till flera innan jag yttrar mig?

Man man undrar ju om ni är troll som Fidelio69 skriver man behöver inte göra ett skit, snack om koder eller stöna osv... har aldrig behövts under min tid i djungeln. Har även haft kalsongerna på då massösen inte varit lockande för extratjänster, är för snäll för att vända i dörren Men det hjälper inte, kalsongerna tar de bara av, så åker man dit ändå
Citera
2017-01-27, 07:33
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Man man undrar ju om ni är troll som Fidelio69 skriver man behöver inte göra ett skit, snack om koder eller stöna osv... har aldrig behövts under min tid i djungeln. Har även haft kalsongerna på då massösen inte varit lockande för extratjänster, är för snäll för att vända i dörren Men det hjälper inte, kalsongerna tar de bara av, så åker man dit ändå
Med handen på hjärtat kan jag säga att jag i 9 falll av 10 fått BJ/BTB/FS av de tjejer jag velat ha det av på salongerna. Risken för att gå på ett ställe med snygga tjejer som inte ger extratjänster är så gott som obefintlig i innerstan.

Sedan har jag så klart fått tjejer som inte slår så högt på skalan som inte erbjuder något eller kanske bara en runk på sin höjd.

Och självklart har kuken ibland fått bestämma så jag råkat knulla nåt troll, men det blir så i en demokrati.

Lyckatill där ute!
Citera
2017-01-27, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Med handen på hjärtat kan jag säga att jag i 9 falll av 10 fått BJ/BTB/FS av de tjejer jag velat ha det av på salongerna. Risken för att gå på ett ställe med snygga tjejer som inte ger extratjänster är så gott som obefintlig i innerstan.

Sedan har jag så klart fått tjejer som inte slår så högt på skalan som inte erbjuder något eller kanske bara en runk på sin höjd.

Och självklart har kuken ibland fått bestämma så jag råkat knulla nåt troll, men det blir så i en demokrati.

Lyckatill där ute!

Instämmer
Citera
2017-01-27, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty

Har inte fått FS. Kan bero på mindre stad.
Men extra verkar nästan svårt att undvika, till och med på en salong som i sin text säger att om man frågar om sexuella handlingar så polisanmäls det.
Man kommer till salongen för att få massage, får någon ny. Man näckar behåller sista plagget på sig. När hon kommer in så swosh, där tog hon av dem, njut först prata om en stund, säger hon. Det vart lite mer än massage. Ibland blir det inte som man tänkt sig.
Citera
2017-01-27, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xldick
Har inte fått FS. Kan bero på mindre stad.
Men extra verkar nästan svårt att undvika, till och med på en salong som i sin text säger att om man frågar om sexuella handlingar så polisanmäls det.
Man kommer till salongen för att få massage, får någon ny. Man näckar behåller sista plagget på sig. När hon kommer in så swosh, där tog hon av dem, njut först prata om en stund, säger hon. Det vart lite mer än massage. Ibland blir det inte som man tänkt sig.

Du frågar inte själv om sexuella handlingar. Erbjudandet skall komma från kvinnan/tjejen.

Man ska inte ha för stora förväntningar. Ta det som kommer. Ibland blir man positivt överraskad, ibland inte.
Citera
2017-01-27, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Du frågar inte själv om sexuella handlingar. Erbjudandet skall komma från kvinnan/tjejen.

Man ska inte ha för stora förväntningar. Ta det som kommer. Ibland blir man positivt överraskad, ibland inte.
Alldeles riktigt, terapist bestämmer, man får acceptera det som bjuds, man kan då eventuellt fråga, men man ska acceptera det som bjuds då också, dem bestämmer, det kan också vara att sköter man sig så får man mera nästa gång.
Citera
2017-01-28, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xldick
Alldeles riktigt, terapist bestämmer, man får acceptera det som bjuds, man kan då eventuellt fråga, men man ska acceptera det som bjuds då också, dem bestämmer, det kan också vara att sköter man sig så får man mera nästa gång.

Tycker ni resonerar som byråkrater..inga regler utan undantag..ni får ha lite fingertopskänsla....När det gäller att fråga. Träffade en massös massor med gånger innan stämningen var rätt för fråga..Hon sken upp som en sol och gav den bästa lilla extran i min karriär...Var på tiden då det fanns endast 1/4 av alla dagens salonger/bordeller.
Citera
2017-01-28, 13:53
Medlem
Fick uppleva thai/oljemassage idag i en större stad i Gästrikland. Andra gången jag provar "lyckan". Blev inget HE på detta ställe heller.

Två frågor till er som hittat bra ställen, för att inte bryta mot recensionsförbudet:

- Om man besöker ett ställe där personer chillar i soffor och verkar ägna sig åt barnpassning utöver massage, kan man då anta att de inte kör med "extratjänster"?

- Massösen frågade mig om jag var ny, vad jag hette, var jag bodde etc. Hon ville gärna att jag återkom fler gånger. Kan det vara så att en massös avvaktar med erbjudanden till nya kunder som hon inte känner ännu?

Kram på er
Citera
2017-01-29, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borkaskogen
Fick uppleva thai/oljemassage idag i en större stad i Gästrikland. Andra gången jag provar "lyckan". Blev inget HE på detta ställe heller.

Två frågor till er som hittat bra ställen, för att inte bryta mot recensionsförbudet:

- Om man besöker ett ställe där personer chillar i soffor och verkar ägna sig åt barnpassning utöver massage, kan man då anta att de inte kör med "extratjänster"?

- Massösen frågade mig om jag var ny, vad jag hette, var jag bodde etc. Hon ville gärna att jag återkom fler gånger. Kan det vara så att en massös avvaktar med erbjudanden till nya kunder som hon inte känner ännu?

Kram på er

1. Nej.
2. Ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in