Citat:
Ursprungligen postat av
FuckThePolice
Det har gått bra än så länge, dock så var mdma ruset riktigt dåligt och det visste jag redan innan att kan hända då ssri tar bort mdma effekten.
Hur länga sitter fluoxetin i kroppen? Jag hade vela väntat tills det är helt ute ur kroppen innan jag tar E igen

Det kommer att ta minst 2 veckor att rensa ditt system från ssri, om inte 4 veckor.
Käkade svamp i början av året när jag gick på ssri,och fick ingen effekt alls,väntade en vecka och samma sak hände,jag väntade 2-3 veckor och käkade en stark dos (5g cubensis) och jag är ingen van trippare och fick fortfarande ingen effekt.
Så vänta 4 veckor få o med du har slutat med ssri'n sen hade jag hade rekommenderat dig att vänta minst 6 veckor och helst
3 månader för att uppleva full effekt av mdma.
Att ta mdma allt för ofta kan leda till depression,ångest,tappad matlust,sexlust o.s.v tills hjärnans glädjeämne nivåer återställts ( serotonin, dopamin och noradrenalin )
Sen kan du ta o slänga ssri giftet åt helvete
DET FUNKAR INTE
Mvh
Citat:
Ursprungligen postat av
Potifar2
Vet att andningsdepp är en risk vid blandning av opioid&benzo, men kan man ta en tablett Tramadol per dag mot svår (läs enorm)smärta under en veckas tid OCH samtidigt ta sin vanliga dagliga dos Ikto mot ångest eller ska jag skippa Ikton i en vecka? Kommer jag få iktoabstinens då? (ätit i ett halvår).
Nej
Tacksam för snabbt svar!!!!
En tablett tramadol kommer inte hjälpa mot din smärta om den är enorm.(Då 300mg är högsta)
Då är det bättre att införskaffa dig en starkare opioid eller till o med en opiat.
Men du behöver inte skippa ikton på så låg dos.