2016-04-25, 02:20
Medlem
T-L-Ks avatar
2000mg lyrica, 10mg alprazolam, 10 starköl och 8mg subutex. Har redan tagit allting. Ingen tolerans på benso eller subutex. Vill dö, borde jag dra på statoil och köpa folköl för att det ska bli farligt på riktigt? Annars kan det bli snaran om jag vaknar imorgon.
Citera
2016-04-25, 02:53
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThePolice
Lite försent nu dock, vi märker om några timmar om jag får Serotonergt syndrom eller inte
Ja,hoppas de går bra iallafall
Citera
2016-04-25, 02:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
2000mg lyrica, 10mg alprazolam, 10 starköl och 8mg subutex. Har redan tagit allting. Ingen tolerans på benso eller subutex. Vill dö, borde jag dra på statoil och köpa folköl för att det ska bli farligt på riktigt? Annars kan det bli snaran om jag vaknar imorgon.

112...Du kanske inte känner samma i morgon.
Det du har blandat utan tolerans är letalt, kom igen, prova att ge livet en till chans.
Det fixar du ....all pepp.
Citera
2016-04-25, 02:57
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Kom igen nu,2016 va året du skulle styra upp ditt liv inte avsluta de
Citera
2016-04-25, 03:29
Medlem
FuckThePolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Ja,hoppas de går bra iallafall

Det har gått bra än så länge, dock så var mdma ruset riktigt dåligt och det visste jag redan innan att kan hända då ssri tar bort mdma effekten.

Hur länga sitter fluoxetin i kroppen? Jag hade vela väntat tills det är helt ute ur kroppen innan jag tar E igen
Citera
2016-04-25, 08:38
Medlem
Vet att andningsdepp är en risk vid blandning av opioid&benzo, men kan man ta en tablett Tramadol per dag mot svår (läs enorm)smärta under en veckas tid OCH samtidigt ta sin vanliga dagliga dos Ikto mot ångest eller ska jag skippa Ikton i en vecka? Kommer jag få iktoabstinens då? (ätit i ett halvår).

Tacksam för snabbt svar!!!!
Senast redigerad av Potifar2 2016-04-25 kl. 08:47.
Citera
2016-04-25, 08:39
Medlem
Citat:

Nej, vaknar du idag ska du söka upp psykakuten och berätta om vad du gjorde kvällen innan och hur dina problem ser ut. Dina problem må vara många, men alla piller är en stor del i det hela och det finns hjälp att få mot sånt!
Citera
2016-04-25, 12:11
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThePolice
Det har gått bra än så länge, dock så var mdma ruset riktigt dåligt och det visste jag redan innan att kan hända då ssri tar bort mdma effekten.

Hur länga sitter fluoxetin i kroppen? Jag hade vela väntat tills det är helt ute ur kroppen innan jag tar E igen

Det kommer att ta minst 2 veckor att rensa ditt system från ssri, om inte 4 veckor.
Käkade svamp i början av året när jag gick på ssri,och fick ingen effekt alls,väntade en vecka och samma sak hände,jag väntade 2-3 veckor och käkade en stark dos (5g cubensis) och jag är ingen van trippare och fick fortfarande ingen effekt.
Så vänta 4 veckor få o med du har slutat med ssri'n sen hade jag hade rekommenderat dig att vänta minst 6 veckor och helst 3 månader för att uppleva full effekt av mdma.
Att ta mdma allt för ofta kan leda till depression,ångest,tappad matlust,sexlust o.s.v tills hjärnans glädjeämne nivåer återställts ( serotonin, dopamin och noradrenalin )
Sen kan du ta o slänga ssri giftet åt helvete DET FUNKAR INTE
Mvh
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Vet att andningsdepp är en risk vid blandning av opioid&benzo, men kan man ta en tablett Tramadol per dag mot svår (läs enorm)smärta under en veckas tid OCH samtidigt ta sin vanliga dagliga dos Ikto mot ångest eller ska jag skippa Ikton i en vecka? Kommer jag få iktoabstinens då? (ätit i ett halvår).
Nej
Tacksam för snabbt svar!!!!
En tablett tramadol kommer inte hjälpa mot din smärta om den är enorm.(Då 300mg är högsta)
Då är det bättre att införskaffa dig en starkare opioid eller till o med en opiat.
Men du behöver inte skippa ikton på så låg dos.
Citera
2016-04-25, 19:41
Medlem
poers avatar
Tja! Precis fått i mig 45 mg valium. Dum i huvudet som man är så insåg jag att jag har världens partyhelg framför mig. Kommer detta ens fungera? Kommer bli mycket alkohol pch långa dagar. Vill ej behöva oroa mig för 5-timmars luckor och sjuka upptåg helst. Är vanligtvis lugn och fin på fyllan. Svar hade verkligen uppskattats! Är alltså runt 72 timmar emellan de potentiella intagen.

Må väl!
Citera
2016-04-26, 20:18
Medlem
Har intagit 100 mg tramadol och 2 mg xanor, vet att det inte är farligt i sådanna doser men frågan är hur mycket till jag kan pressa i mig innan det finns risk att det blir farligt?
Citera
2016-04-26, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poer
Tja! Precis fått i mig 45 mg valium. Dum i huvudet som man är så insåg jag att jag har världens partyhelg framför mig. Kommer detta ens fungera? Kommer bli mycket alkohol pch långa dagar. Vill ej behöva oroa mig för 5-timmars luckor och sjuka upptåg helst. Är vanligtvis lugn och fin på fyllan. Svar hade verkligen uppskattats! Är alltså runt 72 timmar emellan de potentiella intagen.

Må väl!

Lugnt så länge du dricker som du är van vid.
Citera
2016-04-27, 04:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jantreiber
Har intagit 100 mg tramadol och 2 mg xanor, vet att det inte är farligt i sådanna doser men frågan är hur mycket till jag kan pressa i mig innan det finns risk att det blir farligt?
Det är ju fruktansvärt individuellt.
Men bensodiazepiner och opioder/opiater kan ju bli en letal kombination, och många personer har dukat under tack vare det.
Vart din personliga LD är kan ingen svara på.
Alkohol gör saken än värre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in