2016-04-18, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Inez hade tydligen en stressfraktur i foten

Hur ser du på din insats?

– Njae. det hade kunnat vara bättre. Jag hade ju en stressfraktur i min fot. Så, när jag kom dit så visste jag att jag inte var helt hundra, säger Inez till SVT.
– Jag gjorde så gott jag kunde. Jag tror att jag hade kunnat göra bättre om jag inte haft det.

http://www.svt.se/mastarnas-mastare/skadan-som-satte-stopp-for-inez-karlsson

Lustigt hon inte sade "i båda fötterna"...Hade varit mer likt Inez att säga..

Heidi bytte fot mellan omgångarna och det brukar väl dom flesta göra. Så förstår inte varför Inez inte valde att i omgång1 köra med sin friska fot o visa vad hon går för. Patetiska jävla undanflykter som om den om att "kunde inte fokusera" inte räckte

Kan någon förklara varför svt (som huvudnyhet på hemsidan) zoomar in benet på Inez som om man kunde "se" skadan..
Citera
2016-04-18, 11:17
Medlem
Skönt att Inez åkte ut. Pinsammaste karaktären i programmets historia.
Citera
2016-04-18, 14:06
Medlem
Nahasapeemapetilons avatar
Hahaha helvete vilken fitta alltså, "Jag sparar krafterna, kunde ha stått mycket längre" efter 90 grader och nu "Jag kunde inte fokusera, tänkte på min dotter" efter hon åkte ut i nattduellen. Jösses, såna vidriga människor gör mig illamående. Heja Heidi med anabola-käkarna!
Citera
2016-04-18, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Precis. Heidi verkar vara både tuff och snäll och trevlig. Det går ju liksom att kombinera.

Herregud vilken upphämtning man fick se i Heidis film. Vände något som såg ut att bli en garanterad förlust till vinst. Väldigt bra gjort.

Ja, en sådan armbrytningsupphämtning har vi inte sett sedan Stallones glansdagar på 80-talet i "Over the top". Förbannat starkt gjort.
Citera
2016-04-18, 19:50
Medlem
Inez dubbelmoral var lite intressant ändå, från första stunden har hon klagat på att björn & Heidi skall ha någon slagt pakt, och då björn utmanar Heidi så var det "skitigt" gjort. haha
Citera
2016-04-19, 07:58
Medlem
kostymnisses avatar
Känns skönt att Inez rök, det verkar jag ju minst sagt inte ensam om att tycka. T.o.m. min arma moder sa det i dagarna "Såg du det där Mästarnas Mästare? Hon som åkte ut förtjänade verkligen det, det var en otrevlig en". Tala om att inte vara uppskattad i något läger.

Det blir sannerligen en intressant fortsättning!
Citera
2016-04-19, 12:02
Avslutad
Förvånad över att ingen nämnt Inez tatuering vid/över kussimurran.
Vad var det för något?
Kan inte FB-detektiverna ta reda på det?
Såg skumt ut.

Gillar Eniro-killen, han är het.
Citera
2016-04-19, 12:27
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Förvånad över att ingen nämnt Inez tatuering vid/över kussimurran.
Vad var det för något?
Kan inte FB-detektiverna ta reda på det?
Såg skumt ut.

Gillar Eniro-killen, han är het.

Den sköne snubben kör Enduro.
Citera
2016-04-22, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ffsmarcusftw
Inez dubbelmoral var lite intressant ändå, från första stunden har hon klagat på att björn & Heidi skall ha någon slagt pakt, och då björn utmanar Heidi så var det "skitigt" gjort. haha

+ att hon klagade på att Ferry inta gav allt eller nåt liknande i första tävlingen så därför ville hon egentligen inte vara i hans lag, för att sedan själv bara ge upp i jägarvilan
Citera
2016-04-22, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Likväl tycker jag det är väldigt imponerande. Få som klarar att dra in såna summor till sin arbetsgivare.

Nåja, det handlar mest om att lyckas få rida bra hästar (vilket handlar om kontakter och att göra reklam för sig själv). När man lyckats med det kommer automatiskt fler erbjudanden. Det handlar väldigt lite om att vara en duktig ryttare. Fattar inte vad en jockey har att göra i programmet alls faktiskt. Tycker det hade varit tveksamt med en hopp/dressyr/ft-ryttare men där handlar det ju faktiskt om att kunna rida i alla fall.
Citera
2016-04-22, 22:54
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aergia
Tycker det hade varit tveksamt med en hopp/dressyr/ft-ryttare men där handlar det ju faktiskt om att kunna rida i alla fall.

Oavsett vem man väljer till programmet så blir det diskussion. Regelverket (om man kallar det så) känns ju inte heltäckande heller. Sen har vi inte heller tusentals före detta idrottsutövare ätt välja mellan.

Den här omgången känns inte särskilt engagerande. Det känns lite färglöst.
Citera
2016-04-23, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Oavsett vem man väljer till programmet så blir det diskussion. Regelverket (om man kallar det så) känns ju inte heltäckande heller. Sen har vi inte heller tusentals före detta idrottsutövare ätt välja mellan.

Den här omgången känns inte särskilt engagerande. Det känns lite färglöst.

Ja, givetvis. Men en jockey känns lite väl långt från programidén.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in