2016-04-20, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Har du provat att kontakta dom och beskriva problemen?
Jag har varit betalande medlem där i säkert tio år, helt utan problem.
Är det värt att vara betalande medlem där menar du? Det kostar alltså 20 usd i månaden och vad får man för det?
Citera
2016-04-20, 17:32
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatisnext
Är det värt att vara betalande medlem där menar du? Det kostar alltså 20 usd i månaden och vad får man för det?
PM-möjligheten främst + att jag vill supporta sajten.
Citera
2016-04-20, 17:51
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Enda sättet att nå dem är genom att först registrera sig som medlem och sedan posta på forumet.

Men det är just det som är problemet för mig, det går inte att kontakta dem då jag inte registrerat mig som medlem, även om jag har ett konto registrerat (och betalat subscription)

Jag har kollat spam-korgen, inget activationmail från dem där, jag har även registrerat en alternativ profil med en annan e-post för att se om det fungerade bättre där, får fortf. inget activation mail

se bilderna så förstår du:

http://postimg.org/image/tmtztaqqf/

http://postimg.org/image/fw3awb5xz/

Om du kan hjälpa mig och fråga å mina vägnar så vore jag ytterst tacksam!

Du har nog blandat begreppen lite här.....
Du måste vara reggad som medlem för att posta på forumen ja, men inte för att kontakta sajtägaren. Har du verkligen provat att använda "Contact us"?

Sen, så verkar det ju rimligt ok, eftersom du ser att du betalt för sajten.

Prova att ändra mailadressen en gång och sen tillbaka och se om du fått aktiveringsmail.
Annars, kontakta sajten enligt ovan.
Citera
2016-04-20, 22:07
Medlem
Hermann666s avatar
ISG är standardläsning när man gör research inför en resa. Jag finns där med samma nick som här.
Citera
2016-04-20, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Nu har jag registrerat ännu en till user med ett annat epostkonto och inte fått aktiveringsmail hur fan ska jag göra nu, jag kommer inte åt administratörerna på sidan och de har dragit 20usd redan
Det verkar vara helt manuell administration, så det är inte ovanligt att svar kan dröja en vecka.
Citera
2016-04-21, 01:43
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Du har nog blandat begreppen lite här.....
Du måste vara reggad som medlem för att posta på forumen ja, men inte för att kontakta sajtägaren. Har du verkligen provat att använda "Contact us"?

Tack, dumma mig såg inte detta , har kontaktat ägaren och hoppas på svar. Skriver hur det går.
Citera
2016-04-21, 06:40
Medlem
Hermann666s avatar
För den som har tid att läsa lite rekommenderar jag den här tråden på ISG av en kille som kallar sig IT Travel:

http://www.internationalsexguide.inf...l-Connoisseurs

Han har rest runt i Östeuropa i åratal i jobbet och har då raggat upp både amatörer och semi-proffs för längre träffar, ibland flera dagar, där hans specialitet är analsex. Finns en hel del berättelser med bilder i tråden om man hoppar lite bakåt i tråden.
Citera
2016-04-21, 17:16
Medlem
kato85s avatar
Mailade till admin och är nu inne, tusen tack killar!
Citera
2016-04-21, 17:28
Medlem
WordWarriors avatar
Jag är själv en "lurker" på ISG. Använder den, precis som många andra, som research inför resor.
Citera
2016-04-21, 20:48
Medlem
Jag läser emellanåt på ISG men det är mest för restips. Alltså hur man bäst tar sig till olika FKKs och andra tips gällande detta. Deras tips om tjejer inte så användbara alla gånger. Sen så pratas det alldeles för mycket om kyssar där. Har aldrig förstått den grejen; har haft utmärkta sessioner utan tungkyssar.

Flera tjejer ogillar att bli omskrivna där vilket kan vara bra för er att tänka på om ni inte vill göra någon tjej ni gillar sur. Vissa är ju rent tokiga; Dina berättade om en recension hon fått en gång. Han störde sig på att hennes bröst studsade när hon red honom. Hon undrade om det hade varit bättre för honom om hon täckt brösten med händerna?
Flera användare där har namngetts för mig som några som är ogillade. Jag kan nämna Sir*ioja och S*yzygies. Inte populära alls.
Citera
2016-04-21, 21:56
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
Jag läser emellanåt på ISG men det är mest för restips. Alltså hur man bäst tar sig till olika FKKs och andra tips gällande detta. Deras tips om tjejer inte så användbara alla gånger. Sen så pratas det alldeles för mycket om kyssar där. Har aldrig förstått den grejen; har haft utmärkta sessioner utan tungkyssar.

Flera tjejer ogillar att bli omskrivna där vilket kan vara bra för er att tänka på om ni inte vill göra någon tjej ni gillar sur. Vissa är ju rent tokiga; Dina berättade om en recension hon fått en gång. Han störde sig på att hennes bröst studsade när hon red honom. Hon undrade om det hade varit bättre för honom om hon täckt brösten med händerna?
Flera användare där har namngetts för mig som några som är ogillade. Jag kan nämna Sir*ioja och S*yzygies. Inte populära alls.

Ibland undrar jag hur mycket veteranerna på ISG spenderar på FKK:s. Sir*ioja till exempel är fransman från Paris som verkar spendera varenda weekend på klubbar i Tyskland.
Citera
2016-04-22, 12:36
Medlem
Ja, jag använder ISG ofta och post där. Mitt smeknamn är Guy93
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här