• 1
  • 2
2012-09-05, 21:06
Medlem
Antexs avatar
Just nu verkar siten ligga nere, eller så har jag bara problem.

Men annars.. brukar alla hänga även där ?

/Antex
Citera
2012-09-06, 06:40
Medlem
BlueStars avatar
Den fungerar för mig, men den är lite långsam för tillfället:

http://www.internationalsexguide.info/forum/

Kanske gör de några tekniska justeringar eller liknande som drar ned hastigheten lite, men det går i alla fall att se sajten.

/Medlemmen BlueStar

---------------

Tänk på regel 1.06. Det är förbjudet att sammankoppla medlemmar på Flashback med medlemmar på andra forum, såvida de inte själva skrivit här på Flashback vad deras användarnamn är på andra forum som t.ex. ISG. Frågor kring detta tas via PM, inte i tråden.

/Moderatorn BlueStar
Citera
2012-09-06, 21:24
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Just nu verkar siten ligga nere, eller så har jag bara problem.

Men annars.. brukar alla hänga även där ?

/Antex

ISG är värt ett besök varje dag. Jag skriver även kortare rapporter där efter de flesta av mina resor.

ISG har ofta väldigt mycket bra info. Artemis-tråden till exempel är den bästa jag hittat, även jämfört med tyska forum.
Forumet går lite upp och ner beroende på vem som är aktiv. Vill ni läsa rapporter av litterär klass sök upp Occultus rapporter från Palace från januari i år. Fantastiskt

F
Citera
2012-09-09, 20:47
Medlem
Jag har inte varit inne på senaste tiden, men jag använder ISG när jag gör research inför utlandsresor.
Citera
2012-09-12, 11:35
Medlem
meramans avatar
Läser å ISG ibland men är inte reggad som användare ännu. Fixar nog det framöver...
Citera
2012-09-13, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Läser å ISG ibland men är inte reggad som användare ännu. Fixar nog det framöver...
Rekommenderas!
Citera
2012-10-23, 14:26
Medlem
Jag tycker det är väldigt, väldigt mkt trams och off-topic på ISG. Moderatorerna verkar vara på semester för det mesta, forumen där info om platsen och dess tjejer spårar allt-som-oftast ur i tjafs om budget, mat, hotell, flyg, taxi, f*n o hans moster. Som grädde på moset så är sökfunktionen usel. Tidsödande och trist.

Men visst, har man väldigt gott om tid och ett extra-ordinärt tålamod så hittar man väl ett och annat guldkorn.
Senast redigerad av Passenger-X 2012-10-23 kl. 15:02.
Citera
2012-10-23, 16:01
Medlem
Kebabsugers avatar
tycker forumet är helt kebab

iofs inte medlem där, kanske ändras om man skapar konto där ??
störande med att senaste inlägg är överst i stället för längst ner och så
Citera
2012-10-23, 18:54
Medlem
Afrolovers avatar
Håller helt med om att ISG innehåller alldeles för mycket trams och OT för att vara värd att registrera sig på. Visar i mycket amerikanares brist på allmänbildning och kunskaper om världen.

Men som sagt ovan vid reseplanering är den bra om p g a ovanstående lite jobbig att använda.
Citera
2016-04-20, 08:36
Medlem
kato85s avatar
Reggade mig och betalade en subscription på 20usd men fick fan inget aktiveringsmail och när jag ska kolla bilderna så står det "only subscribed users can see the photo" när jag ska skriva till admin står det "you have to register a free user to be able to post reports in the forum"

Nu har jag registrerat ännu en till user med ett annat epostkonto och inte fått aktiveringsmail hur fan ska jag göra nu, jag kommer inte åt administratörerna på sidan och de har dragit 20usd redan

går ju varken att registrera free account eller subsciption, men jag har betalat de 20usd och det står jag har en valid subscription i ett år
lurendrejare!
Citera
2016-04-20, 14:52
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Reggade mig och betalade en subscription på 20usd men fick fan inget aktiveringsmail och när jag ska kolla bilderna så står det "only subscribed users can see the photo" när jag ska skriva till admin står det "you have to register a free user to be able to post reports in the forum"

Nu har jag registrerat ännu en till user med ett annat epostkonto och inte fått aktiveringsmail hur fan ska jag göra nu, jag kommer inte åt administratörerna på sidan och de har dragit 20usd redan

går ju varken att registrera free account eller subsciption, men jag har betalat de 20usd och det står jag har en valid subscription i ett år
lurendrejare!

Har du provat att kontakta dom och beskriva problemen?
Jag har varit betalande medlem där i säkert tio år, helt utan problem.
Citera
2016-04-20, 16:51
Medlem
kato85s avatar
Enda sättet att nå dem är genom att först registrera sig som medlem och sedan posta på forumet.

Men det är just det som är problemet för mig, det går inte att kontakta dem då jag inte registrerat mig som medlem, även om jag har ett konto registrerat (och betalat subscription)

Jag har kollat spam-korgen, inget activationmail från dem där, jag har även registrerat en alternativ profil med en annan e-post för att se om det fungerade bättre där, får fortf. inget activation mail

se bilderna så förstår du:

http://postimg.org/image/tmtztaqqf/

http://postimg.org/image/fw3awb5xz/

Om du kan hjälpa mig och fråga å mina vägnar så vore jag ytterst tacksam!
Senast redigerad av kato85 2016-04-20 kl. 16:54.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in