Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-19, 19:13
  #1
Avstängd
jag vill presentera en metod här,

Judarna har infiltrerat Sveriges alla institutioner och använder nu dem för att förinta Sverige. Tragiskt. Hur gjorde de? De infiltrerade, i hemlighet. Om det skapas en svensk grupp som sätter sig i olika maktpositioner och som kan agera samordnat har vi en motkraft. Judarna är misstänksamma och de kommer inte flytta på sig men det är iaf värt ett försök. Det judiska nätverket skiter fullständigt i demokrati. Det betyder att även om t.ex. nordfront vann ett val skulle alla maktinstitutioner agera i samklang i judarnas intresse. Det gäller även militären och media. Detta pågår i detta nu i USA där det sionistiska nätverket agerar helt självständigt från presidenten. Det finns t.o.m. enheter i militären som gör vad de vill i Israels intresse.

Det måste skapas en ny svensk elit som bryr sig om svensk civilisation och vet att demokrati är på låtsas. Bara denna elit kan ta tillbaka Sverige. I värsta fall får vi skapa en hemlig underrättelsetjänst som kartlägger judarna och dödar dem och så kan vi börja ta över maktpositioner i samhället.


Vad tror ni? Har ni egna idéer? Judarna förintar Sveriges civilisation.
Citera
2016-04-19, 20:09
  #2
Medlem
.PennyWise.s avatar
Vart har du fått all den här informationen ifrån?
Citera
2016-04-19, 21:23
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sten789
jag vill presentera en metod här,

Judarna har infiltrerat Sveriges alla institutioner och använder nu dem för att förinta Sverige. Tragiskt. Hur gjorde de? De infiltrerade, i hemlighet. Om det skapas en svensk grupp som sätter sig i olika maktpositioner och som kan agera samordnat har vi en motkraft. Judarna är misstänksamma och de kommer inte flytta på sig men det är iaf värt ett försök. Det judiska nätverket skiter fullständigt i demokrati. Det betyder att även om t.ex. nordfront vann ett val skulle alla maktinstitutioner agera i samklang i judarnas intresse. Det gäller även militären och media. Detta pågår i detta nu i USA där det sionistiska nätverket agerar helt självständigt från presidenten. Det finns t.o.m. enheter i militären som gör vad de vill i Israels intresse.

Det måste skapas en ny svensk elit som bryr sig om svensk civilisation och vet att demokrati är på låtsas. Bara denna elit kan ta tillbaka Sverige. I värsta fall får vi skapa en hemlig underrättelsetjänst som kartlägger judarna och dödar dem och så kan vi börja ta över maktpositioner i samhället.


Vad tror ni? Har ni egna idéer? Judarna förintar Sveriges civilisation.

Har vi? Vart kan jag ta del av detta unika tillfälle? Jag har alltid fått kämpa för att få komma någonstans i det här samhället även fast jag har ett väldigt judiskt namn, inte gått före i kön eller fått åka någon gräddfil. Hårt slit från botten.
Citera
2016-04-19, 22:16
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sten789
jag vill presentera en metod här,

Judarna har infiltrerat Sveriges alla institutioner och använder nu dem för att förinta Sverige.

Lust att pränta ned några rader med text som bevisar det?


Citat:
Ursprungligen postat av sten789
Om det skapas en svensk grupp som sätter sig i olika maktpositioner och som kan agera samordnat har vi en motkraft.


Du föreslår alltså att vi i hemlighet bör konspirera mot det svenska folket och medvetet sabotera demokratin, missbruka vår makt och samtidigt bedra alla som röstat på oss, och detta innan du ens bevisat behovet.


Citat:
Ursprungligen postat av sten789
Vad tror ni?

Jag tror att du är från IS och är här för att så misstro inom den Svenska demokratin så att du och din grupp enklare kan begå terrordåd här.
Citera
2016-04-20, 02:13
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av .PennyWise.
Vart har du fått all den här informationen ifrån?

Intresserad av politik. Om du är ny kan du börja med david duke, han sammanfattar det bra. Sen kan du lyssna på/läsa eustace mullins. Börja där.
Citera
2016-04-20, 02:15
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bevakasha
Har vi? Vart kan jag ta del av detta unika tillfälle? Jag har alltid fått kämpa för att få komma någonstans i det här samhället även fast jag har ett väldigt judiskt namn, inte gått före i kön eller fått åka någon gräddfil. Hårt slit från botten.

vilket tillfälle? judar dyrkar djävulen och vill förinta Sverige. Er religion säger åt er att förinta alla civilisationer och förslava alla.
Citera
2016-04-20, 02:45
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sten789
judejävel som tar saker ur sitt sammanhang.


Vilket sammanhang?
Det enda du presenterat hittills är beskyllningar.
Beskyllningar är inte sammanhang. Beskyllningar är teser.


Citat:
Ursprungligen postat av sten789
Beviset är att svensk civilisation håller på att förintas och att varenda myndighet och inrättning jobbar mot Sveriges förintelse. Judarna har infiltrerat ALLT!

Att Svensk civilisation är på väg mot en paradigm där de Sekulära ställs mot de Troende har varit ett välkänt faktum för alla nördar (Je Suis Nerd!) sedan 2011. Det är hur du kopplar detta till Judarna som är den mest aktuella frågeställningen?


Citat:
Ursprungligen postat av sten789
Demokrati är på låtsas skrev jag,

Kvar för dig är att belägga detta påstående.


Citat:
Ursprungligen postat av sten789
Alla partier har infiltrerats av judar och styrs från bankerna och synagogorna.

Intressanta observationer. Hur kom du fram till dessa?


Citat:
Ursprungligen postat av sten789
IS = ISrael.

"sten789" enligt numerologisk tabell är = 1+2+5+5+7+8+9 = 55
Du anser med andra ord att du är Jesus, i och med ditt namnval och din numerologiska namnsekvens.

55 står för kristusmedvetande, och inga av dina inlägg har hittills påtalat ett sådant, varpå min enda slutsats kan bli att du är en infiltratör under kommando för Illuminati. IS är Illuminatis påfrund, och du jobbar för närvarande med att ta deras falseflag framåt.

Ta din soldyrkande skitkarma och dra åt HELVETE är du snäll! Denna tråd ÄGS av Luminary = 11.


Citat:
Ursprungligen postat av sten789
Judarna försöker infiltrera islam. infiltration är judarnas huvudmetod.

Den enda infiltration jag lyckats avmaska än så länge är Din.



Lämna bevis för dina anklagelser för helvete!!!!
__________________
Senast redigerad av FlamsTrams 2016-04-20 kl. 02:49.
Citera
2016-04-20, 07:11
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sten789
Det måste skapas en ny svensk elit som bryr sig om svensk civilisation och vet att demokrati är på låtsas.
Vi kan väl kalla den svenska specialstyrkan. Förkortningen blir så passande för vad du vill åstadkomma
Citera
2016-04-20, 10:27
  #9
Medlem
.PennyWise.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten789
Intresserad av politik. Om du är ny kan du börja med david duke, han sammanfattar det bra. Sen kan du lyssna på/läsa eustace mullins. Börja där.

David Duke? Känner igen det namnet...

Är det inte han som pratar om "Ödlefolket/The Lizard Men", "NWO" och "Wrathschilds among the Rothchilds"?
Citera
2016-04-20, 11:13
  #10
Avstängd
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten789
jag vill presentera en metod här,

Judarna har infiltrerat Sveriges alla institutioner och använder nu dem för att förinta Sverige. Tragiskt. Hur gjorde de? De infiltrerade, i hemlighet. Om det skapas en svensk grupp som sätter sig i olika maktpositioner och som kan agera samordnat har vi en motkraft. Judarna är misstänksamma och de kommer inte flytta på sig men det är iaf värt ett försök. Det judiska nätverket skiter fullständigt i demokrati. Det betyder att även om t.ex. nordfront vann ett val skulle alla maktinstitutioner agera i samklang i judarnas intresse. Det gäller även militären och media. Detta pågår i detta nu i USA där det sionistiska nätverket agerar helt självständigt från presidenten. Det finns t.o.m. enheter i militären som gör vad de vill i Israels intresse.

Det måste skapas en ny svensk elit som bryr sig om svensk civilisation och vet att demokrati är på låtsas. Bara denna elit kan ta tillbaka Sverige. I värsta fall får vi skapa en hemlig underrättelsetjänst som kartlägger judarna och dödar dem och så kan vi börja ta över maktpositioner i samhället.


Vad tror ni? Har ni egna idéer? Judarna förintar Sveriges civilisation.


Det fanns en tid innan jag vaknade som jag kanske skulle skrivit lika hätska utfall som många andra här i tråden gjort. När man väl vaknat och börjat titta på vad som sker i vår omvärld, i världspolitiken, i USA, i Israel i Tyskland osv men också i Sverige så uppstår många frågor. Att fördjupa sig och söka information är att ta det röda pillret. Alla kommer inte göra det. Gå inte i polemik med de som tar det blå, sten789.

Igår såg jag "Netanyahu War". Det var ytterligare en pusselbit som föll på plats. Netanyahu beteende i programmet var skrämmande.
http://www.svt.se/dokument-utifran/netanyahus-krig

Personligen har jag senaste åren flackat mycket i mitt sökande och bitvis har jag varit inne på fel spår eller dragit fel slutsatser. Då har jag fått backa och försökt komma rätt igen. Jag har kommit till insikten att det är inte judar som är problemet utan sionismen.

Jag skulle nog vilja säga att judar förhåller sig till sionismen som muslimer förhåller sig till islamismen. Alla judar och muslimer är verkligen inte dåliga människor eller radikala, men det är trots allt en väldigt stor del som i tysthet tillåter eller kanske till och med stödjer de radikala elementen i sina respektive ideologiska/politiska toppar.

För dem som ännu inte vaknat vill jag rekommendera att sätta sig in i kulturmarxism, frankfurtskolan, zionismen, ryska revolutionen osv.

Om det skulle visa sig att "förintelsen" aldrig ägt rum som den lärts ut i skolan, att 6 miljoner judar gasades och kremerades under andra världskriget, skulle det ändra din syn på historia och politik? Med alla massmord och folkmord som skett under 1900-talet, varför är förintelsen den enda som det är så laddat att ställa frågor om?
Citera
2016-04-20, 15:01
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FlamsTrams
Vilket sammanhang?
Det enda du presenterat hittills är beskyllningar.
Beskyllningar är inte sammanhang. Beskyllningar är teser.




Att Svensk civilisation är på väg mot en paradigm där de Sekulära ställs mot de Troende har varit ett välkänt faktum för alla nördar (Je Suis Nerd!) sedan 2011. Det är hur du kopplar detta till Judarna som är den mest aktuella frågeställningen?




Kvar för dig är att belägga detta påstående.




Intressanta observationer. Hur kom du fram till dessa?




"sten789" enligt numerologisk tabell är = 1+2+5+5+7+8+9 = 55
Du anser med andra ord att du är Jesus, i och med ditt namnval och din numerologiska namnsekvens.

55 står för kristusmedvetande, och inga av dina inlägg har hittills påtalat ett sådant, varpå min enda slutsats kan bli att du är en infiltratör under kommando för Illuminati. IS är Illuminatis påfrund, och du jobbar för närvarande med att ta deras falseflag framåt.

Ta din soldyrkande skitkarma och dra åt HELVETE är du snäll! Denna tråd ÄGS av Luminary = 11.




Den enda infiltration jag lyckats avmaska än så länge är Din.



Lämna bevis för dina anklagelser för helvete!!!!

judejävel, här har du lite bevis:

här berättar en fd jude om att synagogor är en politisk institution:

https://www.youtube.com/watch?v=ZAXiqIOTl6Q


Svensk civilisation = svenska folket + folkets land + vad de bygger. ALLT i Sverige går idag ut på att förinta detta. Inga gränser, inget folk, ge bort allt som byggts, ingenting. Varför är det så här? Judarna har infiltrerat Sverige och förintar det inifrån:

https://www.youtube.com/watch?v=99VjCqtRiA0

Annie Lööf = jude


I mellanöstern krigar de om byar och vägar och kontroll över bergstoppar och landområden. I Sverige ger man bort hela landet. Man t.o.m. betalar för att andra ska ta det! Det är inte svenskar utan judar som gör det.
Citera
2016-04-20, 15:06
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Vi kan väl kalla den svenska specialstyrkan. Förkortningen blir så passande för vad du vill åstadkomma

det handlar om svensk civilisation. "svenskar för svensk civilisation". Svenska rasen kommer överleva, det finns miljoner svenskar. Men civilisationen är på väg att förintas. Av judarna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback