Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-20, 16:52
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sten789
det är ett kristet kors på svenska flaggan, är du en till judejävel eller?


Du skrev i ditt första inlägg att du skulle presentera en metod, men det blev inte någon metodik utan ilskna utfall mot Judar. - Vilken metod avser du att förklara.

Det märks i dina texter att du besitter ett riktigt Judehat och undrar vad det kommer ifrån ?

Jag har bott och arbetat i Göteborg,Stockholm,Malmö och några småstäder och jag kan inte komma ihåg att jag till vardags blivit förbannad på Judar, människor ja, olika etniciteter men explicit Judar nej.

Mest tydligt var när jag var i London och bodde en liten bit utanför centrum (kan varit Tottenham eller Chelse) där vimlade det av svartklädda män med lockigt hår på sidorna med svar hatt, de såg i mina ögon alla exakt lika dana ut.
Men jag blev inte förbannad tyckte mest synd om dem, tänk när man ska välja klädsel och det alltid blir samma som igår.

Sen har jag hört (obs vet inte) att judar är smarta, det kan bero på att föräldrarna ställer höga krav på barnens skolgång och resultat. OM det är sant så är det inte otroligt att flera judar får relativt höga betyg.

Sen har jag hört (obs vet inte) att sådana som du som har ett genuint judehat är arga men som bor utanför de större städerna, och det är skönt om man är missnöjd att kunna rikta den mot en fiende och att felet inte ligger hos en själv.

Tycker jag om judar, jag vet inte för det har aldrig mött mig som ett problem som beror på judar, däremot av skyr jag Judarnas aktioner mot Palistiner och Palistiners aktioner mot Judar.

- Så var vad det för metod du skulle visa oss

PS innan du kallar mig Judesvin jag är så svensk på både min mor och min fars sida så det är löjligt, så du får hitta något annat epitet.
Citera
2016-04-20, 17:10
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Du skrev i ditt första inlägg att du skulle presentera en metod, men det blev inte någon metodik utan ilskna utfall mot Judar. - Vilken metod avser du att förklara.

Det märks i dina texter att du besitter ett riktigt Judehat och undrar vad det kommer ifrån ?

Jag har bott och arbetat i Göteborg,Stockholm,Malmö och några småstäder och jag kan inte komma ihåg att jag till vardags blivit förbannad på Judar, människor ja, olika etniciteter men explicit Judar nej.

Mest tydligt var när jag var i London och bodde en liten bit utanför centrum (kan varit Tottenham eller Chelse) där vimlade det av svartklädda män med lockigt hår på sidorna med svar hatt, de såg i mina ögon alla exakt lika dana ut.
Men jag blev inte förbannad tyckte mest synd om dem, tänk när man ska välja klädsel och det alltid blir samma som igår.

Sen har jag hört (obs vet inte) att judar är smarta, det kan bero på att föräldrarna ställer höga krav på barnens skolgång och resultat. OM det är sant så är det inte otroligt att flera judar får relativt höga betyg.

Sen har jag hört (obs vet inte) att sådana som du som har ett genuint judehat är arga men som bor utanför de större städerna, och det är skönt om man är missnöjd att kunna rikta den mot en fiende och att felet inte ligger hos en själv.

Tycker jag om judar, jag vet inte för det har aldrig mött mig som ett problem som beror på judar, däremot av skyr jag Judarnas aktioner mot Palistiner och Palistiners aktioner mot Judar.

- Så var vad det för metod du skulle visa oss

PS innan du kallar mig Judesvin jag är så svensk på både min mor och min fars sida så det är löjligt, så du får hitta något annat epitet.

Tror inte riktigt det är den sortens judar TS pratar om utan snarare om tex Bonniers och människor inom bankväsendet som trycker på för att Sverige och Europa ska bli "mångkulturellt"(läs splittrat).

ont: Så tror jag tyvärr det svenska folket är för dåligt organiserade för att lyckas ta tillbaka landet. Det skulle behövas krig och/eller att folk verkligen insåg hur illa det blir med mångkulturella samhällen för att en förändring skulle ske.
Det bästa vi kan hoppas på är att Amerika lyckas jaga ut sina sionister ur FED och liknande.
__________________
Senast redigerad av Risig 2016-04-20 kl. 17:22.
Citera
2016-04-20, 17:31
  #15
Medlem
Om nån undrar över judarnas makt i Sverige så ta och slå på svt;s morgonprogram, där blir man straxt spyfärdig, inte en ljushårig människa så långt ögat når, fan, vi är väl ändå i Sverige. Och är det nån bok, film, eller människa det ska pushas för, så nog fan är det nån svarthårig och brunögd, rent bedrövligt.
Citera
2016-04-20, 17:34
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Risig
Tror inte riktigt det är den sortens judar TS pratar om utan snarare om tex Bonniers och människor inom bankväsendet som trycker på för att Sverige och Europa ska bli "mångkulturellt"(läs splittrat).

ont: Så tror jag tyvärr det svenska folket är för dåligt organiserade för att lyckas ta tillbaka landet. Det skulle behövas krig och/eller att folk verkligen insåg hur illa det blir med mångkulturella samhällen för att en förändring skulle ske.
Det bästa vi kan hoppas på är att Amerika lyckas jaga ut sina sionister ur FED och liknande.


Då kan vi fråga Sten 789 ogillar du alla Judar eller bara Judiska eliten.
Citera
2016-04-20, 17:37
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sten789
judejävel, här har du lite bevis:
här berättar en fd jude om att synagogor är en politisk institution:
https://www.youtube.com/watch?v=ZAXiqIOTl6Q

Fråga 1: Hur vet jag att videon är autentisk
Fråga 2: Hur vet du det?
Fråga 3: Hur för man en textbaserad debatt med dig om man inte kan spela upp videos på sin dator?



Citat:
Ursprungligen postat av sten789
Svensk civilisation = svenska folket + folkets land + vad de bygger. ALLT i Sverige går idag ut på att förinta detta.

Ja du har sagt det flera gånger redan. Jag väntar fortfarande på belägg och utveckling av ditt argument där, men börjar inse att jag troligtvis hade fått betydligt mer intellektuella svar om jag helt enkelt bara tar och frågar närmsta 3-åring istället.


Citat:
Ursprungligen postat av sten789
https://www.youSUCK.com/watch?v=99VjCqtRiA0

Åh mera film. Så förvånande...


Mina damer och herrar, här har vi alltså en kille som föredrar att ställa en TV där hans mun normalt skall vara.
JÄVLA ROBOT!
Citera
2016-04-20, 17:49
  #18
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kesobonde
Om nån undrar över judarnas makt i Sverige så ta och slå på svt;s morgonprogram, där blir man straxt spyfärdig, inte en ljushårig människa så långt ögat når, fan, vi är väl ändå i Sverige. Och är det nån bok, film, eller människa det ska pushas för, så nog fan är det nån svarthårig och brunögd, rent bedrövligt.

Kallar du Micke Leijnegard, Alexander Norén, Marianne Rundström, Cecilia Gralde och Claes Elfsberg för utlänningar?
Citera
2016-04-20, 17:50
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kesobonde
Om nån undrar över judarnas makt i Sverige så ta och slå på svt;s morgonprogram, där blir man straxt spyfärdig, inte en ljushårig människa så långt ögat når, fan, vi är väl ändå i Sverige. Och är det nån bok, film, eller människa det ska pushas för, så nog fan är det nån svarthårig och brunögd, rent bedrövligt.

Jag fattar inte argumentet, är det judar som är programledare eller tillsätter judar utländska programledare.

Jag tycker själv att morgonnyheterna speglar hur det ser ut i övriga Sverige, kvinnor och män kjusa och mörka. Mitt problem är att jag är koncentrerad på vad de sänder för nyheter inte så mycket vem som säger.
Citera
2016-04-20, 18:11
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Jag fattar inte argumentet, är det judar som är programledare eller tillsätter judar utländska programledare.

Jag tycker själv att morgonnyheterna speglar hur det ser ut i övriga Sverige, kvinnor och män kjusa och mörka. Mitt problem är att jag är koncentrerad på vad de sänder för nyheter inte så mycket vem som säger.

Menar bara att avsaknaden av etniska svenskar i morgonrutan inte på något sätt speglar verkligheten där vi faktiskt är i majoritet. Och " nyheterna ", samma gamla negationer om migranter, hbtq, diverse olika feministaktioner, man får ingen bra start på dan direkt.
Citera
2016-04-20, 18:16
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Kallar du Micke Leijnegard, Alexander Norén, Marianne Rundström, Cecilia Gralde och Claes Elfsberg för utlänningar?

Känner ju till Rundström och Elfsberg, så där fick du mig, dem andra vet jag inte hur de ser ut. Men du vet säkert vad jag menar, eller inte.
Citera
2016-04-20, 18:36
  #22
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kesobonde
Känner ju till Rundström och Elfsberg, så där fick du mig, dem andra vet jag inte hur de ser ut. Men du vet säkert vad jag menar, eller inte.

Nej, jag vet inte vad du menar? Gralde är nyhetsankare deluxe och Norén nyhetsankare ordinär. Leijnegard är väl en av Sveriges 10 populäraste programledare, kör bla Mästarnas Mästare, uppvuxen i fattig, djupt kristen, miljö i Västerbottens inland.
Kamma dig.
Citera
2016-04-20, 19:18
  #23
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Du skrev i ditt första inlägg att du skulle presentera en metod, men det blev inte någon metodik utan ilskna utfall mot Judar. - Vilken metod avser du att förklara.

Det märks i dina texter att du besitter ett riktigt Judehat och undrar vad det kommer ifrån ?

Jag har bott och arbetat i Göteborg,Stockholm,Malmö och några småstäder och jag kan inte komma ihåg att jag till vardags blivit förbannad på Judar, människor ja, olika etniciteter men explicit Judar nej.

Mest tydligt var när jag var i London och bodde en liten bit utanför centrum (kan varit Tottenham eller Chelse) där vimlade det av svartklädda män med lockigt hår på sidorna med svar hatt, de såg i mina ögon alla exakt lika dana ut.
Men jag blev inte förbannad tyckte mest synd om dem, tänk när man ska välja klädsel och det alltid blir samma som igår.

Sen har jag hört (obs vet inte) att judar är smarta, det kan bero på att föräldrarna ställer höga krav på barnens skolgång och resultat. OM det är sant så är det inte otroligt att flera judar får relativt höga betyg.

Sen har jag hört (obs vet inte) att sådana som du som har ett genuint judehat är arga men som bor utanför de större städerna, och det är skönt om man är missnöjd att kunna rikta den mot en fiende och att felet inte ligger hos en själv.

Tycker jag om judar, jag vet inte för det har aldrig mött mig som ett problem som beror på judar, däremot av skyr jag Judarnas aktioner mot Palistiner och Palistiners aktioner mot Judar.

- Så var vad det för metod du skulle visa oss

PS innan du kallar mig Judesvin jag är så svensk på både min mor och min fars sida så det är löjligt, så du får hitta något annat epitet.

Läste du mitt inlägg och läste om det jag rekommenderade för att vidga vyerna lite.

Titta på vad tex Bonnier äger. http://www.bonnier.se/foretag-varumarken/

Ponera att du exponeras för förintelsen och judeförföljelsen i TV, dagstidningar, skönlitteratur, filmer, dokumentärer osv. Från alla möjliga håll i din vardag matas du med den bild de vill förmedla. Samtidigt om du börjar ställa frågor får du genast nazist och rasiststämpeln slängd efter dig. Det och foliehattar. Varför får man inte ställa kritiska frågor om just förintelsen. Redan nu har ju flera "sanningar" som lärdes ut i skolan och efteråt avslöjats som lögner, tvål gjorda av judefett, lampskärmar av judehud, förkrympta huvud, förfalskade bilder inifrån koncentrationslägren. Hur skulle din bild av historien och politik förändras om en sådan sak som förintelsen inte vara sann eller snarare innehöll väldigt mycket lögner och resten kraftigt vinklat. Skulle inte du då börja fundera på vad mer är det som jag har hållit för sanning i alla år som inte stämmer?

En annan sak du kan fundera över är varför judar blivit utkastade ur 200 länder på 2000 år. Varför ville inga västländer ta emot judar som skulle deporteras?

Judar styr Hollywood, Wall Street, Vita Huset osv. USA ger enorma bidrag till Israels krigsindustri. Varför då? Vad har Rotschild för koppling till FN? Hur påverkar Rotschild Bilderberggruppen? Varför åker många svenska politiker och finansmän på Bilderbergmöten? Vad avhandlas där och varför är dessa möten inte transparenta? Hur kan vi acceptera att våra folkvalda befinner sig i dessa sammanhang?

Har du sett den här listan?
https://judarisverige.wordpress.com

Har du läst om Robert Aschberg https://sv.wikipedia.org/wiki/Robert_Aschberg och hans farfar Olof Aschberg? https://sv.wikipedia.org/wiki/Olof_Aschberg
Citera
2016-04-20, 19:20
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Nej, jag vet inte vad du menar? Gralde är nyhetsankare deluxe och Norén nyhetsankare ordinär. Leijnegard är väl en av Sveriges 10 populäraste programledare, kör bla Mästarnas Mästare, uppvuxen i fattig, djupt kristen, miljö i Västerbottens inland.
Kamma dig.

Tycker nog ändå inte att det motiverar överrepresentationen av svarthåriga och brunögda, som det såg ut i morse vid 6-tiden på burken t ex. Man kan ju tro att landet blivit invaderat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback