2016-04-18, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Blev Haga klar för Örebro eller väntar han till efter VM?

Madhawk har upprepat ett flertal gånger att han ska hit så han verkar vara säker. Örebro har presskonferens den 27:e så jag räknar med att han presenteras då tillsammans med dem övriga sex spelare som sägs vara klara.
Citera
2016-04-18, 10:15
Norsk landslagsman uppges vara nära Leksand.

http://www.dt.se/ishockey/hockeyalls...spel-i-leksand

Spännande.
Citera
2016-04-18, 11:25
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiimaKooma
Juuso Ikonen ryktas vara på väg till Sverige, även Julius Junttila lär ha fått många erbjudanden från Sverige. Osäkert vilka lag.

Junttila verkar vara klar för Luleå. Även Rhett R ska vara nära.
Citera
2016-04-18, 11:58
Medlem
Jaha, då får vi se om Matt Andersson är klar för Luleå om några minuter då, hoppas inte men troligen så är det väl så!

Edit: Trodde det va en sådan sändning men verkar inte som det!
Senast redigerad av Hueaa 2016-04-18 kl. 12:03.
Citera
2016-04-18, 12:07
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hueaa
Jaha, då får vi se om Matt Andersson är klar för Luleå om några minuter då, hoppas inte men troligen så är det väl så!

Edit: Trodde det va en sådan sändning men verkar inte som det!

Kommer nog lite värvningar också. Matt är såklart bra men inte oersättlig. Många poäng tack vare att han spela med Thore. Skulle gärna ha honom kvar men inte till vilket pris som helst. Har Luleå tagit fram stora minecraftplånkan så tycker jag det är rätt att släppa.

Edit: ok det var inga spelarpresentationer med värvningar nu.
Senast redigerad av JoshTee 2016-04-18 kl. 12:10.
Citera
2016-04-18, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Kommer nog lite värvningar också. Matt är såklart bra men inte oersättlig. Många poäng tack vare att han spela med Thore. Skulle gärna ha honom kvar men inte till vilket pris som helst. Har Luleå tagit fram stora minecraftplånkan så tycker jag det är rätt att släppa.

Nä håller med, utan Thoresen så känns det inte som att han hade producerat lika mycket!
Citera
2016-04-18, 12:44
Medlem
m4tt145s avatar
Leksand ute efter Honken.. Bra målvakt helt klart men till åren och skadebenägen. Nej tack säger jag!
Citera
2016-04-18, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Leksand ute efter Honken.. Bra målvakt helt klart men till åren och skadebenägen. Nej tack säger jag!

Han höll ju kvar Khk nästan på egen hand så varför inte köra på honom första säsongen då ni ska kriga för att hålla er kvar?
Citera
2016-04-18, 13:10
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hueaa
Han höll ju kvar Khk nästan på egen hand så varför inte köra på honom första säsongen då ni ska kriga för att hålla er kvar?

Kanske för det är väldigt riskabelt att spela med en förstaslips som legat på 25 matcher/säsong senaste tre säsongerna?
Citera
2016-04-18, 13:52
Medlem
JoshTees avatar
Jokinen klar för oss på 1 år. Känns bra!
Citera
2016-04-18, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Jokinen klar för oss på 1 år. Känns bra!

Roligt när man glider in på Difs hemsida så står det "Ikonen klar för Djurgården"
Citera
2016-04-18, 14:03
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zephzpr
Roligt när man glider in på Difs hemsida så står det "Ikonen klar för Djurgården"

Sant ju! Hoppas han blir i dubbel bemärkelse!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in