Citat:
Ursprungligen postat av
FredrikMajsfeldt
Vad för nån magnesium tar du(märke/sort)? Och hur mycket?
Jag själv har aldrig märkt nån skillnad

Har ba nå skit jag köpt på typ ICA eller apoteket. ActiveCare heter sorten och innehåller magnesium och kalcium. Det står att man ska ta två om dagen, men jag tar en och märker ändå skillnad. En tablett innehåller 79mg magnesium. Skillnaden för mig är att jag inte får kramp i olika muskler, t.ex vaden som är det vanligaste stället jag får kramp i. Jag har dock inte "kurat" speciellt många gånger med magnesium nu under mina tre veckor på det, utan jag använder magnesium mer när jag dragit tjack och inte skött kosten särskilt bra. Men i och med att elvanse bryts ner till rent amfetamin så kan det ändå vara bra att grunda med tillägg som just magnesium. Har inga jätteproblem med kramper och sådant men i och med att man sänkt aptiten ganska ordentligt på elvanse så har jag kört lite kosttilläggback-ups här också.
Vad är det för symptom du har?
Vad får ni förresten för utsättningssymptom? Har hört att det ska vara en ganska jävlig avtändning.
Själv upplever jag just nu en konstant huvudvärk som inte ens 800mg ibumetin samt 800mg ipren kan bota. Har snittat 80mg elvanse dagligen i ca tre veckor nu och hade ett uppehåll typ en dag för två dagar sen men tagit klenare doser efter det och nu fått den där jävla huvudvärken. Dricker och äter bra så är inge sånt. Höja dosen? För kan det vara så att jag ligger och slackar precis under "lagomdos"?