Citat:
Ja jag förväxla lite nu när jag var full så det blev lite svamsigt. Men angående isbjörnar. Ifall du inte tror på att glaciärerna smälter och att isbjörnar påverkas på grund av människans miljövåldtäkt på jorden, hur förklarar du då den här bilden?
https://wattsupwiththat.files.wordpress.com/2015/09/clip_image00210.jpg
https://wattsupwiththat.files.wordpress.com/2015/09/clip_image00210.jpg
Sjuk eller hungrig?
Isbjörnarna har visat sig kunna anpassa sig. Jag läste för inte länge sen om isbjörnar tjocka som tunnor som kalasade på död val. När isen smälter så uppstår sådana möjligheter, döda valar kunde inte tränga upp genom isen där isbjörnarna befinner sig. Björnarna fick mer mat.
Citat:
Ja, det är bara 1 bild men det finns massa dokumentärer som bevisar sanningen och sätter förnekarna i skamvrån angående global uppvärmningen.
Ingen hade observerat det. Det var en bunt personer som hittade på att isbjörnarna skulle svälta. De har också hittat på en massa annan skit.
Citat:
Det finns mängder med bra videoklipp angående detta ämne, en av dom från Vice där dom förklarar på ett väldigt bra och pedagogiskt sätt om att global uppvärmning är ett faktum samt att dom som förnekar antinen är ''dom stora'' som tjänar miljaderna på miljöförstörningarna eller så är det dom arbetslösa som lever på bidrag samt tillhör foliehatskretsen som bland annat tror på att 9/11 gjordes av George Bush. Efter att ha läst ett par av dina inlägg så kan jag med bra skäl anta att du tillhör en av dom kretsarna.
Det finns en grupp människor som tjänar miljarder på den här kampanjen. Vi betalar med skattemedel.
Denna grupp har fortfarande inte visat att co2 värmer upp jorden, de har dessutom blivit tagna med fingrarna i kakburken när de har fuskat med forskningen. Googla climategate och läs igenom. Jag har aldrig sett något värre bedrägeri i mänsklighetens historia.
Jag är inte konspiratorisk till min natur, jag är realist. Min poäng är inte alls klimatforskarnas pengar, min poäng är att forskningen är helt kass och bygger på trams.
Citat:
Hoppas förövrigt du kan börja tänka utanför lådan angående detta ämne då det är så pass allvarligt att det kommer drabba varenda människa på denna jord förr eller senare.
Det är inte jag som är i lådan, jag är ganska ensam som du märker.
Ja det kommer drabba oss eller våra barn. Eftersom istider och värme går i cykler. Då borde vi inte slösa bort miljarder på forskning som har haft fel hela tiden. Klimatforskare har hävdat länge att det kommer att bli förödande konsekvenser, de har sagt: om 5 år, om 10 år, om 20 år o.s.v.
De har inte haft rätt en enda gång
Temperaturen varierar i cykler. Pengarna borde användas till att förbereda sig för katastrofer som en värmebölja, översvämning eller att havsnivån långsamt stiger.
Det är mycket billigare än den här skrämselkampanjen som pågår.
Vet du att vi ger pengar till saudiarabien för att de anses kunna drabbas av "climate-change-assfuck"?
SAUDIARABIEN! Stenrika oljeschejker tar dina skattepengar.