2016-04-16, 19:32
Medlem
Vill inte såra nån anhörig, men....

- Äntligen, inte en dag för tidigt ! !
Om han ändå brunnit inne för länge sen hade mycket onödigt lidande kunnat undvikits.
Citera
2016-04-16, 19:42
Medlem
Förstår mig inte på folk som tycker det är tragiskt.
Bra att dåren är avliden.
Citera
2016-04-16, 19:47
Medlem
WHannas avatar
Det var väl bara tragiskt att det inte hände för 10år sedan eller mer.
Innan skattebetalarna fått pröjsa några miljoner på honom....
Citera
2016-04-16, 19:53
Medlem
Kalliss avatar
Många i denna tråd lider av det som kallas Stockholms syndromet, ni begråter en mördare, sedan 40 år grovt kriminell, skärp Er för fan!

Ni skämmer ju ut Sverige som nation, man får ju vandra omkring med skämskudden på, skärp Er för fan!
Citera
2016-04-16, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Jag läste på Aftonbladet att han ville byta spår. Jag orkade inte läsa mer än rubriken. Det är ju så jävla dumt. Det tror fan att han ville byta spår, han var ju 70!

Han har väl gått ut med jämna mellanrum att han avser att byta spår sedan, åtminstone 1990 talet.
Tråkigt för barnen. Bra för övriga inblandade i längden. Hoppas det gick fort och smärtfritt.
Citera
2016-04-16, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
Många i denna tråd lider av det som kallas Stockholms syndromet, ni begråter en mördare, sedan 40 år grovt kriminell, skärp Er för fan!

Ni skämmer ju ut Sverige som nation, man får ju vandra omkring med skämskudden på, skärp Er för fan!

Hur många trådar ska vi ha om honom? Jag förstår att mordbrand är ett brott men diskussionen om honom som person kan man ta i forumet för kändisskvaller.
Citera
2016-04-16, 20:20
Medlem
pawitels avatar
Skål för att svinet är borta!!
Det enda intressanta i tråden är ett klarläggande om han eldade upp sig före han dog.
Dvs dog han av elden?
Citera
2016-04-16, 20:32
Medlem
SituationReports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pawitel
Skål för att svinet är borta!!
Det enda intressanta i tråden är ett klarläggande om han eldade upp sig före han dog.
Dvs dog han av elden?

Det skulle givetvis vara intressant att veta. Men mest troligt är överdos fentanyl i kombination med brand.

Citera
2016-04-16, 20:33
Medlem
Karlen har ju varit en följetong för oss lite äldre. Det var han och Clark. Nisse pistol och andra var ju liksom bara bifigurer . Man hade ju kunnat önska honom ett öde likt Clark, utvisad på livstid. Det, hade varit mumma för oss skattebetalare.
Citera
2016-04-16, 20:41
Medlem
Inhalators avatar
Känner någon som påstår att det hela är en s.k. False flag, sedan länge planerad av sionistmedia.
Citera
2016-04-16, 20:42
Medlem
Skaraborg2s avatar
Hans blick.

Citat:
Ursprungligen postat av Kallis

Jag kom personligen att träffa denne man vid flera tillfällen för länge sedan.

Nej det var inte speciellt trevligt och jag kommer än idag ihåg hans blick!
Citera
2016-04-16, 20:46
Bannlyst
Det enda sorglig med den här historien är att Svartenbrandt skulle ha fått en poliskula i sej redan för 30 år sedan, då han försökte rymma genom att slipa en tandborste, tänk hur mycket skattepengar vi
hade sparat.

Å andra sidan är ändå Svartenbrandt rena Tumba Tarzan jämförelse med den brottslighet vi importera idag och vi låter härja fritt i samhället. Varje förortsgangster som dör av varandras kulor är drägg som 1000 ggr värre än Svartenbrandt.
Senast redigerad av Niggers 2016-04-16 kl. 20:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in