Citat:
Ursprungligen postat av
Majoris
Jag tycker att du är en otroligt duktig skribent EliasAlucard, så jag ska ta till mig av ditt inlägg! Dock tycker jag att det är väldigt konstigt att Babianen skriver på exakt samma vis efter att "frun" tog över kontot.
Nja, tittar du på det användarkontots äldre historik så var den riktiga Babianen både roligare och trolligare, och mer sarkastisk också. Han hade fingertoppskänsla för det. Att de däremot har ganska liknande åsikter beror lite på vem som har influerat vem, och jag tror att det faktiskt är frugan som har tryckt i honom en massa konstiga idéer

De är verkligen ett komedipar om du frågar mig, stor humor. Vissa, som Cineasten (och han är inte den värsta heller) blir genuint provocerade av Babianerna och går omkring och är rosenrasande när de svarar på Babianernas inlägg, medan mer avslappnade och coola typer som mig--som inte leker moralens väktare på fritiden--snarare skrattar åt det här komediparet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Majoris
Håller med om ditt sista stycke.
Så är det!
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Thank U.
Varsågod! Svara gärna i din speldatortråd också, jag har skrivit ihop ett inlägg åt dig där med rekommendation av hårdvarukomponenter, och har ett till inlägg på g.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
2) Ja men jag var "some bitch" vem vill ha en kvinna som är som alla andra?
Håller med (alltså att mainstream inte är attraktivt). Fast i ditt fall skulle jag ändå våga påstå att du är rätt mainstream och i linje med hur kvinnor är nuförtiden (utbildning, anorexia, tränar, osv). Att du är lite annorlunda i burqafrågor gör dig inte unik, och vad gäller porr så är väl det ganska mainstream också nuförtiden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) På högstadiet och gymnasiet brukar de flesta kvinnor ha nån sorts intresse för män. När du kommer till universitetet blir de flesta kvinnor intresserade av att vara fittiga och skaffa en man som kan försörja dem.
Måste väl bero på någon ålderskris eller något?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
2) De kvinnor som jag har träffat på universitetet skulle inte ha knullat Brad Pitt om han gick i deras kurs för att de skulle tycka att de var för bra för honom. Det är den mentaliteten som finns hos kvinnor på universitet, de tycker att utbildning gör dem till "hot stuff".
Det där med utbildning och hur vissa får sina egon uppblåsta och blir allmänt snobbiga efter att ha skaffat en (både kvinnor och män för övrigt), det är ett intressant antropologiskt fenomen. Den här memen är klockren:
http://i1006.photobucket.com/albums/af183/EliasAlucard/Memes/Modern_Education_-_Creating_people_who_are_smart_enough.png
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
3) Så mitt tips är att undvika kvinnor med utbildning och gå efter kvinnor som har så lite utbildning som möjligt.
Det är nog det optimala, och jag skulle vilja säga att folk som överhuvudtaget utbildar sig är mainstream career-girls, även om de är av manligt kön. Nu snackar jag inte om grundskoleutbildning, eftersom den elementära utbildningen är socialt nödvändig för att lära vanligt folk "the basics of life" så att säga, alltså att lära sig skriva och räkna, samt lite allmänbildning vid sidan om. Men de flesta mainstreammänniskor som skaffar sig högre utbildning än gymnasiet, de är och förblir iGnoranta iDioter som inte fattar någonting och klarar inte av att tänka utanför boxen. Lite visdomsord från "the sage of Baltimore":
http://i1006.photobucket.com/albums/af183/EliasAlucard/Memes/The_aim_of_public_education_-_HL_Mencken.jpg
Endast en minoritet av de som fixat universitetsutbildning, har någon faktiskt koll på vad de sysslar med, upptäcker nya grundämnen, skapar ny teknologi, medicin osv.
Jag är starkt för kunskap dock, men kunskap bör inte förväxlas med utbildning. Vad utbildning handlar om är ett intyg att man är en lydig pojke som har tålamod att lyssna igenom en massa svammel från en professor som inte fattar någonting, vilket väger tungt hos arbetsgivare. Utbildning är ett jobbcertifikat helt enkelt, vilket kan ge en fördelar i livet.
Vad gäller trådstarten, så måste det vara en djupt deprimerad snubbe med enorma mindervärdeskomplex, som till och från startar "inte lika snygg som Brad Pitt" trådar:
(FB) Att inte vara lika snygg som brad pitt
(FB) Andra som är deprimerade för att de inte ser ut som Brad Pitt?
(FB) Brad Pitt i Troja: en riktig Gud
(FB) Borde killar som inte är lika snygga som Brad Pitt begå självmord?
(FB) Bör man begå självmord om man inte ser ut som Brad Pitt?
(FB) Normalt att lida av depression för att man inte är snygg?
De flesta som får ligga ser faktiskt inte lika bra ut som Brad Pitt, men de lyckas ändå. I hans fall tror jag att det beror på mer än bara utseendet. Social inkompetens kanske?