2016-04-16, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Nope. Efteråt blev jag mycket snyggare och trevligare. Det enda som krävdes var att jag kom bort från universitets miljön.

Oj, då vågar jag inte ens föreställa mig hur du såg ut under studietiden. Jag ryser!

Citat:
Man lär sig ingenting som man behöver (som kvinna) i skolan/universitetet. Det enda som händer är att man går in som normal och kommer ut som en bitter-fitta.

Det är ett typiskt drag av det intellektuella bottenskrapet att vara emot utbildning. Ni föraktar för att ni inte förstår.

Citat:
Jag är snyggare, kåtare, bättre i sängen så vem bryr sig?

Alla som får dras med din dynga.

Tycker att du uppbevisar att du inte har pluggat förresten, vad och var studerade du?
Citera
2016-04-16, 17:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majoris
Det är ett typiskt drag av det intellektuella bottenskrapet att vara emot utbildning. Ni föraktar för att ni inte förstår.

Nej det är bottenskrapet som tycker att utbildning är fancy. Alla i min släkt har akademiska utbildningar och kvalificerade jobb ingen tycker att utbildning är en big deal.

Citat:
Alla som får dras med din dynga.

Tycker att du uppbevisar att du inte har pluggat förresten, vad och var studerade du?

1) Jag är mycket trevligare än vanliga kvinnor så ni kan inte klaga.

2) Jag läste juridik i UK. Men jag har läst på universitetet i Sverige också (Stockholm och KTH).
Citera
2016-04-16, 17:51
Bannlyst
Citat:
Nej det är bottenskrapet som tycker att utbildning är fancy. Alla i min släkt har akademiska utbildningar och kvalificerade jobb ingen tycker att utbildning är en big deal.

1) Jag är mycket trevligare än vanliga kvinnor så ni kan inte klaga.

2) Jag läste juridik i UK. Men jag har läst på universitetet i Sverige också (Stockholm och KTH).

Haha, du är för skön Babianen, hittar på och ljuger helt utan gränser. Inte konstigt att du har misslyckats så hårt i livet. Du kommer att ha det tufft resten av tiden, det känner jag på mig.
Citera
2016-04-16, 18:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Haha, du är för skön Babianen, hittar på och ljuger helt utan gränser. Inte konstigt att du har misslyckats så hårt i livet. Du kommer att ha det tufft resten av tiden, det känner jag på mig.

1) Vad är det som jag ljuger om?

2) Jag har man och barn, får sex, är snygg, har pengar, är känd på Flashback, vad mer kan man begära i livet?

3) Här är belägg för det som jag säger, One-Third of College Women Are Virgins, Study Says

Citat:
(RNS) A new study of college women and dating finds that casualsexual encounters are prevalent, but close to a third of women on campusare virgins. "What is most surprising, perhaps, is that the college women in ourstudy are not the libertines that many media portrayals of unmarriedyoung adults would lead us to believe," reads a report conducted for theIndependent Women's Forum by the Institute for American Values. The national survey, released Thursday (July 26), found that 39percent of all college women said they had never had sexual intercourse.Nearly one-third -- 31 percent -- of seniors said they were virgins.Thirty-six percent of nonvirgins surveyed said they had not had sexualintercourse in the past month.

Citat:
Eighty-three percent of respondents agreed with the statement "Beingmarried is a very important goal for me." Sixty-three percent agreedthat "I would like to meet my future husband in college."

a) ni kan se att 30-40% av kvinnorna på universitet är oskulder.

b) av de som inte är oskulder har 40% inte haft sex den senaste månaden.

c) hur fittig är man om man är omgiven av män hela dagarna och vägrar ha sex (till och med fortsätter att vara oskuld) i flera år?
Citera
2016-04-16, 18:15
Bannlyst
Citat:
1) Vad är det som jag ljuger om?

Allt?

Citat:
2) Jag har man och barn, får sex, är snygg, har pengar, är känd på Flashback, vad mer kan man begära i livet?

Du har en fru, du kanske har barn (dock synd om barnen), du är definitivt inte snygg, du är känd här för att vara ett stort troll (att du placerar "känd på FB" på listan är dock rätt talande).

Citat:
3) Hä är belägg för det som jag säger, One-Third of College Women Are Virgins, Study Says

Jag vill ha bevis på att smarta personer är emot utbildning.

Citat:
a) ni kan se att 30-40% av kvinnorna på universitet är oskulder.

b) av de som inte är oskulder har 40% inte haft sex den senaste månaden.

Blir du provocerad av sånt här? Vem bryr sig om de inte vill ha sex?

Citat:
c) hur fittig är man om man är omgiven av män hela dagarna och vägrar ha sex i flera år?

Väldigt "fittig".
Citera
2016-04-16, 18:15
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Nej hon ljuger inte, hon pluggade verkligen juridik i UK, det var därför hennes man (som inte använder kontot nuförtiden) var insatt i alla möjliga juridiska kryphål för ett antal år sedan. Jag har känt hans fru över nätet i många år nu och har sett bilder hon brukade posta från universitetstiden (hon var betydligt normalare då; ingen burqa och porr på den tiden, inte heller rakat huvud).

Angående universitet och ligg, så är det väl inte annorlunda än högstadiet och gymnasiet? Låt gå att kvinnorna inte är lika ryktesparanoida i den åldern och vågar släppa loss lite mer, men är du en genetisk tönt så kommer du nog fortsätta vara det även under universitetstiden.

Ett tips är att börja gymma eller något om du vill öka din fittfaktor. Kan dock vara svårt att hinna klämma in det tillsammans med allt plugg.
Citera
2016-04-16, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Nej hon ljuger inte, hon pluggade verkligen juridik i UK, det var därför hennes man (som inte använder kontot nuförtiden) var insatt i alla möjliga juridiska kryphål för ett antal år sedan. Jag har känt hans fru över nätet i många år nu och har sett bilder hon brukade posta från universitetstiden (hon var betydligt normalare då; ingen burqa och porr på den tiden, inte heller rakat huvud).

Angående universitet och ligg, så är det väl inte annorlunda än högstadiet och gymnasiet? Låt gå att kvinnorna inte är lika ryktesparanoida i den åldern och vågar släppa loss lite mer, men är du en genetisk tönt så kommer du nog fortsätta vara det även under universitetstiden.

Jag tycker att du är en otroligt duktig skribent EliasAlucard, så jag ska ta till mig av ditt inlägg! Dock tycker jag att det är väldigt konstigt att Babianen skriver på exakt samma vis efter att "frun" tog över kontot.

Håller med om ditt sista stycke.
Citera
2016-04-16, 18:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du har en fru, du kanske har barn (dock synd om barnen), du är definitivt inte snygg, du är känd här för att vara ett stort troll (att du placerar "känd på FB" på listan är dock rätt talande).

1) Jag är kvinna, http://www.imagebam.com/image/d68a17476282275

2) Här är en bild på mig med min äldste son, http://www.imagebam.com/image/f13bb3478278032

3) Nope. Mina barn är priviligerade, de är hemma med mig på heltid, får bra mat (jag har jobbat som kock), talar flera språk, min familj kommer att betala för privat skola åt dem i framtiden. Det är väldigt lyxigt om du jämför med vanliga barn som blir dumpade på dagis.

Citat:
Jag vill ha bevis på att smarta personer är emot utbildning.

Använd sunt förnuft om man är smart då är utbildning ingen big deal.

Citat:
Blir du provocerad av sånt här? Vem bryr sig om de inte vill ha sex?

Jag tycker att det visar på den dåliga attityd som kvinnor på universitetet har. Men jag bryr mig inte as such.

Citat:
Väldigt "fittig".

Om man är vuxen då vill man ha sex om man inte vill det då är man en fitta.
Senast redigerad av Babianen 2016-04-16 kl. 19:14.
Citera
2016-04-16, 18:50
Bannlyst
Citat:
1) Jag är kvinna, http://www.imagebam.com/image/d68a17476282275

2) Här är en bild på mig med min äldste son, http://www.imagebam.com/image/f13bb3478278032

3) Nope. Min barn är priviligerade, de är hemma med mig på heltid, får bra mat (jag har jobbat som kock), talar flera språk, min familj kommer att betala för privat skola åt dem i framtiden. Det är väldigt lyxigt om du jämför med vanliga barn som blir dumpade på dagis.

Använd sunt förnuft om man är smart då är utbildning ingen big deal.

Jag tycker att det visar på den dåliga attityd som kvinnor på universitetet har. Men jag bryr mig inte as such.

Om man är vuxen då vill man ha sex om man inte vill det då är man en fitta.

Låter kanon!
Citera
2016-04-16, 19:01
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Thank U.

2) Ja men jag var "some bitch" vem vill ha en kvinna som är som alla andra?

Citat:

1) På högstadiet och gymnasiet brukar de flesta kvinnor ha nån sorts intresse för män. När du kommer till universitetet blir de flesta kvinnor intresserade av att vara fittiga och skaffa en man som kan försörja dem.

2) De kvinnor som jag har träffat på universitetet skulle inte ha knullat Brad Pitt om han gick i deras kurs för att de skulle tycka att de var för bra för honom. Det är den mentaliteten som finns hos kvinnor på universitet, de tycker att utbildning gör dem till "hot stuff".

3) Så mitt tips är att undvika kvinnor med utbildning och gå efter kvinnor som har så lite utbildning som möjligt.
Citera
2016-04-16, 19:23
Medlem
Jag är ful som en fisk men fick ändå fitta mellan 7-10 på uni. Ni som torskar har antagligen Aspbergers eller ngt.
Senast redigerad av Hajjaj 2016-04-16 kl. 19:28.
Citera
2016-04-16, 19:30
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Nej förr i tiden studerade kvinnor på universitet för att hitta en man att gifta sig med. Idag studerar kvinnor på universitet för att bli extra fula och fittiga.
Visst. De som studerar gör det inte för att få en utbildning. Tänker du överhuvudtaget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in