2016-04-16, 19:08
Medlem
Så om man skulle få en temp på 35.5 och en vilopuls på 140 och svårt stå på benen så kan man ändå vara lugn och känna att det bara är biverkningar som kommer gå över??
Citera
2016-04-16, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelly
23st 20mg metylfenidat-baserade tabletter på en gång + Alkohol!? Varför?
Vad försöker du uppnå? Tar du den dosen kommer du nog att få väldigt ont under ruset och inte alls må bra, tvärt om. När drogerna gått ur kan du vänta dig en oerhört jobbig avtändning+bakfylla.

Om du nu tänker knarka för att må lite bra så dosera inte så passa idiotiskt högt att allt välmående kommer försvinna. Överdos är inte kul, du skulle aldrig sänka 2 flaskor sprit på en gång bara för att så varför skulle du göra något liknande med metylfenidat?

Börja med en lägre dos och fyll på när du känner för det.

Men det är ju bara typ 550mg?? Alltså ett halvt gram? Det är väll knappt någonting eftersom det inte är så starkt som amfetamin och då tar ju folk ett gram utan problem typ??
Citera
2016-04-16, 19:15
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krlson
Men det är ju bara typ 550mg?? Alltså ett halvt gram? Det är väll knappt någonting eftersom det inte är så starkt som amfetamin och då tar ju folk ett gram utan problem typ??

Är du opåläst, jävligt dum eller trollar du?
Metylfenidat är mer dospotent än Amfetamin. Amfetamin är ofta väldigt utspett också så man måste ibland ta upp till ett halvt gram för att känna av det.
Börja med max 100 mg Metylfenidat om det är första gången
Citera
2016-04-16, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Är du opåläst, jävligt dum eller trollar du?
Metylfenidat är mer dospotent än Amfetamin. Amfetamin är ofta väldigt utspett också så man måste ibland ta upp till ett halvt gram för att känna av det.
Börja med max 100 mg Metylfenidat om det är första gången

Opåläst och jävligt dum. Jaha men jag har redan tagit och fick dom symptomen jag skrev för ett tag sen så undra bara varför det blev så när dosen egentligen var liten, och om det kunde varit farligt eller om det bara var så man får med en överdos
Citera
2016-04-16, 19:41
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Opåläst och jävligt dum. Jaha men jag har redan tagit och fick dom symptomen jag skrev för ett tag sen så undra bara varför det blev så när dosen egentligen var liten, och om det kunde varit farligt eller om det bara var så man får med en överdos
Inget farligt,du måste äta 400-500 stycken 54or men det kan hända att du inte mår så bra av av hög dos.Metylfenidat kallas för ångest på burk av en anledning
Citera
2016-04-16, 19:55
Bannlyst
Citat:

Hahahha orkar inte
Du verkar inte lära dig av tidigare (mindre lyckade) erfarenheter om man kollar på dina tidigare inlägg/trådar.

Du menar att "eftersom Alvedon finns i 1 grams tabletter så kan jag ju lugnt ta 1000 st av den här (valfri substans) på 1 mg" haha
Citera
2016-04-16, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mmillimeter
Hahahha orkar inte
Du verkar inte lära dig av tidigare (mindre lyckade) erfarenheter om man kollar på dina tidigare inlägg/trådar.

Du menar att "eftersom Alvedon finns i 1 grams tabletter så kan jag ju lugnt ta 1000 st av den här (valfri substans) på 1 mg" haha

Haha ja det gick ju bra. Förstår fortfarande inte. Amfetamin och metblabla är väl inte samma ämne? Ritalin är väl mer utblandat och utspätt jämfört med tex amfetamin eller vad man ska säga? Inte skriver dom väl ut rent amfetamin till sina patienter? Så ett halvt gram amfetamin måste väl vara skillnad från ett halvt gram ritalin?

Så 500mg ritalin är alltså för mycket att ta på en gång till nästa gång? 100 räcker? Inte för jag ska ta igen efter dessa helvetes dagar men bara undrar. Bildas väl nått nytt ämne med etanol och det där ämnet i ritalin dessutom. Och effekterna slår ut varandra.
Citera
2016-04-17, 20:38
Medlem
En.stens avatar
Käkar Mirtazapin Orion 15mg dagligen sen ca två månader tillbaka. Tog den senaste för ca 20h sedan. Har nyss slängt i mig en knapp.
Googlat lite men får väääldigt spridda svar huruvida det är farligt eller inte och om effekten av knappen kommer påverkas. Någon med erfarenhet av denna kombination som har lust att upplysa mig?
Fridens ✌️
Citera
2016-04-17, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av En.sten
Käkar Mirtazapin Orion 15mg dagligen sen ca två månader tillbaka. Tog den senaste för ca 20h sedan. Har nyss slängt i mig en knapp.
Googlat lite men får väääldigt spridda svar huruvida det är farligt eller inte och om effekten av knappen kommer påverkas. Någon med erfarenhet av denna kombination som har lust att upplysa mig?
Fridens ✌️

En knapp.. Vet inte om det är farligt men tror iallafall inte du får någon effekt, synd att förstöra skjortan dock men du kan ju sy på en ny
Citera
2016-04-18, 18:37
Medlem
argusdemons avatar
Jag har tagit 3 st fonazepam (rc bensin svag) kan jag ta 2 mg sub och 10-20 mg nitrazepam utan risk för andningsuppehåll? Tsck snabba svar uppskattas!
Citera
2016-04-18, 20:46
Medlem
Hej!

Samma visa som tidigare.
Jag har tagit totalt 80 mg diazepam (generisk) på 7 dygn. 20mg idag. Druckit ca 30cl sprit idag. Har sub hemma. Vet att jag inte borde men ångesten består.

Har klonazepam, diazepam, alpralozam, attarax och subutex hemma.

90kg. 180cm. ca 30 år gammal.

God benzo tolerans
God alkohol tolerans
Inte tagit sub på över 5 månader.

Hur stor är risken för andningsdepp om jag tar en liten lina (0.5) sub?
Har blandat förut men vart skraj bara och hållt mig vaken hela natten. Aldrig sjukhus på kombon.

Eller bör jag hålla mig till benzon?

Tacksam för svar.
Citera
2016-04-19, 01:00
Medlem
horse och sen theralen för att kunna sova? Risk att trilla av pin i sömnen även om man inte känner sig påverkad, dvs noddar av horset? 0.25 ml, dvs 10 mg theralen.

/tropicanto
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in