Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-04-12, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Det beror på att du ger konstiga svar. Ofta icke-svar och bara en länk till Org.

Det var inte till mig det gälde.
Citera
2016-04-12, 16:04
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benon
Det var inte till mig det gälde.
Nåt att fundera över för framtiden kanske. Byt strategi så det blir klarare för folk om de missförstår dig. I all välmening!
Citera
2016-04-12, 19:05
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Enligt vilka kriterier för att "känne gud"?

Citat:
Vilka konstiga frågor du ställer!

Det är ingen "konstig fråga" att vilja veta hur och varför nån gör sig till självutnämnd auktoritet för 'guds'-tolkning.

Du är ju själv involverat i en sån disput med saggelin omkring detta för tillfället.
Citera
2016-04-13, 12:05
Medlem
Ja, det har väl aldrig varit en nyhet, pratar man vänligt med JV är de tillmötesgående och trevliga och går stenhårt in för att värva, men ber men de dra åt pipsvängen ( det var ett snällt ord ) då drar de sig undan. För man måste tycka som dem.
Citera
2016-04-13, 12:21
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Ja, det har väl aldrig varit en nyhet, pratar man vänligt med JV är de tillmötesgående och trevliga och går stenhårt in för att värva, men ber men de dra åt pipsvängen ( det var ett snällt ord ) då drar de sig undan. För man måste tycka som dem.

Att JV vanligen "drar sig undan" måste väl ses som ett plus. Kanske du kunne lära dig nånting där.
Citera
2016-04-13, 12:40
Medlem
Citat:
Att JV vanligen "drar sig undan" måste väl ses som ett plus. Kanske du kunne lära dig nånting där.

Absolut, vi har inget med varandra att göra.
Citera
2016-04-13, 12:42
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Absolut, vi har inget med varandra att göra.

Goddag ... yxskaft.
Citera
2016-04-13, 13:01
Medlem
Citat:
Nåt att fundera över för framtiden kanske. Byt strategi så det blir klarare för folk om de missförstår dig. I all välmening!

Jag svarar sanningsenligt och Mr B ... är bara ute efter att säga emot och söndra.

Tror jag ska flytta forum, är så infekterat här.
Citera
2016-04-13, 13:06
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Jag svarar sanningsenligt ...

Enligt en hemmasnickrat definition av "sanning".
Citera
2016-04-15, 11:24
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Jag svarar sanningsenligt och Mr B ... är bara ute efter att säga emot och söndra.

Ja du gör det, jag säger inte emot. Mr B vill att debatter hålls på en nivå som går att diskutera kring. Men jag förstår att du vill byta forum om du vill ha en ensidig diskussion.
Citera
2016-04-15, 11:49
Medlem
Citat:
Ja du gör det, jag säger inte emot. Mr B vill att debatter hålls på en nivå som går att diskutera kring. Men jag förstår att du vill byta forum om du vill ha en ensidig diskussion.

Inte ensidig, men respektfull

Jag kan ju välja vad jag läse och svarar på.
Citera
2016-04-15, 12:46
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Det finns andra religionsdebatts-forumer, där din pseudo-vetenskap, din pseudo-filosofi och din semantiska akrobatik "skyddas" av en endast-för-ja-sägare forum-policy.

På FB har du inte detta kritikbefrielses-privilegium.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in