startar en tråd, vet att det finns en tråd där man vill få fram ett provocerande tal mot jehovas vittnen, men jag undrar bara är det normalt att vittnen hjärntvättar sina barn, känner ett par som har en 3 årig dotter, som springer runt och pratar om djävulen och gud, vad som är bra och dåligt att hon hatar jul, tomtar finns inte osv hon snackar om låtar som är diaboliska och liknande grejer, föräldrarna pratar jämt och ständigt om hur hon ska passa sig att hamna i djävulens fälla, alltså det normala samhället..
Är det bara jag som tycker att detta är sjukt? borde inte barnet få leta sin egna väg? är det ren hjärntvättning eller är det normalt.
Har aldrig gillar jehovas vittnen dom vill i stort sett lura in folk i deras sekt, men som dom håller på med denna unge är ju sjukt?
Så frågan lyder; är detta normalt? vad tycker ni om Vittnen? och borde man inte finnas nåt sätt att hjälpa barnet att försöka klura ut nåt för sig själv, jag menar en 3 årig flicka, borde ju få vara ett barn och inte tänka på diabolik och vad som är dåligt samt demoner?