2016-04-13, 08:57
Medlem
bedinooos avatar
Beställde från knarkcorp.com precis. Ska bli spännande att pröva deras kola. Köpte även på mig lite Yoshi när dom ändå hade rea :-) ja ska skriva om dom sen när jag fått grejerna och provat dom!

Nån annan som handlat av dom?
2016-04-13, 10:47
Medlem
knArkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bedinooo
Beställde från knarkcorp.com precis. Ska bli spännande att pröva deras kola. Köpte även på mig lite Yoshi när dom ändå hade rea :-) ja ska skriva om dom sen när jag fått grejerna och provat dom!

Yes. Deras yoshi e helt ok! Är du nå erfaren utav mdma så dubbeldroppa.
Btw, testa deras ladd! Luktar Colombia om de.
2016-04-14, 00:17
Medlem
Hizirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bedinooo

Kan du komma med recension på kolan!

Citat:
Ursprungligen postat av knArke
Yes. Deras yoshi e helt ok! Är du nå erfaren utav mdma så dubbeldroppa.
Btw, testa deras ladd! Luktar Colombia om de.

Så pass bra ladd menar du?
2016-04-14, 14:07
Medlem
uhlans avatar
Hej alla

Jag vet att det inte är lika "hardcore" som MDMA, Kokain eller Amfetamin, men vet ni någonstans man kan köpa Modafinil, Concerta eller liknande?

Gärna med banköverföring, använder helst inte bitcoin eller liknande.

Tack för mig.
2016-04-15, 02:09
Medlem
B-F-F-Bs avatar
Abrakadabra sa sig skickat i torsdags förra veckan, och Skrev "Du har nog det imorgon"
7 dagar senare och inget paket, 750kr för ett smakprov, kosade mer än det smakade verkar det som
2016-04-15, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-F-F-B
Abrakadabra sa sig skickat i torsdags förra veckan, och Skrev "Du har nog det imorgon"
7 dagar senare och inget paket, 750kr för ett smakprov, kosade mer än det smakade verkar det som
Ajdå låter inte bra.

Förslag på var jag kan köpa bra affe kvalite tjo? Helst pulver och ha en cleant rus
2016-04-15, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Ajdå låter inte bra.

Förslag på var jag kan köpa bra affe kvalite tjo? Helst pulver och ha en cleant rus

Apot*ksgrossen.com

Dom har sitt affe, skiftande färger, säkert olika batcher. har beställt två gånger. Väldigt bra i renheten, inte massa kicktillsatser utan en ren och stabil rus
2016-04-15, 09:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mhdo21
Apot*ksgrossen.com

Dom har sitt affe, skiftande färger, säkert olika batcher. har beställt två gånger. Väldigt bra i renheten, inte massa kicktillsatser utan en ren och stabil rus

De säljer ikto 2 mg men bilden visar 0,5or, jag blir faktiskt lite skeptisk om jag ska vara ärlig. Vilka mängder beställde du?
2016-04-15, 12:29
Medlem
bedinooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hizir
Så pass bra ladd menar du?

Det var riktigt bra kvalité på laddet, det kan inte va blandat speciellt mycket.
Samma kvalité som de jag brukar få när man handlar i Amsterdam så jag gillade det skarpt!
Kommer definitivt köpa igen! Yoshin va det ett jävla tryck i fy fan! Måste ju vara mer än 200mg/mdma i dom.
2016-04-15, 20:23
Medlem
wasabi84s avatar
Så himla många inlägg att gå igenom jag blir helt förvirrad.. kan nån som har bra koll kanske typ göra en lista?

Måste lägga beställning på tjo men blir förvirrad vem som e grön och inte..verkar lite blandade meningar?
2016-04-15, 21:45
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasabi84
Så himla många inlägg att gå igenom jag blir helt förvirrad.. kan nån som har bra koll kanske typ göra en lista?

Måste lägga beställning på tjo men blir förvirrad vem som e grön och inte..verkar lite blandade meningar?

Apoteksgrossen e grön
2016-04-16, 09:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Apoteksgrossen e grön

Tvivlar på det tyvärr.

Fyfan vad ikto jag hade beställt av dem om jag hade vågat lita på dem men tror inte någon är så dum att de beställer kryss2or från en shop som visar upp en bild på 0,5or. Känns ju jätteseriöst.
Senast redigerad av Mamuti 2016-04-16 kl. 09:30.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in